TL has left the buildingquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:58 schreef Snaptnix het volgende:
TL is echt foetsie geloof ik, zomaar ineens offline![]()
Je meent het...... op stream 1,3 en 4 niet??quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef Peter6000 het volgende:
Er reed net een auto met caravan langs (rechterbovenhoek, stream 2)
Inspecteur Vlijmscherp weer aan het werkquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je meent het...... op stream 1,3 en 4 niet??![]()
Oeps sorry, dat kunnen we niet hebben, maar ze is echt schattig hequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet doen!!!!!!!! straks stopt m'n pc er weer mee![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je meent het...... op stream 1,3 en 4 niet??![]()
Ze hopen op deze manier dat we naar de tv uitzendingen gaan kijken... maar dus echt never nooit meer. Man, wat was dat slecht. Ik hou het bij de streams en Fokquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mogen we nu weer beeld GVD, krijg het heen en weer van dze HBB tot dusverre. We mogen niks zien of horen. k*tstreams![]()
Lekker belangrijk. NU mogen we niets horen of zien, dan liever 10 minuten achterlopen en WEL beeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Er klinkt een kerkklok, de streams zijn nu dus echt live![]()
WB Bluequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar ik ben er weer![]()
Strak plan... ik ga ook ffquote:
Me tooquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze hopen op deze manier dat we naar de tv uitzendingen gaan kijken... maar dus echt never nooit meer. Man, wat was dat slecht. Ik hou het bij de streams en Fok![]()
Tis zeker nogal uniek wat zich daar binnen afspeeld, zal wel weer voor de tv zijn,quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. NU mogen we niets horen of zien, dan liever 10 minuten achterlopen en WEL beeld![]()
Het was idd echt treurig om te zien, het enige wat heel lomp is is dat daar wel word ingezoomd en op de streams bijna nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Me too![]()
Heb 't gewoon met de reclame weggezapt, kon er echt niet langer meer naar kijken![]()
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Speciaal een rustig muziekje voor Stereo: Lost Woods
Dat waren ze al hoor (althans in HBB dan) dit is echt nagenoeg 100% livequote:Op woensdag 18 januari 2006 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
Er klinkt een kerkklok, de streams zijn nu dus echt live![]()
Door deze acties ga ik juist helemaal niet meer kijken naar de tv uitzendingenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tis zeker nogal uniek wat zich daar binnen afspeeld, zal wel weer voor de tv zijn,
anders heeft Ome John helemaal geen kijkcijfers.
Heb nog veel meer in deze stylequote:
Sorie M ik zou het graag doen maar moet studerenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef A-en-M het volgende:
Had ik trouwens al gevraagd of iemand het streamen over wil nemen![]()
Zolang de streams opslot zijn wil ik dat best doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:06 schreef A-en-M het volgende:
Had ik trouwens al gevraagd of iemand het streamen over wil nemen![]()
Nee, dat zijn de bewakerts denk ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |