Yeah, een bedompte huiskamer met allemaal naakte wildvreemden en een frituurpan!quote:Op woensdag 30 november 2005 00:43 schreef Godshand het volgende:
Een parenclubmeeting gaat me nu te ver..
Kijk een groepssexmeeting bij iemand thuis lijkt me veel leuker...
Wat ongedwongener, frituur en muziekje erbij
Maar ik denk dat niemand dar voor te porren is...en anders zie ik dat topic wel verschijnen
Dat lijkt me nou juist het leuke aan deze meet idd.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
En trouwens niet iedereen die meegaat is tuk op groepssex. Da's nou juist net niet de insteek.
Nou eh... nee.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef erodome het volgende:
En brighteyes, kan ik je al in de lijst zetten??????
Hij is erg stoer!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef erodome het volgende:En mensen, de agenda van gogonuts al gezien!!!
za 25 februari Swingersparty - Tevens: Fok! parenclubmeeting
Stripshow, Erotische kleding en artikelen in de Shop
Je praat nu toch met mequote:Op donderdag 1 december 2005 14:51 schreef erodome het volgende:
Ik ken je niet, dus dat weet ik niet....
ach, het is toch alleen maar om iemand mee binnen te krijgen. Eenmaal binnen kan iedereen zijn eigen gang gaan. Ik denk dat datingclub een beetje slecht verwoord is. Ik zou er iig niet vanuit gaan als vrijgezel dat je automatisch scoort op zo'n datequote:Op donderdag 1 december 2005 23:25 schreef Aventura het volgende:
Dat is een goed idee, je kan je altijd opgeven als geinteresseerde denk ik.
Zelf weet ik niet of ik iemand die ik niet ken mee zou nemen. Maar wie weet hebben andere nieuwsgierige dames daar minder moeite mee.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:44 schreef Killaht het volgende:
Dus als ik daar heen ga mag ik je dan ketsen?
haha.. Juist!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef Fiduci het volgende:
Nu nog een vriendin gek maken dat ze mee wil
Omgekeerd is dat net zo. Hoe leg je aan die vent die je meeneemt uit dat je geen intenties hebt om hem te verkrachten op die meet!quote:Op donderdag 1 december 2005 23:36 schreef Aventura het volgende:
Jij denkt er zo over en dat is fijn.Hopelijk denkt elke vent die meegaat zo. Ik heb geen zin om iemand mee te moeten zeulen en daar te moeten entertainen, en dat-ie ook nog 's verwacht dat-ie aan me mag zitten ofzo
Eens proberen dan....quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:28 schreef robina het volgende:
het is wel een geweldige openingszin in de kroeg op Fok!: "Hallo, ken ik jou niet ergens van en wil je mee naar een parenclub???"
sgoed!quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:58 schreef mazzels het volgende:
[..]
Eens proberen dan....
Zeg Robina ken ik jou niet ergens van?
En heb je toevallig zin om met mij op 25-02-'06 mee naar de Gogonuts te gaan?![]()
Mazzels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |