Dat doen ze anders echt hoorquote:
Wel door al die mensen die je dan ommaait.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:23 schreef FlowDesign het volgende:
Als ik daar met mijn slurfje loop te zwaaien dan zal er heus niet geklaagd worden hoor
Paartje 80 Euro toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we dan toch maar gaan?
Als we dat toch lekker vinden zullen we het zeker niet laten.quote:
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.quote:
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Bar (ikke dus) ben ook nog maar 24 hoor
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Is toch geen geld? is maar 40 euro pp.
[..]
En maar 8 dagen jonger dan ik. Wordt zo echt een verjaardagsmeet daar.
Toyboy zijn leuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 19 jaar een toyboy dalijk denk ik.![]()
Dan sta je zeker op ero's privelijst, zag je nog nergens in het startpost overzichtje terugquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:36 schreef robina het volgende:
ik begin er nu toch wel zin in te krijgen hoor! Nog 2 weekjes!
![]()
Ze staat wel in de startpost hoor. Volgens Parenclub meeting, het plan! (en verder) is ze de partner van mazzelsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dan sta je zeker op ero's privelijst, zag je nog nergens in het startpost overzichtje terug.
Ah ok, bij andere Fokkers (zoals L_S bijv.) staat de partner gewoon met naar ertussen, vandaar mijn verwarringquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:22 schreef frederik het volgende:
[..]
Ze staat wel in de startpost hoor. Volgens Parenclub meeting, het plan! (en verder) is ze de partner van mazzels
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lijkt me evident, Aventura. Als ik met jou ga neuken, zal ik het aan niemand vertellen.
Ik weet niet van iedereen wie wiens partner is, dus degene die die naam erbij hebben gegeven staan erbij....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ah ok, bij andere Fokkers (zoals L_S bijv.) staat de partner gewoon met naar ertussen, vandaar mijn verwarring. Maar maakt niet uit, hoe meer zielen hoe meer vreugd
in-limboy wil vast wel babysittenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Nog maar een weekje
en hier word het met de dag spannender ofdat we alsnog een oppas kunnen vinden voor de kleine man... (vanmiddag weten we als het goed is al wat meer)
Ik zou het echt rete jammer vinden mochten we er niet bij kunnen zijn, maar we houden de moed erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |