Ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik sta over het algemeen elke dag in de post top 10... dus een HBB idioot ben ik wel
Niet alleen zingen volgens mij ook drinken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:43 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen een Bonnie avond gaan organiseren... een heleboel mensen willen met Bonnie gaan zingen. Zaterdag komt Gerard J. ook.
Ze komen zeker niet goed over in beeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
Wat is er met de schoonmakers?
Ze mogen niet blijven, eigenlijk niet praten, ze moeten het kort houden en ze worden heel raar behandeld door de regie![]()
tranenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze komen zeker niet goed over in beeld![]()
Als protest veel caps van de schoonmakers maken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze komen zeker niet goed over in beeld![]()
Ze werden wel erg netjes behandeld en het is best leuk om tussen BN'ers te werkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef lillymoon het volgende:
Och god die schoonmakers wat een schatjes, staan te huilen.
Door de bewoners netjes behandeld ja... maar niet door de bb redactie blijkt nu...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze werden wel erg netjes behandeld en het is best leuk om tussen BN'ers te werken
de regie is verschrikkelijk slecht en dan zegt ik het nog veel te netjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:51 schreef bunnyma het volgende:
De schoonmakers willen zelfs geld bieden om te mogen blijven.
Zij willen dolgraag schoonmaken.( hier kunnen ze altijd komen)
Regie wil duidelijk niet dat de streamers dit meekrijgen want de streams gaan weer naar de al te bekende tuin![]()
De regie is gewoon zwaar kl#tequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
de regie is verschrikkelijk slecht en dan zegt ik het nog veel te netjes.
Daar heb je gelijk in het is erg onbeschoft zou de vakbond maar inschakelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Door de bewoners netjes behandeld ja... maar niet door de bb redactie blijkt nu...
Hahaha... beetje vreemd, maar wel lekker (niet doelend op de regie)quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:56 schreef White_Pearl het volgende:
We mogen weer niet meekijken, huilende schoonmaakploegbeetje vreemde mensen
die daar bij die regie werken.
Maar het geeft niks want ik ga toch even wat anders doen koken enzo....
Tot later allemaal![]()
![]()
![]()
Weet nu tenminste wel, wie die mensen bij de poort waren....quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef Foreverblue het volgende:
Lijkt wel of de schoonmakers niet meer welkom zijn... hele vreemde zaak![]()
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe mond op mond reclame voor Sportlive in zijn werk gaatquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:57 schreef Athalon het volgende:
Tsja dat heet de arrogantie ten top en is altijd in het nadeel van Talpa. Want er is ook zoiets als mond op mond reclame.
Maar met schilderijtje van Kelly en handlezen van Monique!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef Peter6000 het volgende:
Daar gaat Harmke, ze is toch anderhalf uur binnen geweest
Succes ermee... tot laterquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Weet nu tenminste wel, wie die mensen bij de poort waren....![]()
Maar goed, streams weer eens op de tuin. ik ga ook maar eens koken. Tot later
Hahaha, ik zeg niks meerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... beetje vreemd, maar wel lekker (niet doelend op de regie)
Veel plezier en eet smakelijk alvast, tot later schat![]()
![]()
Neuh... ben niet zo'n meeler.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:01 schreef lillymoon het volgende:
Je kunt anders te BB redactie ook mailen hoor en vertellen wat je ervan vind.
Buttstreamsquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[afbeelding]
DIT vinden we ervan
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden we hiervan?
[afbeelding]
DIT vinden we ervan
Onduidelijk allemaal... maar die schoonmakers die er in het begin waren (die dikke) zijn niet meer welkom zoals het lijkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef teamlead het volgende:
right.. rookwaar weer in huis
wat lees ik nu over een poetsploeg die geld wil betalen om te mogen poetsen maar niet meer welkom zijn
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:09 schreef Athalon het volgende:
Ik denk dat de schoonmakers teveel kijkcijfers trokken
ja hoorde het ookquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef Foreverblue het volgende:
Er wordt geschoten daar lijkt het...
Was wel zielig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:07 schreef teamlead het volgende:
right.. rookwaar weer in huis
wat lees ik nu over een poetsploeg die geld wil betalen om te mogen poetsen maar niet meer welkom zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |