Dat doen ze anders echt hoorquote:
Wel door al die mensen die je dan ommaait.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik daar met mijn slurfje loop te zwaaien dan zal er heus niet geklaagd worden hoor
Paartje 80 Euro toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar gaan?
Als we dat toch lekker vinden zullen we het zeker niet laten.quote:
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.quote:
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Bar (ikke dus) ben ook nog maar 24 hoor
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.
[..]
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daar.
Toyboy zijn leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.![]()
Dan sta je zeker op ero's privelijst, zag je nog nergens in het startpost overzichtje terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef robina het volgende:
ik begin er nu toch wel zin in te krijgen hoor! Nog 2 weekjes!
![]()
Ze staat wel in de startpost hoor. Volgens Parenclub meeting, het plan! (en verder) is ze de partner van mazzelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan sta je zeker op ero's privelijst, zag je nog nergens in het startpost overzichtje terug.
Ah ok, bij andere Fokkers (zoals L_S bijv.) staat de partner gewoon met naar ertussen, vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef frederik het volgende:
[..]
Ze staat wel in de startpost hoor. Volgens Parenclub meeting, het plan! (en verder) is ze de partner van mazzels
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me evident, Aventura. Als ik met jou ga neuken, zal ik het aan niemand vertellen.
Ik weet niet van iedereen wie wiens partner is, dus degene die die naam erbij hebben gegeven staan erbij....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah ok, bij andere Fokkers (zoals L_S bijv.) staat de partner gewoon met naar ertussen, vandaar mijn verwarring. Maar maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd
in-limboy wil vast wel babysittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nog maar een weekje
en hier word het met de dag spannender ofdat we alsnog een oppas kunnen vinden voor de kleine man... (vanmiddag weten we als het goed is al wat meer)
Ik zou het echt rete jammer vinden mochten we er niet bij kunnen zijn, maar we houden de moed erin
Kee.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:38 schreef bankrupcy het volgende:
![]()
Bij deze moet ik helaas afzeggen voor de meet. Na een ongeluk op de skipiste mag (en kan) mijn vriendin de komende 6 weken geen bijzondere dingen doen. Helaas, want we zagen er echt naar uit.
@Lupa en Heiden6: Jullie zullen alternatief vervoer moeten regelen. Solly.
Kan een modje mijn vriendin en mij uit de OP halen.
Je kan ook een mailtje naar erodome sturen, die beheert de lijst van 'liever anoniem' mensenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef Blasphiem het volgende:
Wij komen ook (Blasphiem + partner).
We gaan wel alvast naar binnen en komen dan om 21.30 naar buiten; anders vriezen we af. We vroegen ons af hoe we FOK moesten herkennen maar waarschijnlijk aan het gekakel en de leeftijd. Het lijkt ons in iedere geval heel leuk.
Blasphiem (=Kloon; we zij nog niet stoer genoeg om ons te 'outen' ;-)
quote:za 25 februari SWINGERS POOLPARTY -
Tevens: Fok! parenclubmeeting
Voor de dresscode doe ik igg gewone kleren aan, waarmee ik gewoon mijn huis uit kan lopen zonder dat de buurt denkt, ah ero gaat naar een seksfeestquote:Op maandag 20 februari 2006 20:19 schreef robina het volgende:
kweet het ook nog niet wat ik aan moet, erg moeilijk...een poolparty.
En een bikini vindt ik nu ook weer niet zó sexy.
Heb wel een mooi corset met rokje, maar voor een poolparty?
En dan nog: voor vóór of ná de dresscode...
(ben wel alvast mijn hoge hakken aant inlopen!)
moeilijk.
Vrouwenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:48 schreef erodome het volgende:
AAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH, ik heb niets om aan te trekken, ik moet naar de stad, krijg afschuwelijke behoefte te shoppen!!!!!!!!!!!
Hmmmmzzzz denkt aan het geshop afgelopen weekend, denkt na waar nog allemaal koopavonden zijn voor zaterdag......
Leuk, ontmoet ik toch nog mijn 2 favo modjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lijkt erop dat wij wel komen.
Pfieeeeeeeuwwwwwwww, top dat het toch allemaal gelukt is zeg!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
nou hier komen wij ook gewoon hoor, weg oppas soap
kleding ja is een goeie misschien moet ik vrijdag ook nog maar eens gaan shoppen
Zouden heiden6 en ik wellicht met jou en Aventura kunnen meerijden...?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
Leuk, ontmoet ik toch nog mijn 2 favo modjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |