quote:Erodome melde het volgende;
Zo, ik dacht zo dat het wel tijd zou worden voor wat afspraakjes, 25 februarie komt rap dichterbij namelijk.
Als eerste eens een tijd afspreken, natuurlijk is dit vrijblijvend, je mag zelf binnen komen hoppen wanneer het jou goed uitkomt, maar het leek me wel leuk de mogelijkheid te bieden om gezamelijk binnen te treden.
Aangezien de dresscode om 22.30 ingaat leek het me een goed idee om daarvoor af te spreken, dit omdat je dan nog even in gewone kleding kan wennen voordat je de sexy kleding aanmoet.
Dus mijn voorstel is om rond 21.30 af te spreken voor de club.
De club zelf gaat al om 20.00 open, maar persoonlijk vind ik dit vroeg zat, dan begint het al een beetje vol te lopen, wat drukker te worden, is gezelliger wat mij betrefd, maar of jullie daar ook zo over denken zal ik vast wel horen
Als we binnen zijn willen zowel ik als bar van bar-en-mar wel een rondleiding geven aan wie dat interressant vindt en evtentuele vragen beantwoorden.
Iedereen mag me de hele avond aanspreken als er vragen of wat dan ook zijn.
Verder is samenklitten natuurlijk hartstikke leuk, maar is absoluut geen noodzaak, liever heb ik zelfs dat mensen ook een beetje hun eigen gang gaan om zo het parenclub bezoek echt een beetje te proeven, niemand hoeft zich dus verplicht te voelen bij de groep te blijven, ga er ook lekker samen even opuit, duik het zwembad in, het bubbelbad, glip stiekum een blokhutje in, pak een lekker sauna samen of gluur eens om het hoekje in ruimte's waar mensen bezig zijn.
Als laatste wil ik het nog even voor de zekerheid over de dresscode hebben, deze gaat, nogmaals, om 22.30 in, ikzelf kleed me vaak iets vroeger om om de drukte bij de kleedruimte te ontlopen, maar iedereen moet dit maar voor zichzelf bepalen, igg moet je aan de dresscode voldoen na dit tijdstip.
Wat houdt de dresscode in?
Dat is simpel, namelijk, sexy lingerie; bikinie; boxershort; string; lak-leer-rubber; tropical; singlet; korte broek; topjes, jurkjes, hotpants en andere sexy spullen.
De club zelf verzorgt handdoeken, condooms en dat soort zaken, de handdoeken zijn bedoeld om mee af te drogen, niet om te dragen
Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien, ziet er gewoon leuker uit als je een leuke strakke boxer aanhebt ofzo.
Hard drugs en softdrugs zijn NIET toegestaan, let op, je gaat eruit als ze erachter komen!
Als je jezelf stomdronken zuipt schenken ze je niets meer, logisch, maar lekker feesten en beesten kan meer dan prima.
Je kan pinnen bij de club trouwens, dus je hoeft niet perse van te voren geld te halen...
Zo, hier laat ik het even bij, laten jullie wetgen of jullie het ermee eens zijn?
Wij zijn al lidquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:03 schreef bankrupcy het volgende:
Voor de volledigheid moet er ook bij dat het verplichte lidmaatschap een extra 20 Euro kost.
waarom doet jouw Fok-mailadres het niet? En reageer je toevallig niet op je chello-mailquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het e.e.a. aangepast in de op
En nog staat het er verkeerd in.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het e.e.a. aangepast in de op
hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:10 schreef bankrupcy het volgende:
[..]
En nog staat het er verkeerd in.![]()
You've got mailquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
waarom doet jouw Fok-mailadres het niet? En reageer je toevallig niet op je chello-mail?
Lupa_solitairia + partnerquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn naam heulemaal verkeerdelijk geschreven.![]()
Een kniesoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Lupa_solitairia + partner
een -i- teveel
Ik heb ineens zo'n vermoeden dat ik mee gaquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Aventura het volgende:
Een kniesoor
Een vraag aan Erodome: zijn er al veel aanmeldingen binnen via de e-mail? Hoeveel mensen gaan er nu bij benadering mee? En ik wil het lijstje in de OP ook even definitief maken.
Ik weet van sommigen niet of ze nou echt nog meegaan, ja of nee.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:59 schreef bankrupcy het volgende:
Mijn vriendin en ik zullen er ook bij zijn.
Lupa, ik zal even met mijn vriendin overleggen wat de exacte planning is, maar misschien is het mogelijk dat jullie mee kunnen rijden. Dat laat ik vandaag of morgen nog wel weten.
edit: We kunnen jullie in R'dam komen ophalen. Mail even waar en zo.
een biertje geven?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 04:09 schreef Rubbadubba het volgende:en nu wil ik die modjes toch wel eens keihard .......
Oeps. Gaat 'm niet worden.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:36 schreef firestorm_99 het volgende:
ik hoop dat er nog een dame van fok mij uit wil nodigen om met haar mee (naar binnen) te gaan anders zie ik het somber in ...
daar ben ik helaas ook bang voorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oeps. Gaat 'm niet worden.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:17 schreef Scruples het volgende:
Wat onprettig dat jullie aan leeftijdsdiscriminatie doen.
Klopt. Ik ga met Aventura, maar dat wil allerminst zeggen dat we eenmaal binnen bij elkaar blijven. Hebben we ook allebei helemaal geen behoefte aan. Ik kijk gewoon om me heen, maak een praatje met wat mede-Fok!kers en voor de rest laat ik alles aan het toeval over.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:12 schreef bankrupcy het volgende:
Dat kan je toch afspreken? Samen door de ingang van Gogonuts betekent niet dat je getrouwd bent o.i.d.
Lijkt me een goed plan. Ik mag nl. niet alleen naar binnen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef EnniroC het volgende:
Ik wil best iemand van hier meenemen naar binnen.
Maar daar naar binnen,in dat gebouw.
Verder wil ik gewoon m'n eigen ding kunnen doen daar..
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:12 schreef EnniroC het volgende:
Zolang je je aan "de regels " houd, vind het prima hoor.
Had je eerder initiatief moeten nemen om een van de 2 dames bijv. een lift aan te biedenquote:
Ja inderdaad, dat is ook mijn insteek hoor, en ook die van degene die ik meeneem.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:06 schreef EnniroC het volgende:
Ik wil best iemand van hier meenemen naar binnen.
Maar daar naar binnen,in dat gebouw.
Verder wil ik gewoon m'n eigen ding kunnen doen daar..
Heb nog niet echt een idee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:05 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie (ik wil het vooral van de dames weten) al een idee wat jullie aan gaan trekken??
Als we gaan (hangt van de financiën af...) trek ik mijn corset aan (als het er al is dan...) en anders mijn bikini (het is immers een strandfeestjequote:Op donderdag 26 januari 2006 10:05 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie (ik wil het vooral van de dames weten) al een idee wat jullie aan gaan trekken??
Zwemshort is inderdaad tot net iets boven mijn knieen, en redelijk wijd. Die boxer ziet er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef EnniroC het volgende:
Ligt eraan hoe je zwemshort eruit ziet,
ik vind die losse,half lange dingen niet zo mooi,maar dat ben ik he.
Vind een mooie strakke boxer ook erg prettig om te zien.
Nee, sorry, die zijn in de vleesmolen verdwenenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt ook twee armen en twee benen zeker?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:44 schreef BretsiG het volgende:
Heej, das leuk. Wij willen misschien ook wel, enige club waar we geweest zijn ooit was in Salou....
Met allemaal 45+ mensen, tsja, die zagen het wel zitten maar wij toch maar ff niet.![]()
Dit aangaande leeftijdsdiscriminatie bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef Scruples het volgende:
Een geheugenopfrissertje voor BretsiG
[..]
vrouw!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef erodome het volgende:
Nare vraag om te stellen hoor, ga ik me nu al druk maken om wat ik aan moet trekken
Daarin ben ik idd wel echt een vrouwquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh wat een vraag, nee dat weet ik nog niet iets wat bij mijn mood past die avond
aangezien ik die middag eerst nog meeloop in de carnavalsoptocht, zal het wel iets lekker vrolijks zijn, maar zoiets kan nog wel 80 keer veranderen
dan zal ik je al helemaal niet vertellen wat het thema van de optocht isquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik krijg nu heel rare beelden op mijn netvlies
Vrouwen vallen op mannen met geld en macht, en soms moet je dan bij oudere mannen zijn, dat is echt niet omdat ze oude mannen aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef Scruples het volgende:
Ja en daarom zijn de meeste vrouwen met oudere mannen getrouwd zeker![]()
Het heeft niets met discriminatie te maken, het publiek moet zich thuis voelen, en dus mensen om zich heen hebben waarbij ze zich prettig voelen. Ik vind ook dat in gewone barren en disco's de eigenaar zonder opgave van reden mensen wel en niet binnen mag laten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg toch, over het algemeen.
Ik vind het onnodig om meteen het woord discriminatie in de mond te nemen.
Ik vind ook dat het mag; de eigenaar bepaalt zelf of hij discrimineert of niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het heeft niets met discriminatie te maken, het publiek moet zich thuis voelen, en dus mensen om zich heen hebben waarbij ze zich prettig voelen. Ik vind ook dat in gewone barren en disco's de eigenaar zonder opgave van reden mensen wel en niet binnen mag laten.
Dan laat je heiden6 betalen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is ook niet duur, maar wel veel geld voor een bij tijd en wijle armlastige student.
Denk het niet, ook al zou ik wel geld hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan laat je heiden6 betalen....
Jullie hebben toch een relatie? En anders zijn er vast wel fokkers die voor haar willen betalen als ze met haar meemogenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Denk het niet, ook al zou ik wel geld hebben.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele erge stelling. wat was ook al weer de definitie voor vrouwen die geld vragen in ruil voor sex?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Jullie hebben toch een relatie? En anders zijn er vast wel fokkers die voor haar willen betalen als ze met haar meemogen![]()
Geld vragen voor seks? Dan heb jij een verkeerd beeld van wat er gaat plaatsvinden daar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat is wel een hele erge stelling. wat was ook al weer de definitie voor vrouwen die geld vragen in ruil voor sex?
denk niet dat ze hier blij mee is.
Dan zal ik je mijn beeld van het verhaal eens uitleggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Geld vragen voor seks? Dan heb jij een verkeerd beeld van wat er gaat plaatsvinden daar.
Ik ben blij dat jij niet meegaatquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dan zal ik je mijn beeld van het verhaal eens uitleggen.
1.jullie gaan naar een parenclub
2.niets moet, alles mag ,mits de ander het ook goed vind
3.lupa heeft geen geld
4.er wordt voorgestelt dat andere fokkers voor haar betalen.
5.Een fokker die met haar mee wil, en ook nog eens 90 euro wil betalen.
Die gaat niet mee voor het onbeperkt drinken/eten. Die wil aktie, en hoeft niet perse met lupa.
Maar deze fokker zou dan wel gengen zijn om geld op tafel te leggen om aktie te krijgen.
vertel jij mij maar waar ik fout zit.l
Foei!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Had helemaal niet meegekregen dat er al weer een 2e topic was.
[...]
Jullie gaan toch samen als paar, dan is het toch door de helft dat bedrag?quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In het feit dat diegene die een dame meeneemt ook seks verwacht, als er iets is wat je niet moet verwachten, niet als eis moet hebben dan is het hebben van seks daarquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dan zal ik je mijn beeld van het verhaal eens uitleggen.
1.jullie gaan naar een parenclub
2.niets moet, alles mag ,mits de ander het ook goed vind
3.lupa heeft geen geld
4.er wordt voorgestelt dat andere fokkers voor haar betalen.
5.Een fokker die met haar mee wil, en ook nog eens 90 euro wil betalen.
Die gaat niet mee voor het onbeperkt drinken/eten. Die wil aktie, en hoeft niet perse met lupa.
Maar deze fokker zou dan wel gengen zijn om geld op tafel te leggen om aktie te krijgen.
vertel jij mij maar waar ik fout zit.l
En de helft van nul is nul als dat op je bankrekening staat. Het weekend ervoor gaan we het hele weekend met mijn neefje op stap (voetbalwedstrijd, dierentuin) en we zitten beide al flink krap op het moment. Ik acht de kans dat we meegaan zelf niet echt groot.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:13 schreef erodome het volgende:
Jullie gaan toch samen als paar, dan is het toch door de helft dat bedrag?
daarom begin ikmet punt 1 en punt 2.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:15 schreef erodome het volgende:
[..]
In het feit dat diegene die een dame meeneemt ook seks verwacht, als er iets is wat je niet moet verwachten, niet als eis moet hebben dan is het hebben van seks daar
De man die zo denkt is dus een hele domme man die er erg bedrogen uit gaat komen, die gaat een ontzettende rotavond hebben
Je krijgt toch wat je verwacht, de entree tot een club en toegang tot alle facciliteiten, dat is waarvoor je betaald, het is geen seksclub, het is een parenclub.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daarom begin ikmet punt 1 en punt 2.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand is die de entree voor iemand anders gaat betalen zonder dat die er iets voor verwacht (hoeft niet van die persoon te zijn)
Zowel, dan heb je 100 % gelijk, en gaat die waarschijnlijk een rot avond tegemoed
Waarom een lidmaatschap ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
knip
Zonde, wou nou toch eigenlijk wel eens beide modjes van mijn favo forum ontmoetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En de helft van nul is nul als dat op je bankrekening staat. Het weekend ervoor gaan we het hele weekend met mijn neefje op stap (voetbalwedstrijd, dierentuin) en we zitten beide al flink krap op het moment. Ik acht de kans dat we meegaan zelf niet echt groot.
Weet je dat zeker ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:51 schreef Raimond_S het volgende:
Zover mij bekend hoef je voor deze avond geen lidmaatschap te hebben of betalen! andere avonden wel
Dan kom ik ook.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat zou al weer wat schelen...
Als ik kom, kom jij ook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:15 schreef Bendeleider het volgende:
Dan kom ik ook.
Hahaha lolstring.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik kom, kom jij ook?
Nadrukkelijk niet dubbelzinnig bedoeld.
Das heel mooi.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat is 't. Ik heb wel net een beentje gevonden, dusseh, de kansen nemen toe.
Ik neem alleen mijn paarse duitse helm mee in de hoop dat deze goed gepoetst wordt tot hij glimt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je wel een vrouw om mee te gaan dan?
Ik zou die helm thuislaten trouwens.
Zal ik een fles zilverpoets of brandspiritus meenemen? "Duitse helmen" gaan daar altijd erg goed van blinkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef Bendeleider het volgende:
Ik neem alleen mijn paarse duitse helm mee in de hoop dat deze goed gepoetst wordt tot hij glimt.
Al ben ik er nog niet eens geweest, ze zijn nou al mijn favo clubquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef erodome het volgende:
-knipje-
Jij gaat met aventura mee toch???quote:Op zondag 5 februari 2006 11:26 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Al ben ik er nog niet eens geweest, ze zijn nou al mijn favo club.
ps. je hebt mij toch hopelijk ook al op de lijst gezet, of niet?
Kloptquote:
Dan sta je vernoemd als partner, maar zal je naam er even bij zetten, is wat duidelijker...quote:
Wil je mee dan met een partner, een vrouwelijke????quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef Bendeleider het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP ?
Tnxxxxxxxxxxx lekkertjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de lijst in de OP geupdate.
Doubledildo (mijn partner)quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil je mee dan met een partner, een vrouwelijke????
In dat geval moeten we de mods even heel lief aankijken of ze jou ook even samen met je partner in de lijst willen zetten, ik begin alvast met lief kijken ok?quote:
Kun je mij er even met naam bijzetten? Thanks.quote:
Das balen anders zou je men duitse helm mislopen !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmmm wij moeten hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een andere oppas voor die data....
de oppas waar de kleine heen zou gaan, is ziek en waarschijnlijk niet beter de 25ste....
Daar heb ik dus geen zin in, in van die stiekeme lurkers die willen weten hoe het was, terwijl ze zelf te schijterig zijn om mee te gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef pastor1986 het volgende:
Ik neem aan dat jullie na de 25e jullie ervaringen hier posten?ben er wel benieuwd naar!:)
Mensen is er trouwens wel ruimte voor mijn ego ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef erodome het volgende:
Die hoef ik ook niet te betalen aangezien ik allang lid ben
Maar als je dat toch al bent, waarom ga je dan niet gewoon mee, gezwellie joh!
Je hoeft toch ook niet te delen zeg, het is erotisch uitgaan met eventueel een mogelijkheid tot seks, of je dat nu alleen tussen beiden houdt of met z'n 10-en doet moet je zelf weten, maar als je het in het geheel niet wil doen en alleen lekker wil uitgaan in erotische ambiance dan is dat ook best, doen zoveel parenclubbezoekers, daarmee val je niet uit de toon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef pastor1986 het volgende:
Waar slaat dat nou op, ik ben niet geinteresseerd om mee te gaan, het lijkt me niets(van de ene kant) om mijn vriendin of mezelf met iemand te delen, maar ben benieuwd hoe iedereen het ervaart, hoef echt geen standjes oid te weten!
Als je over die duitse helm van je blijft mekkeren vraag ik het me afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Bendeleider het volgende:
Mensen is er trouwens wel ruimte voor mijn ego ?
Ik ben helaas hetro.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:46 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als je over die duitse helm van je blijft mekkeren vraag ik het me af.
De aanbieding van oppoetsen met brandspiritus blijft echter wel staan
Ja hoor, mocht die te groot zijn dan stampen we er gewoon even op, past het alsnogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Mensen is er trouwens wel ruimte voor mijn ego ?
Ik hou wel van ruige bedoelingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja hoor, mocht die te groot zijn dan stampen we er gewoon even op, past het alsnog
Aangezien de dresscode om 22.30 ingaat leek het me een goed idee om daarvoor af te spreken, dit omdat je dan nog even in gewone kleding kan wennen voordat je de sexy kleding aanmoet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef EnniroC het volgende:
Rond welke tijd moeten er eigenlijk zo'n beetje zijn?
Bij mij thuis nog wel, ja joh, doen we in de zomer, maken we er een zwembad seksorgie van, zullen de buren leuk vinden....quote:mmm, ik zou erodome ook wel eens een flinke beurt willen geven
ero, kunnen we niet een keer een foksexmeet bij jou thuis houden
Geen vast zwembad, wel 1tje waar een man of 6(volwassen) in kan, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt een seksorgie in mijn huis te houden!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
wow heb jij een zwembad in de tuin .
kewl zeg![]()
ow geen zwembadquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen vast zwembad, wel 1tje waar een man of 6(volwassen) in kan, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt een seksorgie in mijn huis te houden!!!!!!!!!!!!
Kan niet met buren om je heen met kinderen, kan je gewoonweg niet maken.
Dankjewel..quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Aangezien de dresscode om 22.30 ingaat leek het me een goed idee om daarvoor af te spreken, dit omdat je dan nog even in gewone kleding kan wennen voordat je de sexy kleding aanmoet.
Dus mijn voorstel is om rond 21.30 af te spreken voor de club.
De club zelf gaat al om 20.00 open, maar persoonlijk vind ik dit vroeg zat, dan begint het al een beetje vol te lopen, wat drukker te worden, is gezelliger wat mij betrefd, maar of jullie daar ook zo over denken zal ik vast wel horen
Zie ik je daar om 21:30 ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:44 schreef EnniroC het volgende:
[..]
Dankjewel..
En yepp in een zo goed als lege tent staan lijkt mij in ieder geval helemaal niks.
Ja hoor,ik zal er zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zie ik je daar om 21:30 ?
(Samen naar binnen weetjewel)![]()
Bijna 25 toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als ik kijk naar de leeftijd van de deelnemers van deze meet begin ik me wel een beetje een broekie te voelen.
Niet dat dat me ervan weerhoud om mee te gaan
klopt, hoewel jij wle bijna een jaar ouder bent. Maar so what, 't gaat om de gezelligheid, en ik ben mijn pubertijd ook alweer wat jaartjes ontgroeit, dus leeftijdsverschil maakt dan toch al een stuk minder uit.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef EnniroC het volgende:
[..]
Bijna 25 toch?
Ik ben 25,dus 2 broekies..![]()
Dat scheelt alweer een hoop lijkt me..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
klopt, hoewel jij wle bijna een jaar ouder bent. Maar so what, 't gaat om de gezelligheid, en ik ben mijn pubertijd ook alweer wat jaartjes ontgroeit, dus leeftijdsverschil maakt dan toch al een stuk minder uit.
Maak maar tijd vrij dan !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:01 schreef DoubleDildo het volgende:
doubledildo kan die dag helemaal nietdus bendeleider ook niet...
Nee hoor, er is altijd redelijkw at jong volk daar aanwezig, vanaf de 18 jaar zelfs ben ik ze tegen gekomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:48 schreef EnniroC het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer een hoop lijkt me..
Maar volgens mij ga ik me daar wel weer heel "groen" voelen![]()
Bar (ikke dus) ben ook nog maar 24 hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als ik kijk naar de leeftijd van de deelnemers van deze meet begin ik me wel een beetje een broekie te voelen. Niet dat dat me ervan weerhoud om mee te gaan.
't wordt wel een apart verjaardagsfeestje voor me
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is niet echt de bedoeling dat we daar allemaal met elkaar gaan lopen neuken.Het is een manier voor fokkers om een keer kennis te maken met een parenclub.
Weet je t zeker?:Pquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan begreep je het verkeerd dus.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef Tobbes het volgende:
Weet je t zeker?:P
quote:Verder is samenklitten natuurlijk hartstikke leuk, maar is absoluut geen noodzaak, liever heb ik zelfs dat mensen ook een beetje hun eigen gang gaan om zo het parenclub bezoek echt een beetje te proeven, niemand hoeft zich dus verplicht te voelen bij de groep te blijven, ga er ook lekker samen even opuit, duik het zwembad in, het bubbelbad, glip stiekum een blokhutje in, pak een lekker sauna samen of gluur eens om het hoekje in ruimte's waar mensen bezig zijn.
.
Wat houdt de dresscode in?
Dat is simpel, namelijk, sexy lingerie; bikinie; boxershort; string; lak-leer-rubber; tropical; singlet; korte broek; topjes, jurkjes, hotpants en andere sexy spullen.
De club zelf verzorgt handdoeken, condooms en dat soort zaken, de handdoeken zijn bedoeld om mee af te drogen, niet om te dragen
Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien, ziet er gewoon leuker uit als je een leuke strakke boxer aanhebt ofzo.
Aan de hand van dit soort reacties wil ik wel iedereen die meekomt van te voren verzoeken om discreet te zijn. Ik hecht waarde aan mijn privacy, en persoonlijk heb ik er geen behoefte aan om hier in het openbaar heel uitgebreid en tot in de details na te praten, ook heb ik weinig zin om hier dingen die over mij (direct of indirect) gaan terug te lezen. Van mij mag iedereen hier nadien alles gerust tot in detail vertellen, als ik er maar buiten gehouden wordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Tobbes het volgende:
Leuk idee,
Posten jullie achteraf een "wie-neukte-wie-lijstje"?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me evident, Aventura. Als ik met jou ga neuken, zal ik het aan niemand vertellen.
Ik ben gewoon te schijterig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef erodome het volgende:
Wie nieuwschierig is, die had maar mee moeten gaan!!!!!!!!!
Tsssssssss zeg, bangbroek die je er bent!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te schijterig.Maar goed... One of these days...
Yep dat is een goed voorstel. Ik wil best vertellen hoe ik het allemaal vond. Maar je zult mij niks zien roepen als, nou, wat die [insert Fok-user] toch allemaal aan het doen was...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef erodome het volgende:
Mee eens is, wat daar gebeurt is een prive zaak, het is dan ook de normale gang van zaken dat dingen binnen de deuren van de parenclub blijven, discretie is erg belangerijk....
Verslagen mogen, maar alleen over jezelf, als je wat over een ander wil zeggen, eerst toestemming vragen, alleen doen als die ander dat op prijs steld....
Wie nieuwschierig is, die had maar mee moeten gaan!!!!!!!!!
quote:Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien
Dat doen ze anders echt hoorquote:
Wel door al die mensen die je dan ommaait.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik daar met mijn slurfje loop te zwaaien dan zal er heus niet geklaagd worden hoor
Paartje 80 Euro toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar gaan?
Als we dat toch lekker vinden zullen we het zeker niet laten.quote:
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.quote:
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Bar (ikke dus) ben ook nog maar 24 hoor
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.
[..]
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daar.
Toyboy zijn leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.![]()
Dan sta je zeker op ero's privelijst, zag je nog nergens in het startpost overzichtje terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef robina het volgende:
ik begin er nu toch wel zin in te krijgen hoor! Nog 2 weekjes!
![]()
Ze staat wel in de startpost hoor. Volgens Parenclub meeting, het plan! (en verder) is ze de partner van mazzelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan sta je zeker op ero's privelijst, zag je nog nergens in het startpost overzichtje terug.
Ah ok, bij andere Fokkers (zoals L_S bijv.) staat de partner gewoon met naar ertussen, vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef frederik het volgende:
[..]
Ze staat wel in de startpost hoor. Volgens Parenclub meeting, het plan! (en verder) is ze de partner van mazzels
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me evident, Aventura. Als ik met jou ga neuken, zal ik het aan niemand vertellen.
Ik weet niet van iedereen wie wiens partner is, dus degene die die naam erbij hebben gegeven staan erbij....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah ok, bij andere Fokkers (zoals L_S bijv.) staat de partner gewoon met naar ertussen, vandaar mijn verwarring. Maar maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd
in-limboy wil vast wel babysittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nog maar een weekje
en hier word het met de dag spannender ofdat we alsnog een oppas kunnen vinden voor de kleine man... (vanmiddag weten we als het goed is al wat meer)
Ik zou het echt rete jammer vinden mochten we er niet bij kunnen zijn, maar we houden de moed erin
Kee.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef bankrupcy het volgende:
![]()
Bij deze moet ik helaas afzeggen voor de meet. Na een ongeluk op de skipiste mag (en kan) mijn vriendin de komende 6 weken geen bijzondere dingen doen. Helaas, want we zagen er echt naar uit.
@Lupa en Heiden6: Jullie zullen alternatief vervoer moeten regelen. Solly.
Kan een modje mijn vriendin en mij uit de OP halen.
Je kan ook een mailtje naar erodome sturen, die beheert de lijst van 'liever anoniem' mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef Blasphiem het volgende:
Wij komen ook (Blasphiem + partner).
We gaan wel alvast naar binnen en komen dan om 21.30 naar buiten; anders vriezen we af. We vroegen ons af hoe we FOK moesten herkennen maar waarschijnlijk aan het gekakel en de leeftijd. Het lijkt ons in iedere geval heel leuk.
Blasphiem (=Kloon; we zij nog niet stoer genoeg om ons te 'outen' ;-)
quote:za 25 februari SWINGERS POOLPARTY -
Tevens: Fok! parenclubmeeting
Voor de dresscode doe ik igg gewone kleren aan, waarmee ik gewoon mijn huis uit kan lopen zonder dat de buurt denkt, ah ero gaat naar een seksfeestquote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef robina het volgende:
kweet het ook nog niet wat ik aan moet, erg moeilijk...een poolparty.
En een bikini vindt ik nu ook weer niet zó sexy.
Heb wel een mooi corset met rokje, maar voor een poolparty?
En dan nog: voor vóór of ná de dresscode...
(ben wel alvast mijn hoge hakken aant inlopen!)
moeilijk.
Vrouwenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef erodome het volgende:
AAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH, ik heb niets om aan te trekken, ik moet naar de stad, krijg afschuwelijke behoefte te shoppen!!!!!!!!!!!
Hmmmmzzzz denkt aan het geshop afgelopen weekend, denkt na waar nog allemaal koopavonden zijn voor zaterdag......
Leuk, ontmoet ik toch nog mijn 2 favo modjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt erop dat wij wel komen.
Pfieeeeeeeuwwwwwwww, top dat het toch allemaal gelukt is zeg!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nou hier komen wij ook gewoon hoor, weg oppas soap
kleding ja is een goeie misschien moet ik vrijdag ook nog maar eens gaan shoppen
Zouden heiden6 en ik wellicht met jou en Aventura kunnen meerijden...?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
Leuk, ontmoet ik toch nog mijn 2 favo modjes
Gecondoleerd,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef EnniroC het volgende:
Ik kan ook niet komen,![]()
ik heb die dag een crematie en
ben daar eigenlijk de hele dag wel zoet mee.
Condi.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef EnniroC het volgende:
Geloof dat er een beetje een tekort aan dames is...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Gecondoleerd,
Jammer ga ik dus ook niet, of er moet nog iemand komen die me mee wil nemen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zouden heiden6 en ik wellicht met jou en Aventura kunnen meerijden...?
Gecondoleert, sterkte ermee!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef EnniroC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ja hoor. Je hebt mail op je Fok-adres (en heiden op z'n msn, omdat de Fokmail het wel eens moeilijk schijnt te doen
).
Tnxxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef o.a erodome het volgende:
[..]
Gecondoleert, sterkte ermee!!!
Vroeger ging dat gewoon niet hier, mijn god, als ik wat moest vragen in een winkel dan ging ik liever zonder hetgeen ik zocht naar huis dan dat ik wat zou vragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb er tegenwoordig weinig last meer van; nerveus zijn voor het ontmoeten van nieuwe mensen. Vroeger had ik dat wel.
Haha, wel tof van hem dat hij het er niet bij heeft laten zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Vroeger ging dat gewoon niet hier, mijn god, als ik wat moest vragen in een winkel dan ging ik liever zonder hetgeen ik zocht naar huis dan dat ik wat zou vragen.
Tis dat ik een man naast me heb die zoiets had van ja he, zo werkt dat niet, je went er maar gewoon aan, anders had ik nu warschijnlijk straatvrees gehad.
Maar in dit geval is het een prettig soort nerveus zijn, het is niet dat ik het doodeng vind, gewoon leuk spannend...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben ook nog niet nerveus. Komt nog wel als ik er eenmaal ben denk ik. Maar da's dan gewoon het idee: "owjee, kijkt niet iedereen harstikke scheef naar me omdat ik zo'n groentje ben
"?
Het idee alleen al dat ik, ookal heb ik asperger, toch naar zo'n meeting ga spreekt iig in m'n voordeel.
Cool man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben ook nog niet nerveus. Komt nog wel als ik er eenmaal ben denk ik. Maar da's dan gewoon het idee: "owjee, kijkt niet iedereen harstikke scheef naar me omdat ik zo'n groentje ben
"?
Het idee alleen al dat ik, ookal heb ik asperger, toch naar zo'n meeting ga spreekt iig in m'n voordeel.
Nou ja, carnavalskostuum... Het is een beach party en ik heb een rieten rokje gekocht voor bij mijn bikini.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:36 schreef Blasphiem het volgende:
Lijkt me heel erotisch om daar in carnavalskostuum rond te springen...
Het is pas zaterdag hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 04:57 schreef McReal het volgende:
Zo ff de route naar de GoGo in m,n tommie gezet (165 KM - 1:39) en we zijn bijna klaar om te gaan![]()
![]()
ga je gang, open er een topic over.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat een softe bedoening. Waarom niet direct een gangbang organiseren....
Het staat je vrij om er een te organiseren hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Met jou als lijdend voorwerp...quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
In your dreamsquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:14 schreef Tobbes het volgende:
Ik welAls Duderinnetje, Jett en MaRySe ook komen.
Waar is mijn voorbinddildo, schat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben weer unbanned.
En wij zijn klaar voor de meet.
@B.R.Oekhoest: mail even, ik ken wel wat mensen die jou genadeloos in je aars wilen rammen voor niet al te veel geld.
Oei, nu wordt het wel spannend heur.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waar is mijn voorbinddildo, schat?
Voorbinddildo's zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wat?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zoek eens bij je achterin, misschien is 'ie daar ergens geblevenquote:
Isse helemaal goed poppetje!!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zooo werkweekje is voorbij, en nu morgen nog even nieuw lingerie setje scoren en misschien nog wat leuke kleding, en dan is het alweer bijna zaterdag
Ero ik mail je vanavond nog eventjes ons mobiele nummer door, ga nu eerst kleine verzorgen en even bijkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |