Dank je Stralend Pareltjequote:
Studie gaat voor, zelfs voor HBB dus wel goed studeren jij hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Sorie M ik zou het graag doen maar moet studeren
Heb af en toe een stukje gezien maar vind er niet veel aanquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Door deze acties ga ik juist helemaal niet meer kijken naar de tv uitzendingen![]()
Denk ik niet hoor, staat er sowieso 1 tussen met lange jas. Ander met spijkerbroek en witte jas.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de bewakerts denk ik
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang de streams opslot zijn wil ik dat best doen![]()
Hmm...mss heb je gelijk ja, dan worden ze eerst door de security gefouilleerd denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor, staat er sowieso 1 tussen met lange jas. Ander met spijkerbroek en witte jas.
Was een korte opleving van een zich vervelend figuur in de regiequote:
Over muis gesproken... ik heb I_doubt alweer een poosje niet gezien.quote:
Of ze doen het speciaal voor onsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een korte opleving van een zich vervelend figuur in de regie
Ja dat kan je wel zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze zitten gewoon mee te kijken of we reageren, de eikelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Idd, wanneer was die eigenlijk voor het laatst gezien hier?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over muis gesproken... ik heb I_doubt alweer een poosje niet gezien.
Iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef Snaptnix het volgende:
We mogen niet eens meer over de muur kijken![]()
[afbeelding]
I_doubt:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, wanneer was die eigenlijk voor het laatst gezien hier?
Ze lezen dus mee, we hadden die mensen gewoon helemaal niet mogen zienquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iddze willen echt de boel helemaal blokken, een prikkelarme stream dus
Zou wel lachen zijn ja... iemand bij de regie die contstant zit mee te lurken in de SCquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lezen dus mee, we hadden die mensen gewoon helemaal niet mogen zien![]()
Er zal zeker speciaal een bepaald persoon op de redactie van HBB zitten die 24/7 FOK in de gaten houdquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lezen dus mee, we hadden die mensen gewoon helemaal niet mogen zien![]()
Iets met innerlijke rust vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef bunnyma het volgende:
En ondertussen krijgt Harmke nu dus een reikicursus van Viola.
Wat houdt dat eigenlijk in?
Ah....nou volgens mij zag ik haar voor het laatst in de nacht van vrijdag op zaterdag maargoedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
I_doubt:
Laatste bezoek: Verborgen
Helemaal nu ze weten dat daar constant zo'n 40 idioten zitten natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zal zeker speciaal een bepaald persoon op de redactie van HBB zitten die 24/7 FOK in de gaten houd
Maar wij vervelen ons niet snel hequote:
Jij had er wel een mooie Cap van..... dat vliegtuiggevalquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iets met innerlijke rust vinden.
Die moet je natuurlijk goed in de gaten houden, en af en toe even "separeren" wat dus gebeurd dmv een tuinstreamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal nu ze weten dat daar constant zo'n 40 idioten zitten natuurlijk![]()
5 maar, ow dat valt mee gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef lillymoon het volgende:
Ik dacht ik check even mijn mail zit me nu toch een beetje te vervelen zo, 5 mailtjes, ik blij was het allemaal spam grrr
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jij had er wel een mooie Cap van..... dat vliegtuiggeval![]()
Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar wij vervelen ons niet snel he![]()
Ho ho 39 idioten hequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Helemaal nu ze weten dat daar constant zo'n 40 idioten zitten natuurlijk![]()
wees blij.. ik krijg nog niet eens spamquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef lillymoon het volgende:
Ik dacht ik check even mijn mail zit me nu toch een beetje te vervelen zo, 5 mailtjes, ik blij was het allemaal spam grrr
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!wij vervelen ons nooit
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ho ho 39 idioten he![]()
Ik ben de opperidioot dan
Hahaha is dat de maatstaf voor mijn caps tegenwoordig... dat er naatjes te zien moeten zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja die, en je ziet er geen naat he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |