Harmke kwam om kwart over 3 binnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef lillymoon het volgende:
Hoe lang duurt zo'n interview eigenlijk? Zou nou toch onderhand wel klaar zijn lijkt me.
Het staat al klaar en is aan het afkoelen... koud vind ik het het lekkerste namelijk (ik weet het... ben soms afwijkend)quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef essie05 het volgende:
[..]
Hai FB gaat lekker zo he met die streams.Maar je hebt zo wel lekker de tijd om uitgebreid aandacht aan het avondmaal te besteden.Is het toch nog ergens goed voor.
Yep, streams zijn weer unlockedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:33 schreef A-en-M het volgende:
beelden
Iew koude lasagna, nee dank u.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het staat al klaar en is aan het afkoelen... koud vind ik het het lekkerste namelijk (ik weet het... ben soms afwijkend)
Hahaha is goed... we gaan ons weer gedragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
Nu hou ik weer effe op met al dat gezoen en geflirt![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha is goed... we gaan ons weer gedragen
Smaken verschillen gelukkig... jep, was al druk bezig zoals je zagquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:35 schreef essie05 het volgende:
[..]
Iew koude lasagna, nee dank u.
Waah er zijn weer streams...werk aan de winkel voor je .
Zogenaamde drive-in kapster... Knip en goquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef essie05 het volgende:
Leuk zo een kapper die haar jas aanhoud.
Je mag dan maar hopen dat ze pas weggaat als ze helemaal klaar is..quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zogenaamde drive-in kapster... Knip en go
De opperidoot is degene die het meest in HBB heeft gepost.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ho ho 39 idioten he![]()
Ik ben de opperidioot dan
Ik sta over het algemeen elke dag in de post top 10... dus een HBB idioot ben ik welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opperidoot is degene die het meest in HBB heeft gepost.
Is toch leuk om te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske en managen?
Bart: hoe moeten we dit oplossen?
Lieske: Ehhhhh ja god... zeg maar..... ik weet het niet (wapper wapper)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |