quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:zooo werkweekje is voorbij, en nu morgen nog even nieuw lingerie setje scoren en misschien nog wat leuke kleding, en dan is het alweer bijna zaterdag
![]()
Ero ik mail je vanavond nog eventjes ons mobiele nummer door, ga nu eerst kleine verzorgen en even bijkomen.
Isse helemaal goed poppetje!!!
Ik zit nog ff te wachten op een forward mailtje van mijn husbie, dus zit hier toch nog wel even
![]()
Verder wel 1 baalding hoor, begin van de week getraind en een fikse klap op mijn arm gehad, heb nog zo voorzichtig gedaan om niet blauw te worden, dacht dat het wel mee zou vallen aangezien de eerste dag het niet al te blauw optrok, goed gesmeerd met arnicazalf(schrijf je dat zo?), maar het heeft niet mogen baten, er zit een fikse blauwe plek op mijn bovenarm....
Nou ja, het is beter dan de blauwe voeten van de zomer toen ik was vergeten dat mijn voeten blauw waren en ik lekker op mijn slippers bij school stond te wachten, dat heeft me erg vreemde blikken opgeleverd toen
![]()
Soms denk ik wel, wat moet de buurt wel niet denken dat ik toch wel regelmatig thuis kom met fikse blauwe plekken, die denken waarschijnlijk dat we elkaar de hersenen in slaan
![]()
Nou ja, dan maar met blauwe plek naar de parenclub hoor, dus weet je niet wie ik ben, ik ben te herkennen aan een beste blauwe plek op mijn linkerarm
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.