Vind juist makkelijkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazekerals het verkeerdom hangt zit het aan de muurkant zegmaar, dat is lastiger met erafhalen
Maakt mij eigenlijk niet echt uitquote:
Jij bent toch voor Vioolquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat er hier voor 1 persoon helemaal geen aanhang is. Vond de anti/pro Lieske sentimenten leuker
Ze kunnen hun borst natmaken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
Viola gaat een drill-programma opstellen![]()
Ik kan iig het woordje 'wensen' lezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
Niet scherp, maar gaat om het idee:
[afbeelding]
Peter6000 is voor Viola, maar ik vind dat ie dat af en toe wel moet kunnen beargumenteren met een argument anders dan "ik ben altijd voor de underdog"quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat er hier voor 1 persoon helemaal geen aanhang is. Vond de anti/pro Lieske sentimenten leuker
Zijn er echt mensen die zich daar aan ergerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazekerals het verkeerdom hangt zit het aan de muurkant zegmaar, dat is lastiger met erafhalen
Ze doet tegen iedereen zo denigrerend...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gertje?????????
Vuile vieze walrus, je bent zelf al meer verlept en verlopen als GERT, domme trol!!!!!!!
Holt wel kennelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die zich daar aan ergeren![]()
![]()
![]()
Die van jou is ook al niet echt beter helaasquote:
Pareltjeeeeeeeeee.... ja het is de Viola Holt show nu...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hiallemaal BEW was even met mijn klachten en wensen lijst bezig
![]()
Kijk, dat vind ik nou positief: dat Viola en ik het niet eens zijnquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
Niet scherp, maar gaat om het idee:
[afbeelding]
Tis maar waar je aan went denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet echt uit
Ahhhhh is er? Dat ik eerder was?quote:
Helaas is Micky binnenkort wegquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
En natuurlijk de opbloeiende romance tussen Bartje en Micky![]()
Dat zei ik van het weekeinde toch al![]()
Peter6000 is vóór Violaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tja en ze is altijd al zo rustigquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeeee.... ja het is de Viola Holt show nu...![]()
Hi pareltjeeeeeeequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Ik ben voor Viola omdat ik haar mega irritant en lelijk vind en dat nog wel eens leuke beelden kan opleverenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Peter6000 is voor Viola, maar ik vind dat ie dat af en toe wel moet kunnen beargumenteren met een argument anders dan "ik ben altijd voor de underdog"
Ja toch, Peter?
Zelfs niet als ze slaapt... want dan snurkt zequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tja en ze is altijd al zo rustig![]()
![]()
Hoi Parelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Ik hang m wel op mijn manier als die anders om hangt maar ga dr geen heisa over makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben voor Viola omdat ik haar mega irritant en lelijk vind en dat nog wel eens leuke beelden kan opleveren
klacht. Hoor viool veels teveel zanikenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Parel.
Hoe lang is je lijstje al ?![]()
Wat jij wil, melkiequote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben voor Viola omdat ik haar mega irritant en lelijk vind en dat nog wel eens leuke beelden kan opleveren
Ze moet juist geen nominaties krijgen nu... die zijn positief in dit gevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
7 bewoners -Viola zijn 6 bewoners is dus 6*3=18 nominaties voor Viola...
Of werkt het niet zo?
*zucht* Ik ben aan het dromen
Als het goed is wordt ie morgen of vrijdag bezorgd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
Peter, doet je telefoon het een beetje?
Pareltje hoestyquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |