Ik had het al tegen je gezegd hè... dat ik vermoedde dat het scan was. Ik vond het raar dat een voor mij onbekende user ineens met zoveel caps gaat strooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja top!
Hé FB, hadden we het goed gezien hè, met Bijna35![]()
Ik woon in eindhoven, vind het geen gezellige stad. Maar om nou te doen alsof het achtergebleven gebied is. Wat een kakkerquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
nou.....tis wel eindhoven natuurlijk
Wat is eindhoven??quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik woon in eindhoven, vind het geen gezellige stad. Maar om nou te doen alsof het achtergebleven gebied is. Wat een kakker.
Het lag er idd dik bovenop.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik had het al tegen je gezegd hè... dat ik vermoedde dat het scan was. Ik vond het raar dat een voor mij onbekende user ineens met zoveel caps gaat strooien
En wáár is Eindhoven? Even mijn Tomtom instellenquote:
van iemand die zelfs Tanja zag zitten verbaast het me niet..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom nou Peter, dit meen je niet
Je kunt niet menen dat jij iemand als Viola wel ziet zitten....
Van Tanja kan ik het nog wel begrijpen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
van iemand die zelfs Tanja zag zitten verbaast het me niet..
Ik heb dat helemaal niet door gehad. Maar ik snap niets van al dat gekloon.quote:
Ik woon in , jij?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, het eind van de wereld ligt bij mij om de hoek dan hè.
Ja precies... scan vond het raar dat mensen hem doorhadden... had hij niet verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |