Dank je Stralend Pareltjequote:
Studie gaat voor, zelfs voor HBB dus wel goed studeren jij hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Sorie M ik zou het graag doen maar moet studeren
Heb af en toe een stukje gezien maar vind er niet veel aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Door deze acties ga ik juist helemaal niet meer kijken naar de tv uitzendingen![]()
Denk ik niet hoor, staat er sowieso 1 tussen met lange jas. Ander met spijkerbroek en witte jas.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de bewakerts denk ik
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang de streams opslot zijn wil ik dat best doen![]()
Hmm...mss heb je gelijk ja, dan worden ze eerst door de security gefouilleerd denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, staat er sowieso 1 tussen met lange jas. Ander met spijkerbroek en witte jas.
Was een korte opleving van een zich vervelend figuur in de regiequote:
Over muis gesproken... ik heb I_doubt alweer een poosje niet gezien.quote:
Of ze doen het speciaal voor onsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een korte opleving van een zich vervelend figuur in de regie
Ja dat kan je wel zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon mee te kijken of we reageren, de eikelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Idd, wanneer was die eigenlijk voor het laatst gezien hier?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over muis gesproken... ik heb I_doubt alweer een poosje niet gezien.
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Snaptnix het volgende:
We mogen niet eens meer over de muur kijken![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |