Doen ze dat echt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:23 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het trouwens wel lachen dat ze die mailtjes wel lezen van ons
Nee, je krijgt geen antwoord, maar Gert had het er wel overquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doen ze dat echt?![]()
Krijg je ook antwoord?
Ik vind haar ook niet echt knap... maar lelijk is ze niet. En inderdaad best wel liefquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oeh, wat een spook! Maar ze is wel lief.
Zal geen updates meer geven danquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wilde nou net de stand van ADO niet weten![]()
Saruman is knapper.quote:
dat ik me vannacht wel ziek voelde, maar helaas de streams niet kon kijken, aangezien ik vanmorgen wel moest werken en dat als ik me niet ziek zou voelen waarschijnlijk wel zou kijken. Ik voel me ernstig beledigd.quote:
Jazekerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef cuall het volgende:
Viola ergert zich aan de wc rol die steeds verkeert om hangtKan dat dan????
Tnxquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal geen updates meer geven dan
Kijken vrouwen naar voetbal![]()
Het is 1-3 bij Sparta - Necen er was een streaker op het veld.
![]()
Vond de gelijkenis met de cap van Muerte ook wel groot jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt Viola idd wel een beetje op
Ja, ik voel de anti-Tanja sentimenten weer helemaal opkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Saruman is knapper.
Het begint nou wel leuk te worden hè, met al die irritaties? Daar kijken we toch voor, en niet vanwege het goede doel, hoe goed ook.
Ow, zit Tanja in de babykamer dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik voel de anti-Tanja sentimenten weer helemaal opkomen![]()
Vind ik juist makkeljkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jazekerals het verkeerdom hangt zit het aan de muurkant zegmaar, dat is lastiger met erafhalen
Het is alleen een beetje jammer dat er hier voor 1 persoon helemaal geen aanhang is. Vond de anti/pro Lieske sentimenten leukerquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik voel de anti-Tanja sentimenten weer helemaal opkomen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat ik me vannacht wel ziek voelde, maar helaas de streams niet kon kijken, aangezien ik vanmorgen wel moest werken en dat als ik me niet ziek zou voelen waarschijnlijk wel zou kijken. Ik voel me ernstig beledigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |