Viola moet eruit... en van mij mag er een zeer capbaar iemand ala Micky voor terugkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef lillymoon het volgende:
Nou zeg eens wie denken jullie dat er als eerste uitmoet??? En wie denken jullie dat er nog in komen???
Nee tuurlijk niet, maar ik moest er wel aan denken toen ik die cap zag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha is dat de maatstaf voor mijn caps tegenwoordig... dat er naatjes te zien moeten zijn?![]()
Nu welquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
wees blij.. ik krijg nog niet eens spam
Ik ben vooral benieuwd wie erbij komt eigenlijk...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef lillymoon het volgende:
Nou zeg eens wie denken jullie dat er als eerste uitmoet??? En wie denken jullie dat er nog in komen???
Dat zal gelijk de reden zijn denk ik dat Brenda niet mee wil komenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar ik moest er wel aan denken toen ik die cap zag.![]()
Hahaha lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Zo zit mijn kat te kijken naar de streams![]()
Misschien kan die de muis wel vangenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Die zit op de loer voor vogeltjesquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:28 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Dat klinkt ergquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga vanavond zelfgemaakte lasagna eten... mmmmm.... heb er nu al trek in
Je moet toch wat he nu het hotel gesloten is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ja preciesquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:30 schreef essie05 het volgende:
[..]
Je moet toch wat he nu het hotel gesloten is.![]()
Laat Lieske maar de Manager worden.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Viola moet eruit... en van mij mag er een zeer capbaar iemand ala Micky voor terugkomen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat Lieske maar de Manager worden.
Lieske en managen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Laat Lieske maar de Manager worden.
Geef het recept maar eens aan Cuall, kunnen we daarna lachenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |