quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:20 schreef vlad het volgende:
[..]
mij zit je ook niet in de weg hoor![]()
ik doe wel een paar stappen opzij om om je heen te kijken![]()
Oh jee, elkaar aangestoken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
oh daar was ie al
Ik ben er niet helemaal bij vandaag.. ben ziekjes aan hetworden EN een zieke Sandra aan het verzorgen![]()
doen jullie ook nog eens iets anders dan ziek zijn?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
oh daar was ie al
Ik ben er niet helemaal bij vandaag.. ben ziekjes aan hetworden EN een zieke Sandra aan het verzorgen![]()
Sandra heeft een zwakke gezondhied jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef vlad het volgende:
[..]
doen jullie ook nog eens iets anders dan ziek zijn?![]()
iig beterschap aan sandra en jezelf![]()
Wat heb jij gedaan danquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:00 schreef Fugie het volgende:
tvp
ijsmeis ik heb ook schadeformulier in moeten vullen, ben benieuwd wat de verzekering uitkeert![]()
ik niets, de buurman had met uitparkeren tegen me auto aangezeten. Het boeit me niet oz maar ik zit in geldnood zoals elke student dus ik wou gewono het schadebedrag hebbenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik niets, de buurman had met uitparkeren tegen me auto aangezeten. Het boeit me niet oz maar ik zit in geldnood zoals elke student dus ik wou gewono het schadebedrag hebbenBuurman vond het een beetje teveel (400 euro) en heeft dus zijn verzekering erbij gehaald. Dus ik ben benieuwd wat de verzekering gaat zeggen.
truste dan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
mooie foto's in de OP
tevens tvp, ik ga zo slapen
Ik werd eerst altijd opgehaald en weggebrachtquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:12 schreef M5 het volgende:
[..]
ja, echt wel, net ff boodschappen mee gedaan en straks naar m'n werk toe
picsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ons nieuwe poesje is de bovenetage aan het verkennen
misselijk en doodmoequote:
eensquote:
lekker uitrusten danquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
misselijk en doodmoe
ws slaap en vitaminetekort ofzo
Mn broeken worden ook weer te groot, dus ik moet gaan oppassen, vandaar dat ik een ziekdag heb genomen.
zeker te wetenquote:
La...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef M5 het volgende:
* zoek je 'n autootje om te kopen.... kan ik gewoon niets leuks vinden
bah.![]()
bij nieuw poesje denk ik daan zo'n jong katje..quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ons nieuwste poesje is 11 jaar oud..
Dat zal ik de komende jaren anders dubbel en dwars terug betalen aan de staat denk ik. Tenzij ik bij de luchtmacht ga werkenquote:
Je moet bakken met geld over de balk kunnen gooien zonder dat het iemand het merkt. Dan heb je je HBO-diploma hard nodig eehquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had bijna gesolliciteerd bij onze gemeente, als beleidsmedewerker
Alleen ze wilden iemand met HBO en ervaring.... het zal ook eens niet.. ALsof je als ambtenaar iets moet kunnen
dat kan ik welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Je moet bakken met geld over de balk kunnen gooien zonder dat het iemand het merkt. Dan heb je je HBO-diploma hard nodig eeh
Ik weet iets wat jij helemaal niet leuk gaat vindenquote:
en ik weet iets wat jij niet leuk gaat vindenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet iets wat jij helemaal niet leuk gaat vinden
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en ik weet iets wat jij niet leuk gaat vinden
M5
Je hebt zowaar eindelijk iets geleerd?!111one onequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet ook iets!
Ik wil het nu wetenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef ijsmeis het volgende:
Ik weet ook iets!
Nou?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet iets wat jij helemaal niet leuk gaat vinden
Verstandigquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
wtfdat vind ik knap Alexxxx, ik heb dr nog nooit gezien
mja.... complete vorige twee dleen waren een minirelletjequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef PeuRac het volgende:
ohja, heb ik nog wat gemist gisteren of eergisteren? Was nl beetje ziekjes en ben dus maar in bed gebleven
Heb vanaf gisteren 19:15 tot vanochtend 8u aan een stuk geslapen, toen ik ruw wakker werd gemaakt door mn wekker, had ik het gevoel nog wel een aantal uur te hebben kunnen slapen. Maar ik voel me weer goed, dubbel zelfs, ik heb namelijk vanochtend dingen geregeld zodat ik mn diploma kan halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja.... complete vorige twee dleen waren een minirelletje
Nu wel weer wat beter?
Werkt al niet meer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef tupolev141 het volgende:
Ik kom hier eigenlijk nooit maar met zo'n openingspost kon ik het niet laten. Volgend filmpje is een B757 van de Nieuw Zeelandse luchtmacht. Heerlijk geluid van die Rolls Royces.
http://www.alexisparkinn.(...)06-757_departure.wmv
gewoon klikken op de link lijkt niet te lukken maar rechtsklik en save as zou moeten werken
En als DAT niet lukt dan is hier waar ik het oorspronkelijk gevonden heb
http://www.airliners.net/(...)n/read.main/2541191/
Moment, even wat gezeur van gisteren nalezenquote:
Beetje dit idee:quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Moment, even wat gezeur van gisteren nalezen
Mijn idee tot nu toe is meer:quote:
Zal wel moeten, anders laten ze me niet toe op de HVU voor IBMSquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef Xtreem het volgende:
Mooi peu dat je het papiertje kunt halen
en amper hoger loonquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:49 schreef BaraCuda het volgende:
Zo gister een werkdag van 6:00 smorgens tot 23:45 uur savonds
En vanmorgen weer fijn om 7:30 op de zaak
Jaquote:
Ik zeg niks meer over Alfa'squote:Op woensdag 18 januari 2006 17:33 schreef PeuRac het volgende:
Auto net ff naar de garage gebracht, ben benieuwd wat er nu kloenk,kloenk zegt![]()
en verse bakolie![]()
Wij hebben een geheimpjequote:
Zware last ehquote:
De hele SC weet al dat Peu Fwnk zn zusje heeft bezwangerd, en dat daarom PTA dicht gaat toch?quote:
JE ZOU HET GVD NIET VERKLAPPENquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De hele SC weet al dat Peu Fwnk zn zusje heeft bezwangerd, en dat daarom PTA dicht gaat toch?
Audio Visuele Techniek...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:00 schreef Fwnk het volgende:
wat voor werk doe je eigenlijk Bara?
Was ook zo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Audio Visuele Techniek...
Dus dagelijks spelen met zeer dure plasmaschermen/beamers/geluid en dat soort rommel
Opzich wel leuk maarja salaris is bagger
Ja een schok voor de wereldquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de test al zien liggen op de salontafel?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je had de test al zien liggen op de salontafel?
Ach hij had ook Peu en zn zusje al neukende op de salontafel aan kunnen treffenquote:
Als het de draagarmen zijn: elke 60.000 vervangen, dus gewoon onderhoudt.quote:
Nee man, hij zou er niet levend afkomenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut ik heb weer wat gemist gister?
Heeft peu fwnk zijn zusje gebeukt?
Helaas niet, is alweer te lang geleden dat ik geneukt hebquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef BaraCuda het volgende:
Kut ik heb weer wat gemist gister?
Heeft peu fwnk zijn zusje gebeukt?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee man, hij zou er niet levend afkomen
Een kansquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas niet, is alweer te lang geleden dat ik geneukt heb![]()
De kans was er trouwens wel geweestalleen bleek toen dat ik naar Hoogeveen moest en niet Emmen
![]()
Ben je van plan zijn zusje te daten dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kans was er trouwens wel geweestalleen bleek toen dat ik naar Hoogeveen moest en niet Emmen
![]()
Dude, weet jij altijd waar je zusje is?quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nee en dat wil ik ook niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dude, weet jij altijd waar je zusje is?
En gelijk weer in de verdediging, hoe typischquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het de draagarmen zijn: elke 60.000 vervangen, dus gewoon onderhoudt.
Als het de homokineet is: Na dik 2 ton met stevig rijstijl, niet echt raar.
Als het de fusee kogel is: ook die valt onder de slijtage onderdelen.
Heeft dus niks met "Alfa" te maken.
Neuh, maar fwnk stangen is leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben je van plan zijn zusje te daten dan?
Dat zijn gewoon feiten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gelijk weer in de verdediging, hoe typisch
met dat logge lichaam van hem, maak ik wel een kans, ben erg wendbaarquote:
En dat jij een mongool bent ookquote:
Aan de andere kant.... Als ik jou 1 keer raak heb je een probleem.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met dat logge lichaam van hem, maak ik wel een kans, ben erg wendbaar
Ik leg het ff voor je uit, omdat je weer dingen insuineerde.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En gelijk weer in de verdediging, hoe typisch
Ik zeg dat ik niks meer zeg en ik doe het alweer verkeerdquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik leg het ff voor je uit, omdat je weer dingen insuineerde.
Als ze vanavond weer weg zijn idd jaquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunnen we niet gewoon leuk klesten ipv dat eeuwige gebash?
Ik hoop dat je mij daarmee niet bedoelt? Of bedoel je daarmee fwnk zelf, kampers zwaaien ook altijd met knuppels en bijlenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wel tof dat hij zijn zusje beschermt tegen allerlei tuig
Jij bent richeltuigquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mij daarmee niet bedoelt? Of bedoel je daarmee fwnk zelf, kampers zwaaien ook altijd met knuppels en bijlen
Tsja tis toch me zusje en daar heb ik er maar 1 van... hoop ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wel tof dat hij zijn zusje beschermt tegen allerlei tuig
Totdat blijkt dat je zusje me leuk vindt, dan heb jij een probleemquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Aan de andere kant.... Als ik jou 1 keer raak heb je een probleem.
Ow neehoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat je zusje me leuk vindt, dan heb jij een probleem![]()
alvast aan het oeffenen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Kunnen we niet gewoon leuk klesten ipv dat eeuwige gebash?
Ik?quote:
maar toch wil je me achterna zitten met een bijl?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow neehoorze moet zelf weten met wie ze omgaat enzo
Ik moet toch laten weten dat je een probleem hebt als je niet lief doet enzo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar toch wil je me achterna zitten met een bijl?
Mja dat is je eigen meningquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik?ik ben een hele nette, wel opgevoede jongen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fwnk, wanneer ga je weg?quote:
Die Avensisquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:56 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Spotte ik vanochtend
Ik heb er weleens achter gereden met de rover maar ik hield em "net" niet bij
Blijf je dan ook weg?quote:
Arrogantie en opschepperig gedrag is er met de paplepel ingegoten?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben echt netjes opgevoeg hoorik gedraag me alleen niet altijd zo
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef PeuRac het volgende:
fuck zooi, als ik vandaag geen afspraak voor mn toekomst had gehad, zat ik vandaag in Emmen![]()
Nee, die vallen onder dat gedeelte wanneer ik me niet gedraag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Arrogantie en opschepperig gedrag is er met de paplepel ingegoten?
BMW M-330 D Een maai op het gas en jij ligt op de grondquote:
precies, hoeren dingquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
zwaar cheyl eh!!
Staan alleen z'n kleine italiaanse strontkar voor
Rover 214 Si Een maa..... laat maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BMW M-330 D Een maai op het gas en jij ligt op de grond
Zelfs tegen mn Alfa maak je geen kansquote:
Voel je je alweer beter?quote:
Dus je geeft het toe?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, die vallen onder dat gedeelte wanneer ik me niet gedraag.
Standaard is de rover snellerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs tegen mn Alfa maak je geen kans
En? Voel je je al beter?quote:
Wat moet ik danquote:
Nooitquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dandit is leuker dan z'n zusje palen, want dan wordt hij familie van me
Neujquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je hebt alleen geen tijd, want je moet je zuster halen
Ga nou maar gewoon Fwnkquote:
Waarom niet?quote:
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dandit is leuker dan z'n zusje palen, want dan wordt hij familie van me
Ja één keer erover en trouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat zo snel bij gristenen Klein Gunnewiek?![]()
Hmmm, alleen heeft mijn auto 5 volledige zitplaatsen, een kofferbak die 2x zo groot is, alles electrisch, dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Fwnk het volgende:
bwhahahahaha een 1.4 sneller dan een 1.8 alfa bwhahahaha
Geef eerst eens netjes antwoord op m'n vraag, dan begin vast met alle redenen te typen waarom je moet ophorken.quote:
Jij wil echt een ban hequote:
Toch blijft het lachwekkendquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmmm, alleen heeft mijn auto 5 volledige zitplaatsen, een kofferbak die 2x zo groot is, alles electrisch, dus zo gek is dat niet
Druk op NSB! SNEL SNEL!!!1111oneonequote:
die kan zo een familielid zijn van de mijnequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ons nieuwste poesje is 11 jaar oud..
Die redenen zijn allemaal meningen, daarbij gebaseerd op een fictief figuur op een internetforum.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Geef eerst eens netjes antwoord op m'n vraag, dan begin vast met alle redenen te typen waarom je moet ophorken.
tsjees jij ben echt zo fucking blind of totaal kansloosquote:
Ik durf erop in te zetten dat ik meer life heb dan jijquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die redenen zijn allemaal meningen, daarbij gebaseerd op een fictief figuur op een internetforum.
Dude, get a life.
Daar doe ik niet aan, vorige keer ook niet gedaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Druk op NSB! SNEL SNEL!!!1111oneone
Ja best..quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik moet em toch érgens om kunnen lachen?
Zou best kunnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf erop in te zetten dat ik meer life heb dan jij
'dude'
Twee liefdes in eenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
tsjees jij ben echt zo fucking blind of totaal kansloos![]()
Dus jij zegt dat je een verzonnen persoon bent, zonder leven, dat zich graag de tering in laat schelden om zo een beetje aandacht te krijgen.quote:
Neeeeeeequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
M'n achternaam op internet, frightning![]()
wordt je irl ook altijd door iedereen uitgekotstquote:
Joa... Dadelijk maar wat te eten maken, maar iig niet meer misselijkquote:
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat je een verzonnen persoon bent, zonder leven, dat zich graag de tering in laat schelden om zo een beetje aandacht te krijgen.
Tja ehm![]()
Het zit um int schakelen en gewichtquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:12 schreef Fwnk het volgende:
bwhahahahaha een 1.4 sneller dan een 1.8 alfa bwhahahaha
Weet ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het zit um int schakelen en gewicht![]()
Als ik zelfs een 2.0 druit kan trekken met mn 1.6![]()
Ik had kunnen zweren dat het die dude van Audioslave wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee liefdes in een
The Dillenger Escape Plan en 190D FBG![]()
Boekjes zijn niet te vertrouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Weet ik
De rover houd volgens het boekje al bij 170 op en de Alfa gaat door tot 200+
daarbij is het bij mij bij 110 ofzo écht wel gedaan met de pret
Ik heb allang een beeld kunnen vormen hoor. Dit is niet allemaal gespeeld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Wie zegt dat ik geen kloon ben? wie zegt dat ik me op internet anders "gedraag" dan irl? wie zegt dat ik me graag de tering laat schelden?
uit laat schelden?die paar loze woorden op notabene een internetforum?
Laten we eerst samen eens een biertje gaan drinken voor je me echt over me gaat oordelen.
Dan moet je jezelf een heldere zinsbouw aanlerenquote:
quote:Wie zegt dat ik geen kloon ben?
Dat deed je net zlef volgens mijquote:wie zegt dat ik me op internet anders "gedraag" dan irl?
Dat blijkt wel, aangezien iedereen dat doet en je steeds terugkomtquote:wie zegt dat ik me graag de tering laat schelden?
Tja ok, dus ik mag je vanaf nu alles noemen? Mooi!quote:uit laat schelden?die paar loze woorden op notabene een internetforum?
Waarom zou ik. Ik heb genoeg echte vrienden. Dat je je hier zo kansloos opstelt zegt mij al meer dan genoeg.quote:Laten we eerst samen eens een biertje gaan drinken voor je me echt over me gaat oordelen.
Nee ik haal ook 195 op de teller maar ik weet écht niet hoe hard hij dan "officieel" rijdquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Boekjes zijn niet te vertrouwen![]()
Zelfs mn twingo haalde nog 170kmpu![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Boekjes zijn niet te vertrouwen![]()
Zelfs mn twingo haalde nog 170kmpu![]()
Zie? Lees me post es johquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb allang een beeld kunnen vormen hoor. Dit is niet allemaal gespeeld.
Je bent gewoon een mongooltje.
Je bent gewoon een rasechte ploert manquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2006 19:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had kunnen zweren dat het die dude van Audioslave was
Misschien moet jij minder snel conclusie's trekken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf een heldere zinsbouw aanleren
[..]
Oh?quote:
[..]
Dat deed je net zlef volgens mij
[..]
Er zijn hier anders ook mensen waar ik het wel mee kan vinden.quote:Dat blijkt wel, aangezien iedereen dat doet en je steeds terugkomt
[..]
Doe wat je niet laten kuntquote:Tja ok, dus ik mag je vanaf nu alles noemen? Mooi!![]()
[..]
Ik mezelf kansloos opstellen? Ik vertel gewoon mijn mening over wat hier gebeurt.quote:Waarom zou ik. Ik heb genoeg echte vrienden. Dat je je hier zo kansloos opstelt zegt mij al meer dan genoeg.
Ksssjtquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
En ik help fwnk zijn zusje te beschermenMisschien heb ik er zelf nog wat aan
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:24 schreef DeLeugen het volgende:
[..]
wordt je irl ook altijd door iedereen uitgekotst![]()
Ik heb nog wel wat dingen in de aanbieding voor je danquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
En ik help fwnk zijn zusje te beschermenMisschien heb ik er zelf nog wat aan
![]()
Ik lach me stuk Fwnk, je bent echt een totaal naieve drolquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Misschien moet jij minder snel conclusie's trekken.
[..]
Oh?
[..]
Er zijn hier anders ook mensen waar ik het wel mee kan vinden.
[..]
Doe wat je niet laten kuntAls ik jou er blij mee maak.
[..]
Ik mezelf kansloos opstellen? Ik vertel gewoon mijn mening over wat hier gebeurt.
Lekker toch, WOWquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bent gewoon een rasechte ploert man
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lach me stuk Fwnk, je bent echt een totaal naieve drol
Hij was dan ook van m'n moeder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
Twingo's zijn voor vrouwen, mn buurvrouw heeft er een, dr dochter ook trouwens![]()
Nou dat dacht ik ook altijd van een corsa:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
Twingo's zijn voor vrouwen, mn buurvrouw heeft er een, dr dochter ook trouwens![]()
Mja en jij bent gewoon niet oprecht, je praat met iedereen z'n mond mee, vervolgens geef je het toe en waar normale mensen zich verbeteren ontken je alles vervolgens weer.quote:
wat een drama it isquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
Mukie ziek?Ik mis de ergste drama's hier als ik mezelf voor 200% inzet op het werk
ik heb gelijk hequote:
omgquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook altijd van een corsa:
http://img166.exs.cx/img166/2283/103yn.jpg
Mag je tegenwoordig geen mening meer delen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en jij bent gewoon niet oprecht, je praat met iedereen z'n mond mee, vervolgens geef je het toe en waar normale mensen zich verbeteren ontken je alles vervolgens weer.
quote:Mja ik vind je gewoon slap. Je lult allemaal maar wat, zoals het je uit komt.
Tsja het is op dit moment mijn enige gemotoriseerde vervoerdmiddel.quote:Je hebt nooit iets te melden behalve wat je nu of over 3 minuten gaat doen.
Je loopt maar kansloos over je moeder d'r rover te zemelen.
Dat doe ik de laatste tijd, sinds die lange post van ook_gek ook maar blijkbaar niet genoeg?quote:En waarom? Omdat je ons graag voorhoud dat je het leuk vindt.
Wees maar eens oprecht, dan krijg je misschien ooit nog een beetje respect van anderen.
Blij dat je het begrepen hebt.quote:En nu niet weer je domme verhaaltje over internetfora afsteken.![]()
DIe belt toch altijd zelf even met iedereen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb kwalbert verlinden al ingelicht![]()
Ik had deez:quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:31 schreef PeuRac het volgende:
shit kom ik op tv?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb kwalbert verlinden al ingelicht![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Denk het wel ja![]()
Maar wat is er met u aan de hand?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
misselijk en doodmoe
ws slaap en vitaminetekort ofzo
Mn broeken worden ook weer te groot, dus ik moet gaan oppassen, vandaar dat ik een ziekdag heb genomen.
Trucker rukker platen achter de voorruit?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik had deez:
[afbeelding]
Was een Beneton-editie, maar das een merk wat ik haat.
Heb er dus allemaal Pooh-stickers over gedaan
Opeens had ik het poohmobiel![]()
Arme jij, ik ben gelukkig alleen doodmoequote:
De BBR-MOC platen, de enige echte!quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Trucker rukker platen achter de voorruit?![]()
![]()
Hihihi al die moeite voor een paar daagjes rechtop staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Arme jij, ik ben gelukkig alleen doodmoe
Gister in 'S-Hertogenbosch de facilitair beurs opgebouwd![]()
Een berg ellende daarzo weggezet wat vrijdag allemaal weer weg moet
Ik snap beurzen niet zo
Enigste voordeel is dat we wel de mooiste stand hebben van allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hihihi al die moeite voor een paar daagjes rechtop staan.
Als je het zo bekijkt, best bagger idd
Kijk, en daar doe je het voor toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enigste voordeel is dat we wel de mooiste stand hebben van allemaal![]()
Ik dacht precies hetzelfde en zette de tv meteen aanquote:
Hardstikke leuk dudequote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
SATC
die DVD zeil ik ook noge eens het raam uit
Waarom kijk je er dan naar? En zeg niet om de psyche van de vrouw t eleren kennen, dat lukt je toch nietquote:
En daar heb je het misquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En het zijn ook geen lekkere wijven, maar ouwe taarten
beter dan de rest, maar ik zou er niet op rukkenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En daar heb je het mis![]()
[afbeelding]
![]()
Ik zou er mee trouwenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beter dan de rest, maar ik zou er niet op rukken
veel mannen die ik ken kijken het hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom kijk je er dan naar? En zeg niet om de psyche van de vrouw t eleren kennen, dat lukt je toch nietEn het zijn ook geen lekkere wijven, maar ouwe taarten
nee peuquote:
Bupatih was eerstquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zou er mee trouwenhelemaal mijn type
![]()
Das Oprahquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, Mukie je avatar.. Vriendelijkste en vaardigste user.... De hulp is verdwenen achter je negerin
quote:
wat heb je gemaakt dan? :quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee peu
ik heb van de week nog een applicatie gebouwd voor me foonDat was wel leuke shit, en helemaal niet zo moeilijk
Wat is dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
like d'oh als er een Zonda op staat.
[afbeelding]
Als het maar een Lambo wordt http://www.lambocars.com/archive/diablo/vttt.htmquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik 758 doen?
dealquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als het maar een Lambo wordt http://www.lambocars.com/archive/diablo/vttt.htm![]()
Mercedesquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef Hugster het volgende:
bring it Alfa V6 met je inlaatpijpjes
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
staat klaar, post deze maar vol
Doordat m'n vito kut is hebben de personenauto's het voor mij ook helemaal afgedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Kom nou niet praten
je komt klaar als je dat blok hoort brullen gekkuhhuis
het ligt in een auto met zulke details en remmenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doordat m'n vito kut is hebben de personenauto's het voor mij ook helemaal afgedaan
Wat een troep.
was voor school, upload applicatie voor krantenartikelen. Uploaden via een java applicatie @ foon/pda en dan afvangen met php en dan in database zetten en weergeven op een site. MAar wel lachen hoe makkelijk het eigelijk is om zoiets te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |