quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:47 schreef Tobbes het volgende:
Weet je t zeker?:P
quote:Verder is samenklitten natuurlijk hartstikke leuk, maar is absoluut geen noodzaak, liever heb ik zelfs dat mensen ook een beetje hun eigen gang gaan om zo het parenclub bezoek echt een beetje te proeven, niemand hoeft zich dus verplicht te voelen bij de groep te blijven, ga er ook lekker samen even opuit, duik het zwembad in, het bubbelbad, glip stiekum een blokhutje in, pak een lekker sauna samen of gluur eens om het hoekje in ruimte's waar mensen bezig zijn.
.
Wat houdt de dresscode in?
Dat is simpel, namelijk, sexy lingerie; bikinie; boxershort; string; lak-leer-rubber; tropical; singlet; korte broek; topjes, jurkjes, hotpants en andere sexy spullen.
De club zelf verzorgt handdoeken, condooms en dat soort zaken, de handdoeken zijn bedoeld om mee af te drogen, niet om te dragen
Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien, ziet er gewoon leuker uit als je een leuke strakke boxer aanhebt ofzo.
Aan de hand van dit soort reacties wil ik wel iedereen die meekomt van te voren verzoeken om discreet te zijn. Ik hecht waarde aan mijn privacy, en persoonlijk heb ik er geen behoefte aan om hier in het openbaar heel uitgebreid en tot in de details na te praten, ook heb ik weinig zin om hier dingen die over mij (direct of indirect) gaan terug te lezen. Van mij mag iedereen hier nadien alles gerust tot in detail vertellen, als ik er maar buiten gehouden wordquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:31 schreef Tobbes het volgende:
Leuk idee,
Posten jullie achteraf een "wie-neukte-wie-lijstje"?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me evident, Aventura. Als ik met jou ga neuken, zal ik het aan niemand vertellen.
Ik ben gewoon te schijterig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef erodome het volgende:
Wie nieuwschierig is, die had maar mee moeten gaan!!!!!!!!!
Tsssssssss zeg, bangbroek die je er bent!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te schijterig.Maar goed... One of these days...
Yep dat is een goed voorstel. Ik wil best vertellen hoe ik het allemaal vond. Maar je zult mij niks zien roepen als, nou, wat die [insert Fok-user] toch allemaal aan het doen was...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:49 schreef erodome het volgende:
Mee eens is, wat daar gebeurt is een prive zaak, het is dan ook de normale gang van zaken dat dingen binnen de deuren van de parenclub blijven, discretie is erg belangerijk....
Verslagen mogen, maar alleen over jezelf, als je wat over een ander wil zeggen, eerst toestemming vragen, alleen doen als die ander dat op prijs steld....
Wie nieuwschierig is, die had maar mee moeten gaan!!!!!!!!!
quote:Voor de mannen de tip om ook wat leuks aan te doen en niet de hele avond met hun slurfje te zwaaien
Dat doen ze anders echt hoorquote:
Wel door al die mensen die je dan ommaait.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik daar met mijn slurfje loop te zwaaien dan zal er heus niet geklaagd worden hoor
Paartje 80 Euro toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar gaan?
Als we dat toch lekker vinden zullen we het zeker niet laten.quote:
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.quote:
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Bar (ikke dus) ben ook nog maar 24 hoor
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.
[..]
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |