Ik zal iets rustigs opzoeken voor je (in Nintendo style natuurlijk)quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe nog eens een stiltemuziekje
Weet ik niet... maar ik ben er weerquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar ik ben er weer![]()
wb FBquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Speciaal een rustig muziekje voor Stereo: Lost Woodsquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe nog eens een stiltemuziekje
Klinkt best wel Japansquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Speciaal een rustig muziekje voor Stereo: Lost Woods
Whahahaquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Peter6000 het volgende:
Willen jullie allemaal iets minder zwaaien mensen, ik merk dat ik het als storend begin te ervaren![]()
Niet doen!!!!!!!! straks stopt m'n pc er weer meequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef A-en-M het volgende:
En we hebben het allemaal aan haar te danken.
[afbeelding]
TL has left the buildingquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Snaptnix het volgende:
TL is echt foetsie geloof ik, zomaar ineens offline![]()
Je meent het...... op stream 1,3 en 4 niet??quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef Peter6000 het volgende:
Er reed net een auto met caravan langs (rechterbovenhoek, stream 2)
Inspecteur Vlijmscherp weer aan het werkquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je meent het...... op stream 1,3 en 4 niet??![]()
Oeps sorry, dat kunnen we niet hebben, maar ze is echt schattig hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet doen!!!!!!!! straks stopt m'n pc er weer mee![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je meent het...... op stream 1,3 en 4 niet??![]()
Ze hopen op deze manier dat we naar de tv uitzendingen gaan kijken... maar dus echt never nooit meer. Man, wat was dat slecht. Ik hou het bij de streams en Fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mogen we nu weer beeld GVD, krijg het heen en weer van dze HBB tot dusverre. We mogen niks zien of horen. k*tstreams![]()
Lekker belangrijk. NU mogen we niets horen of zien, dan liever 10 minuten achterlopen en WEL beeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Er klinkt een kerkklok, de streams zijn nu dus echt live![]()
WB Bluequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Strak plan... ik ga ook ffquote:
Me tooquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hopen op deze manier dat we naar de tv uitzendingen gaan kijken... maar dus echt never nooit meer. Man, wat was dat slecht. Ik hou het bij de streams en Fok![]()
Tis zeker nogal uniek wat zich daar binnen afspeeld, zal wel weer voor de tv zijn,quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. NU mogen we niets horen of zien, dan liever 10 minuten achterlopen en WEL beeld![]()
Het was idd echt treurig om te zien, het enige wat heel lomp is is dat daar wel word ingezoomd en op de streams bijna nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Me too![]()
Heb 't gewoon met de reclame weggezapt, kon er echt niet langer meer naar kijken![]()
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Speciaal een rustig muziekje voor Stereo: Lost Woods
Dat waren ze al hoor (althans in HBB dan) dit is echt nagenoeg 100% livequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Er klinkt een kerkklok, de streams zijn nu dus echt live![]()
Door deze acties ga ik juist helemaal niet meer kijken naar de tv uitzendingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tis zeker nogal uniek wat zich daar binnen afspeeld, zal wel weer voor de tv zijn,
anders heeft Ome John helemaal geen kijkcijfers.
Heb nog veel meer in deze stylequote:
Sorie M ik zou het graag doen maar moet studerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef A-en-M het volgende:
Had ik trouwens al gevraagd of iemand het streamen over wil nemen![]()
Zolang de streams opslot zijn wil ik dat best doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef A-en-M het volgende:
Had ik trouwens al gevraagd of iemand het streamen over wil nemen![]()
Nee, dat zijn de bewakerts denk ikquote:
Dank je Stralend Pareltjequote:
Studie gaat voor, zelfs voor HBB dus wel goed studeren jij hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Sorie M ik zou het graag doen maar moet studeren
Heb af en toe een stukje gezien maar vind er niet veel aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Door deze acties ga ik juist helemaal niet meer kijken naar de tv uitzendingen![]()
Denk ik niet hoor, staat er sowieso 1 tussen met lange jas. Ander met spijkerbroek en witte jas.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de bewakerts denk ik
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang de streams opslot zijn wil ik dat best doen![]()
Hmm...mss heb je gelijk ja, dan worden ze eerst door de security gefouilleerd denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, staat er sowieso 1 tussen met lange jas. Ander met spijkerbroek en witte jas.
Was een korte opleving van een zich vervelend figuur in de regiequote:
Over muis gesproken... ik heb I_doubt alweer een poosje niet gezien.quote:
Of ze doen het speciaal voor onsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een korte opleving van een zich vervelend figuur in de regie
Ja dat kan je wel zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon mee te kijken of we reageren, de eikelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Idd, wanneer was die eigenlijk voor het laatst gezien hier?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over muis gesproken... ik heb I_doubt alweer een poosje niet gezien.
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Snaptnix het volgende:
We mogen niet eens meer over de muur kijken![]()
[afbeelding]
I_doubt:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, wanneer was die eigenlijk voor het laatst gezien hier?
Ze lezen dus mee, we hadden die mensen gewoon helemaal niet mogen zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iddze willen echt de boel helemaal blokken, een prikkelarme stream dus
Zou wel lachen zijn ja... iemand bij de regie die contstant zit mee te lurken in de SCquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lezen dus mee, we hadden die mensen gewoon helemaal niet mogen zien![]()
Er zal zeker speciaal een bepaald persoon op de redactie van HBB zitten die 24/7 FOK in de gaten houdquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lezen dus mee, we hadden die mensen gewoon helemaal niet mogen zien![]()
Iets met innerlijke rust vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef bunnyma het volgende:
En ondertussen krijgt Harmke nu dus een reikicursus van Viola.
Wat houdt dat eigenlijk in?
Ah....nou volgens mij zag ik haar voor het laatst in de nacht van vrijdag op zaterdag maargoedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
I_doubt:
Laatste bezoek: Verborgen
Helemaal nu ze weten dat daar constant zo'n 40 idioten zitten natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zal zeker speciaal een bepaald persoon op de redactie van HBB zitten die 24/7 FOK in de gaten houd
Maar wij vervelen ons niet snel hequote:
Jij had er wel een mooie Cap van..... dat vliegtuiggevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets met innerlijke rust vinden.
Die moet je natuurlijk goed in de gaten houden, en af en toe even "separeren" wat dus gebeurd dmv een tuinstreamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal nu ze weten dat daar constant zo'n 40 idioten zitten natuurlijk![]()
5 maar, ow dat valt mee gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef lillymoon het volgende:
Ik dacht ik check even mijn mail zit me nu toch een beetje te vervelen zo, 5 mailtjes, ik blij was het allemaal spam grrr
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jij had er wel een mooie Cap van..... dat vliegtuiggeval![]()
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar wij vervelen ons niet snel he![]()
Ho ho 39 idioten hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal nu ze weten dat daar constant zo'n 40 idioten zitten natuurlijk![]()
wees blij.. ik krijg nog niet eens spamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef lillymoon het volgende:
Ik dacht ik check even mijn mail zit me nu toch een beetje te vervelen zo, 5 mailtjes, ik blij was het allemaal spam grrr
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!wij vervelen ons nooit
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ho ho 39 idioten he![]()
Ik ben de opperidioot dan
Hahaha is dat de maatstaf voor mijn caps tegenwoordig... dat er naatjes te zien moeten zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja die, en je ziet er geen naat he![]()
Viola moet eruit... en van mij mag er een zeer capbaar iemand ala Micky voor terugkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef lillymoon het volgende:
Nou zeg eens wie denken jullie dat er als eerste uitmoet??? En wie denken jullie dat er nog in komen???
Nee tuurlijk niet, maar ik moest er wel aan denken toen ik die cap zag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha is dat de maatstaf voor mijn caps tegenwoordig... dat er naatjes te zien moeten zijn?![]()
Nu welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
wees blij.. ik krijg nog niet eens spam
Ik ben vooral benieuwd wie erbij komt eigenlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef lillymoon het volgende:
Nou zeg eens wie denken jullie dat er als eerste uitmoet??? En wie denken jullie dat er nog in komen???
Dat zal gelijk de reden zijn denk ik dat Brenda niet mee wil komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik moest er wel aan denken toen ik die cap zag.![]()
Hahaha lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Zo zit mijn kat te kijken naar de streams![]()
Misschien kan die de muis wel vangenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Die zit op de loer voor vogeltjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Dat klinkt ergquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga vanavond zelfgemaakte lasagna eten... mmmmm.... heb er nu al trek in
Je moet toch wat he nu het hotel gesloten is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je moet toch wat he nu het hotel gesloten is.![]()
Laat Lieske maar de Manager worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola moet eruit... en van mij mag er een zeer capbaar iemand ala Micky voor terugkomen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat Lieske maar de Manager worden.
Lieske en managen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat Lieske maar de Manager worden.
Geef het recept maar eens aan Cuall, kunnen we daarna lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
Harmke kwam om kwart over 3 binnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef lillymoon het volgende:
Hoe lang duurt zo'n interview eigenlijk? Zou nou toch onderhand wel klaar zijn lijkt me.
Het staat al klaar en is aan het afkoelen... koud vind ik het het lekkerste namelijk (ik weet het... ben soms afwijkend)quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hai FB gaat lekker zo he met die streams.Maar je hebt zo wel lekker de tijd om uitgebreid aandacht aan het avondmaal te besteden.Is het toch nog ergens goed voor.
Yep, streams zijn weer unlockedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:33 schreef A-en-M het volgende:
beelden
Iew koude lasagna, nee dank u.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het staat al klaar en is aan het afkoelen... koud vind ik het het lekkerste namelijk (ik weet het... ben soms afwijkend)
Hahaha is goed... we gaan ons weer gedragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Nu hou ik weer effe op met al dat gezoen en geflirt![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha is goed... we gaan ons weer gedragen
Smaken verschillen gelukkig... jep, was al druk bezig zoals je zagquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Iew koude lasagna, nee dank u.
Waah er zijn weer streams...werk aan de winkel voor je .
Zogenaamde drive-in kapster... Knip en goquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef essie05 het volgende:
Leuk zo een kapper die haar jas aanhoud.
Je mag dan maar hopen dat ze pas weggaat als ze helemaal klaar is..quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zogenaamde drive-in kapster... Knip en go
De opperidoot is degene die het meest in HBB heeft gepost.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ho ho 39 idioten he![]()
Ik ben de opperidioot dan
Ik sta over het algemeen elke dag in de post top 10... dus een HBB idioot ben ik welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opperidoot is degene die het meest in HBB heeft gepost.
Is toch leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske en managen?
Bart: hoe moeten we dit oplossen?
Lieske: Ehhhhh ja god... zeg maar..... ik weet het niet (wapper wapper)
Ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik sta over het algemeen elke dag in de post top 10... dus een HBB idioot ben ik wel
Niet alleen zingen volgens mij ook drinken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen een Bonnie avond gaan organiseren... een heleboel mensen willen met Bonnie gaan zingen. Zaterdag komt Gerard J. ook.
Ze komen zeker niet goed over in beeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
Wat is er met de schoonmakers?
Ze mogen niet blijven, eigenlijk niet praten, ze moeten het kort houden en ze worden heel raar behandeld door de regie![]()
tranenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze komen zeker niet goed over in beeld![]()
Als protest veel caps van de schoonmakers maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze komen zeker niet goed over in beeld![]()
Ze werden wel erg netjes behandeld en het is best leuk om tussen BN'ers te werkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef lillymoon het volgende:
Och god die schoonmakers wat een schatjes, staan te huilen.
Door de bewoners netjes behandeld ja... maar niet door de bb redactie blijkt nu...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze werden wel erg netjes behandeld en het is best leuk om tussen BN'ers te werken
de regie is verschrikkelijk slecht en dan zegt ik het nog veel te netjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef bunnyma het volgende:
De schoonmakers willen zelfs geld bieden om te mogen blijven.
Zij willen dolgraag schoonmaken.( hier kunnen ze altijd komen)
Regie wil duidelijk niet dat de streamers dit meekrijgen want de streams gaan weer naar de al te bekende tuin![]()
De regie is gewoon zwaar kl#tequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie is verschrikkelijk slecht en dan zegt ik het nog veel te netjes.
Daar heb je gelijk in het is erg onbeschoft zou de vakbond maar inschakelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Door de bewoners netjes behandeld ja... maar niet door de bb redactie blijkt nu...
Hahaha... beetje vreemd, maar wel lekker (niet doelend op de regie)quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef White_Pearl het volgende:
We mogen weer niet meekijken, huilende schoonmaakploegbeetje vreemde mensen
die daar bij die regie werken.
Maar het geeft niks want ik ga toch even wat anders doen koken enzo....
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Weet nu tenminste wel, wie die mensen bij de poort waren....quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
Lijkt wel of de schoonmakers niet meer welkom zijn... hele vreemde zaak![]()
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe mond op mond reclame voor Sportlive in zijn werk gaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef Athalon het volgende:
Tsja dat heet de arrogantie ten top en is altijd in het nadeel van Talpa. Want er is ook zoiets als mond op mond reclame.
Maar met schilderijtje van Kelly en handlezen van Monique!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
Daar gaat Harmke, ze is toch anderhalf uur binnen geweest
Succes ermee... tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet nu tenminste wel, wie die mensen bij de poort waren....![]()
Maar goed, streams weer eens op de tuin. ik ga ook maar eens koken. Tot later
Hahaha, ik zeg niks meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... beetje vreemd, maar wel lekker (niet doelend op de regie)
Veel plezier en eet smakelijk alvast, tot later schat![]()
![]()
Neuh... ben niet zo'n meeler.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:01 schreef lillymoon het volgende:
Je kunt anders te BB redactie ook mailen hoor en vertellen wat je ervan vind.
Buttstreamsquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[afbeelding]
DIT vinden we ervan
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[afbeelding]
DIT vinden we ervan
Onduidelijk allemaal... maar die schoonmakers die er in het begin waren (die dikke) zijn niet meer welkom zoals het lijkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef teamlead het volgende:
right.. rookwaar weer in huis
wat lees ik nu over een poetsploeg die geld wil betalen om te mogen poetsen maar niet meer welkom zijn
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:09 schreef Athalon het volgende:
Ik denk dat de schoonmakers teveel kijkcijfers trokken
ja hoorde het ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Er wordt geschoten daar lijkt het...
Was wel zielig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef teamlead het volgende:
right.. rookwaar weer in huis
wat lees ik nu over een poetsploeg die geld wil betalen om te mogen poetsen maar niet meer welkom zijn
Voor de streams naar de tuin gingen wel nog.... maar nu geef ik geen garanties meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jumparound het volgende:
goede middag allen!
wat een TV!![]()
Wat een spanning!
Leeft dat gebartte nog?
Wat een spanning?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jumparound het volgende:
goede middag allen!
wat een TV!![]()
Wat een spanning!
Leeft dat gebartte nog?
voor dat geld zijn ze hier erg welkomquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vent bood zelfs 1000 euro, als ze er die 7 weken mochten schoonmaken.
Ze snappen het echt niet daar (de bb redactie dan)... allemaal ontslaan en de FOK crew daar neer zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vent bood zelfs 1000 euro, als ze er die 7 weken mochten schoonmaken.
Mooi man, VEEL SUCCES. Zal voor je duimen morgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:Morgen sollicitatiegesprek
ja.........off-topic.. weet ik
Heb je nog wat uit Venlo gehoord?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:Morgen sollicitatiegesprek
ja.........off-topic.. weet ik
nee, die loopt nog steeds... Maar deze baan is op 5 minuten lopen van mijn huisquote:
Dat zou ideaal zijn! Veel succes dan, morgen!!! Ik duim voor je mee! (Niet dat je dat soort krachten nodig hebt, hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, die loopt nog steeds... Maar deze baan is op 5 minuten lopen van mijn huisnog beter dus
Stakingquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef cuall het volgende:
Hallo,![]()
Wat zijn ze nou toch allemaal aan het doen daar![]()
als ze die streams per ongeluk laten zien, grijp ik geheid ook naar de flesquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef robster16 het volgende:
Viola EIST ook gebodypaint te worden voor t goede doel en staat nu pontificaal midden in de huiskamer in haar blote niks te wachten tot Gert genoeg chocolade heeft gesmolten om te beginnen. Dit alles terwijl de andere bezoekers wanhopig Viola proberen over te halen toch vooral weer wat aan te doen, Kelly haar nagels vijlt terwijl ze blijft roepen: "je ziet er beeldig uit schat" en Bonnie uit wanhoop bijna naar de fles grijpt...
crisis goodquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
Kan me niet herinneren dat in BB5 de streams zoo lang op zwart gingen.... Is echt crisis nu dus...
DAT is t! Harmke houdt iedereen in gijzeling, ze eist losgeld voor t rode kruis, en alles is live te volgen op NSE. Twee vliegen in een klap denkt zet, geld voor t rode kruis en hogere kijkcijfers voor NSE..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Nostalgist het volgende:
Weet iemand of Harmke nog binnen is ?
maar het is triktrakquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
Tric Trac. Le Jeu de Trictrac (franstalig) Tric Trac Homepage · Tric-Trac.nl.com ·
Trictrac Spelregels (deel 1) TricTrac Spelregels (deel 2) ...
Harmke is allang vertrokkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Nostalgist het volgende:
Weet iemand of Harmke nog binnen is ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef teamlead het volgende:
fiool.. vreet dat lijstje op zeg....
Hai FBquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Foreverblue het volgende:
Ik val er weer in als de staking over is gelukkig
[afbeelding]
Hallo allemaal
wie isquote:
Ha Cuallquote:
Ha Bartoli... nee, nu doen de streams het weer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie iskelly
?
geef mij Micky maar dan![]()
goedeavond. En zo te zien is het niet de moeite waard om de streams op te zetten als ik dat zo lees
![]()
Ja, goedenavond iedereenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
-knip-
goedeavond. En zo te zien is het niet de moeite waard om de streams op te zetten als ik dat zo lees
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Micky gaat niet weg vanavond... ze gaat proberen te regelen om de schoonmakers terug te krijgen![]()
ik doelde niet op het wel of niet doen van de streams maar of er wat op te beleven was behalve die staking. Van een blote Viool wordt ik niet warm vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Bartoli... nee, nu doen de streams het weer.
Post generatie in het SC topic op Fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vraag me echt af wat dit voor vage actie van Hummie was
Ik weet niet welke streams jij kijkt... maar hier is nog beeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef Athalon het volgende:
Daar gaan we weer op zwart
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef nachtzuster het volgende:
Bart: "Ruud is gevoelig voor vrouwelijk schoon"
Viool: Monique wil jij Ruud de Wild nemen? Ik heb er geen kracht meer voor"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef nachtzuster het volgende:
Bart: "Ruud is gevoelig voor vrouwelijk schoon"
Viool: Monique wil jij Ruud de Wild nemen? Ik heb er geen kracht meer voor"
Wie zei dat dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:30 schreef Athalon het volgende:
Trouwens werd net gezegd dat de streams op zwart gingen vanmiddag.
Ik begrijp helemaal niks meer van het hele programmaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vraag me echt af wat dit voor vage actie van Hummie was
quote:Dat was echt heel gezellig en we konden gratis drinken dus dan weet je het wel... het resultaat was dat toen ik 's ochtends Lieske af wilde zetten bij de trein, zij op elke hoek nog stond te kotsen. Normaal is dat al niet zo leuk,maar als je dan ook nog eens ziet dat mensen je herkennen wordt het snel al iets minder.
Aha... okee.... dan weten hun ook dat de regie aan het kloten isquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Iemand die Frank aan de tel. had, dat alles op zwart ging toen de schoonmakers binnenkwamen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Interview met Ingrid uit de Hitkrant:
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Athalon het volgende:
Het werd door iemand door de telefoon gezegd.
quote:
Ik was blij om te zien dat heel veel mensen van het huis zichzelf zijn gebleven,alleen Dido is volgens iedereen een heel ander persoon. Ook op mijn feestje was ze helemaal niet gezellig en ze zag er ongelukkig uit? Ik hoorde ook wel van Nathalie dat ze zich niet zo op de gemak voelt en dat komt dan vooral door de negatieve publiciteit die ze heeft gehad en dat is ook moeilijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Interview met Ingrid uit de Hitkrant:
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
[..]
ongeacht de omroep.. natuurlijk hebben de egootjes censuur bedongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sinds dat het bij talpa zit niet nee![]()
Onbekend... maar de schoonmakers mochten niet meer komen werken... en toen zappppp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef melke het volgende:
Hoezo zijn de streams tijdelijk geblokt?
Iedereen heeft toch negatieve publiciteit gekregen? Dat hoort er volgens mij ook bij.. Wat had ze dan verwacht? Dat ze Beatrix mocht vervangen?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was blij om te zien dat heel veel mensen van het huis zichzelf zijn gebleven,alleen Dido is volgens iedereen een heel ander persoon. Ook op mijn feestje was ze helemaal niet gezellig en ze zag er ongelukkig uit? Ik hoorde ook wel van Nathalie dat ze zich niet zo op de gemak voelt en dat komt dan vooral door de negatieve publiciteit die ze heeft gehad en dat is ook moeilijk.
Oei, Dido boos over de negatieve publiciteit. Kijk maar uit voor Roel en zijn matties
Ook halloquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef melke het volgende:
Hoezo zijn de streams tijdelijk geblokt?
Spannend!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onbekend... maar de schoonmakers mochten niet meer komen werken... en toen zappppp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |