Zwemshort is inderdaad tot net iets boven mijn knieen, en redelijk wijd. Die boxer ziet er ongeveer zo uit:quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:25 schreef EnniroC het volgende:
Ligt eraan hoe je zwemshort eruit ziet,
ik vind die losse,half lange dingen niet zo mooi,maar dat ben ik he.
Vind een mooie strakke boxer ook erg prettig om te zien.
Nee, sorry, die zijn in de vleesmolen verdwenenquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt ook twee armen en twee benen zeker?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:44 schreef BretsiG het volgende:
Heej, das leuk. Wij willen misschien ook wel, enige club waar we geweest zijn ooit was in Salou....
Met allemaal 45+ mensen, tsja, die zagen het wel zitten maar wij toch maar ff niet.![]()
Dit aangaande leeftijdsdiscriminatie bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:31 schreef Scruples het volgende:
Een geheugenopfrissertje voor BretsiG
[..]
vrouw!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef erodome het volgende:
Nare vraag om te stellen hoor, ga ik me nu al druk maken om wat ik aan moet trekken
Daarin ben ik idd wel echt een vrouwquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
poeh wat een vraag, nee dat weet ik nog niet iets wat bij mijn mood past die avond
aangezien ik die middag eerst nog meeloop in de carnavalsoptocht, zal het wel iets lekker vrolijks zijn, maar zoiets kan nog wel 80 keer veranderen
dan zal ik je al helemaal niet vertellen wat het thema van de optocht isquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik krijg nu heel rare beelden op mijn netvlies
Vrouwen vallen op mannen met geld en macht, en soms moet je dan bij oudere mannen zijn, dat is echt niet omdat ze oude mannen aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef Scruples het volgende:
Ja en daarom zijn de meeste vrouwen met oudere mannen getrouwd zeker![]()
Het heeft niets met discriminatie te maken, het publiek moet zich thuis voelen, en dus mensen om zich heen hebben waarbij ze zich prettig voelen. Ik vind ook dat in gewone barren en disco's de eigenaar zonder opgave van reden mensen wel en niet binnen mag laten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg toch, over het algemeen.
Ik vind het onnodig om meteen het woord discriminatie in de mond te nemen.
Ik vind ook dat het mag; de eigenaar bepaalt zelf of hij discrimineert of niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het heeft niets met discriminatie te maken, het publiek moet zich thuis voelen, en dus mensen om zich heen hebben waarbij ze zich prettig voelen. Ik vind ook dat in gewone barren en disco's de eigenaar zonder opgave van reden mensen wel en niet binnen mag laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |