Hai FBquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Foreverblue het volgende:
Ik val er weer in als de staking over is gelukkig
[afbeelding]
Hallo allemaal
wie isquote:
Ha Cuallquote:
Ha Bartoli... nee, nu doen de streams het weer.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wie iskelly
?
geef mij Micky maar dan![]()
goedeavond. En zo te zien is het niet de moeite waard om de streams op te zetten als ik dat zo lees
![]()
Ja, goedenavond iedereenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
-knip-
goedeavond. En zo te zien is het niet de moeite waard om de streams op te zetten als ik dat zo lees
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Micky gaat niet weg vanavond... ze gaat proberen te regelen om de schoonmakers terug te krijgen![]()
ik doelde niet op het wel of niet doen van de streams maar of er wat op te beleven was behalve die staking. Van een blote Viool wordt ik niet warm vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Bartoli... nee, nu doen de streams het weer.
Post generatie in het SC topic op Fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vraag me echt af wat dit voor vage actie van Hummie was
Ik weet niet welke streams jij kijkt... maar hier is nog beeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef Athalon het volgende:
Daar gaan we weer op zwart
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef nachtzuster het volgende:
Bart: "Ruud is gevoelig voor vrouwelijk schoon"
Viool: Monique wil jij Ruud de Wild nemen? Ik heb er geen kracht meer voor"
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef nachtzuster het volgende:
Bart: "Ruud is gevoelig voor vrouwelijk schoon"
Viool: Monique wil jij Ruud de Wild nemen? Ik heb er geen kracht meer voor"
Wie zei dat dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:30 schreef Athalon het volgende:
Trouwens werd net gezegd dat de streams op zwart gingen vanmiddag.
Ik begrijp helemaal niks meer van het hele programmaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik vraag me echt af wat dit voor vage actie van Hummie was
quote:Dat was echt heel gezellig en we konden gratis drinken dus dan weet je het wel... het resultaat was dat toen ik 's ochtends Lieske af wilde zetten bij de trein, zij op elke hoek nog stond te kotsen. Normaal is dat al niet zo leuk,maar als je dan ook nog eens ziet dat mensen je herkennen wordt het snel al iets minder.
Aha... okee.... dan weten hun ook dat de regie aan het kloten isquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Iemand die Frank aan de tel. had, dat alles op zwart ging toen de schoonmakers binnenkwamen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Interview met Ingrid uit de Hitkrant:
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
[..]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:32 schreef Athalon het volgende:
Het werd door iemand door de telefoon gezegd.
quote:
Ik was blij om te zien dat heel veel mensen van het huis zichzelf zijn gebleven,alleen Dido is volgens iedereen een heel ander persoon. Ook op mijn feestje was ze helemaal niet gezellig en ze zag er ongelukkig uit? Ik hoorde ook wel van Nathalie dat ze zich niet zo op de gemak voelt en dat komt dan vooral door de negatieve publiciteit die ze heeft gehad en dat is ook moeilijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Interview met Ingrid uit de Hitkrant:
[BB5] Nieuws van de ex-bewoners - deel 1
[..]
ongeacht de omroep.. natuurlijk hebben de egootjes censuur bedongenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sinds dat het bij talpa zit niet nee![]()
Onbekend... maar de schoonmakers mochten niet meer komen werken... en toen zappppp.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef melke het volgende:
Hoezo zijn de streams tijdelijk geblokt?
Iedereen heeft toch negatieve publiciteit gekregen? Dat hoort er volgens mij ook bij.. Wat had ze dan verwacht? Dat ze Beatrix mocht vervangen?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik was blij om te zien dat heel veel mensen van het huis zichzelf zijn gebleven,alleen Dido is volgens iedereen een heel ander persoon. Ook op mijn feestje was ze helemaal niet gezellig en ze zag er ongelukkig uit? Ik hoorde ook wel van Nathalie dat ze zich niet zo op de gemak voelt en dat komt dan vooral door de negatieve publiciteit die ze heeft gehad en dat is ook moeilijk.
Oei, Dido boos over de negatieve publiciteit. Kijk maar uit voor Roel en zijn matties
Ook halloquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef melke het volgende:
Hoezo zijn de streams tijdelijk geblokt?
Spannend!quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onbekend... maar de schoonmakers mochten niet meer komen werken... en toen zappppp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |