Gecondoleerd,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef EnniroC het volgende:
Ik kan ook niet komen,![]()
ik heb die dag een crematie en
ben daar eigenlijk de hele dag wel zoet mee.
Condi.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef EnniroC het volgende:
Geloof dat er een beetje een tekort aan dames is...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
Gecondoleerd,
Jammer ga ik dus ook niet, of er moet nog iemand komen die me mee wil nemen.
Ja hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zouden heiden6 en ik wellicht met jou en Aventura kunnen meerijden...?
Gecondoleert, sterkte ermee!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:49 schreef EnniroC het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ja hoor. Je hebt mail op je Fok-adres (en heiden op z'n msn, omdat de Fokmail het wel eens moeilijk schijnt te doen
).
Tnxxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef o.a erodome het volgende:
[..]
Gecondoleert, sterkte ermee!!!
Vroeger ging dat gewoon niet hier, mijn god, als ik wat moest vragen in een winkel dan ging ik liever zonder hetgeen ik zocht naar huis dan dat ik wat zou vragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb er tegenwoordig weinig last meer van; nerveus zijn voor het ontmoeten van nieuwe mensen. Vroeger had ik dat wel.
Haha, wel tof van hem dat hij het er niet bij heeft laten zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Vroeger ging dat gewoon niet hier, mijn god, als ik wat moest vragen in een winkel dan ging ik liever zonder hetgeen ik zocht naar huis dan dat ik wat zou vragen.
Tis dat ik een man naast me heb die zoiets had van ja he, zo werkt dat niet, je went er maar gewoon aan, anders had ik nu warschijnlijk straatvrees gehad.
Maar in dit geval is het een prettig soort nerveus zijn, het is niet dat ik het doodeng vind, gewoon leuk spannend...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben ook nog niet nerveus. Komt nog wel als ik er eenmaal ben denk ik. Maar da's dan gewoon het idee: "owjee, kijkt niet iedereen harstikke scheef naar me omdat ik zo'n groentje ben
"?
Het idee alleen al dat ik, ookal heb ik asperger, toch naar zo'n meeting ga spreekt iig in m'n voordeel.
Cool man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik ben ook nog niet nerveus. Komt nog wel als ik er eenmaal ben denk ik. Maar da's dan gewoon het idee: "owjee, kijkt niet iedereen harstikke scheef naar me omdat ik zo'n groentje ben
"?
Het idee alleen al dat ik, ookal heb ik asperger, toch naar zo'n meeting ga spreekt iig in m'n voordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |