Vind juist makkelijkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazekerals het verkeerdom hangt zit het aan de muurkant zegmaar, dat is lastiger met erafhalen
Maakt mij eigenlijk niet echt uitquote:
Jij bent toch voor Vioolquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat er hier voor 1 persoon helemaal geen aanhang is. Vond de anti/pro Lieske sentimenten leuker
Ze kunnen hun borst natmaken jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef cuall het volgende:
Viola gaat een drill-programma opstellen![]()
Ik kan iig het woordje 'wensen' lezenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
Niet scherp, maar gaat om het idee:
[afbeelding]
Peter6000 is voor Viola, maar ik vind dat ie dat af en toe wel moet kunnen beargumenteren met een argument anders dan "ik ben altijd voor de underdog"quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is alleen een beetje jammer dat er hier voor 1 persoon helemaal geen aanhang is. Vond de anti/pro Lieske sentimenten leuker
Zijn er echt mensen die zich daar aan ergerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazekerals het verkeerdom hangt zit het aan de muurkant zegmaar, dat is lastiger met erafhalen
Ze doet tegen iedereen zo denigrerend...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gertje?????????
Vuile vieze walrus, je bent zelf al meer verlept en verlopen als GERT, domme trol!!!!!!!
Holt wel kennelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die zich daar aan ergeren![]()
![]()
![]()
Die van jou is ook al niet echt beter helaasquote:
Pareltjeeeeeeeeee.... ja het is de Viola Holt show nu...quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hiallemaal BEW was even met mijn klachten en wensen lijst bezig
![]()
Kijk, dat vind ik nou positief: dat Viola en ik het niet eens zijnquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef Foreverblue het volgende:
Niet scherp, maar gaat om het idee:
[afbeelding]
Tis maar waar je aan went denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet echt uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |