Ik durf het bijna niet meer te zeggen gezien de reacties hier, maar Eindhoven dusquote:
Zei hij dat??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja precies... scan vond het raar dat mensen hem doorhadden... had hij niet verwacht
quote:
Ik ben te netjes om grof te worden, maar ben nu niet blij met je !!quote:
Het is een wijk van Eindhovenquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet meer te zeggen gezien de reacties hier, maar Eindhoven dus.
Viool heeft geen baby vleugels meer hoor maar meer arendsvleugels.quote:
Mag wel?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ben even afwassen, zwaaien hoeft niet, ben zo weer terug.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De grens ligt nog steeds bij crackhoer
Maar in dit geval wil ik er wel lebberzeug van maken
Ik dacht al "wat is Koos Alberts vroeg" maar dat is een pianoquote:
quote:
LICHT contactgestoord? Hmmm...tamelijk understatement...Maar goed, die discussie is al een poosje geleden gevoerd, Viola van Emmenesholtweetikveel is ook bepaald niet mijn favoriet trouwens. Kan me overigens wel heel goed voorstellen dat Kelly behoorlijk op je zenuwen gaat werken als je haar de hele dag om je heen hebt. Als je haar een half uur om je heen hebt ook trouwens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Van Tanja kan ik het nog wel begrijpen hoorDie had gewoon een licht contactgestoord inslag... Maar Viola slaat gewoon écht alles...
Het eind van de wereld zoals ik zei, en dan het eind van de straatquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gestel is een wijk van Eindhoven, dus ik bedoelde: waar in Eindhoven
Dat zeg ik lekker nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |