Voor de streams naar de tuin gingen wel nog.... maar nu geef ik geen garanties meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jumparound het volgende:
goede middag allen!
wat een TV!![]()
Wat een spanning!
Leeft dat gebartte nog?
Wat een spanning?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:14 schreef Jumparound het volgende:
goede middag allen!
wat een TV!![]()
Wat een spanning!
Leeft dat gebartte nog?
voor dat geld zijn ze hier erg welkomquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vent bood zelfs 1000 euro, als ze er die 7 weken mochten schoonmaken.
Ze snappen het echt niet daar (de bb redactie dan)... allemaal ontslaan en de FOK crew daar neer zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die vent bood zelfs 1000 euro, als ze er die 7 weken mochten schoonmaken.
Mooi man, VEEL SUCCES. Zal voor je duimen morgenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:Morgen sollicitatiegesprek
ja.........off-topic.. weet ik
Heb je nog wat uit Venlo gehoord?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef teamlead het volgende:Morgen sollicitatiegesprek
ja.........off-topic.. weet ik
nee, die loopt nog steeds... Maar deze baan is op 5 minuten lopen van mijn huisquote:
Dat zou ideaal zijn! Veel succes dan, morgen!!! Ik duim voor je mee! (Niet dat je dat soort krachten nodig hebt, hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, die loopt nog steeds... Maar deze baan is op 5 minuten lopen van mijn huisnog beter dus
Stakingquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef cuall het volgende:
Hallo,![]()
Wat zijn ze nou toch allemaal aan het doen daar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |