Al ben ik er nog niet eens geweest, ze zijn nou al mijn favo clubquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef erodome het volgende:
-knipje-
Jij gaat met aventura mee toch???quote:Op zondag 5 februari 2006 11:26 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Al ben ik er nog niet eens geweest, ze zijn nou al mijn favo club.
ps. je hebt mij toch hopelijk ook al op de lijst gezet, of niet?
Kloptquote:
Dan sta je vernoemd als partner, maar zal je naam er even bij zetten, is wat duidelijker...quote:
Wil je mee dan met een partner, een vrouwelijke????quote:Op maandag 6 februari 2006 16:51 schreef Bendeleider het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP ?
Tnxxxxxxxxxxx lekkertjequote:Op maandag 6 februari 2006 17:02 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de lijst in de OP geupdate.
Doubledildo (mijn partner)quote:Op maandag 6 februari 2006 16:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil je mee dan met een partner, een vrouwelijke????
In dat geval moeten we de mods even heel lief aankijken of ze jou ook even samen met je partner in de lijst willen zetten, ik begin alvast met lief kijken ok?quote:
Kun je mij er even met naam bijzetten? Thanks.quote:
Das balen anders zou je men duitse helm mislopen !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmmm wij moeten hoogstwaarschijnlijk op zoek naar een andere oppas voor die data....
de oppas waar de kleine heen zou gaan, is ziek en waarschijnlijk niet beter de 25ste....
Daar heb ik dus geen zin in, in van die stiekeme lurkers die willen weten hoe het was, terwijl ze zelf te schijterig zijn om mee te gaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:04 schreef pastor1986 het volgende:
Ik neem aan dat jullie na de 25e jullie ervaringen hier posten?ben er wel benieuwd naar!:)
Mensen is er trouwens wel ruimte voor mijn ego ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef erodome het volgende:
Die hoef ik ook niet te betalen aangezien ik allang lid ben
Maar als je dat toch al bent, waarom ga je dan niet gewoon mee, gezwellie joh!
Je hoeft toch ook niet te delen zeg, het is erotisch uitgaan met eventueel een mogelijkheid tot seks, of je dat nu alleen tussen beiden houdt of met z'n 10-en doet moet je zelf weten, maar als je het in het geheel niet wil doen en alleen lekker wil uitgaan in erotische ambiance dan is dat ook best, doen zoveel parenclubbezoekers, daarmee val je niet uit de toon.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:40 schreef pastor1986 het volgende:
Waar slaat dat nou op, ik ben niet geinteresseerd om mee te gaan, het lijkt me niets(van de ene kant) om mijn vriendin of mezelf met iemand te delen, maar ben benieuwd hoe iedereen het ervaart, hoef echt geen standjes oid te weten!
Als je over die duitse helm van je blijft mekkeren vraag ik het me afquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:43 schreef Bendeleider het volgende:
Mensen is er trouwens wel ruimte voor mijn ego ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |