Voor de streams naar de tuin gingen wel nog.... maar nu geef ik geen garanties meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jumparound het volgende:
goede middag allen!
wat een TV!![]()
Wat een spanning!
Leeft dat gebartte nog?
Wat een spanning?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jumparound het volgende:
goede middag allen!
wat een TV!![]()
Wat een spanning!
Leeft dat gebartte nog?
voor dat geld zijn ze hier erg welkomquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vent bood zelfs 1000 euro, als ze er die 7 weken mochten schoonmaken.
Ze snappen het echt niet daar (de bb redactie dan)... allemaal ontslaan en de FOK crew daar neer zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vent bood zelfs 1000 euro, als ze er die 7 weken mochten schoonmaken.
Mooi man, VEEL SUCCES. Zal voor je duimen morgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:Morgen sollicitatiegesprek
ja.........off-topic.. weet ik
Heb je nog wat uit Venlo gehoord?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:Morgen sollicitatiegesprek
ja.........off-topic.. weet ik
nee, die loopt nog steeds... Maar deze baan is op 5 minuten lopen van mijn huisquote:
Dat zou ideaal zijn! Veel succes dan, morgen!!! Ik duim voor je mee! (Niet dat je dat soort krachten nodig hebt, hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, die loopt nog steeds... Maar deze baan is op 5 minuten lopen van mijn huisnog beter dus
Stakingquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef cuall het volgende:
Hallo,![]()
Wat zijn ze nou toch allemaal aan het doen daar![]()
als ze die streams per ongeluk laten zien, grijp ik geheid ook naar de flesquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:01 schreef robster16 het volgende:
Viola EIST ook gebodypaint te worden voor t goede doel en staat nu pontificaal midden in de huiskamer in haar blote niks te wachten tot Gert genoeg chocolade heeft gesmolten om te beginnen. Dit alles terwijl de andere bezoekers wanhopig Viola proberen over te halen toch vooral weer wat aan te doen, Kelly haar nagels vijlt terwijl ze blijft roepen: "je ziet er beeldig uit schat" en Bonnie uit wanhoop bijna naar de fles grijpt...
crisis goodquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef Nostalgist het volgende:
Kan me niet herinneren dat in BB5 de streams zoo lang op zwart gingen.... Is echt crisis nu dus...
DAT is t! Harmke houdt iedereen in gijzeling, ze eist losgeld voor t rode kruis, en alles is live te volgen op NSE. Twee vliegen in een klap denkt zet, geld voor t rode kruis en hogere kijkcijfers voor NSE..quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Nostalgist het volgende:
Weet iemand of Harmke nog binnen is ?
maar het is triktrakquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:05 schreef Nostalgist het volgende:
Tric Trac. Le Jeu de Trictrac (franstalig) Tric Trac Homepage · Tric-Trac.nl.com ·
Trictrac Spelregels (deel 1) TricTrac Spelregels (deel 2) ...
Harmke is allang vertrokkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Nostalgist het volgende:
Weet iemand of Harmke nog binnen is ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:14 schreef teamlead het volgende:
fiool.. vreet dat lijstje op zeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |