Ik mag 24 jan. mét videocamera en manlief in de aanslag!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef Sugar het volgende:
Goede tip, Icile, heel goed. Ik eisch een werkend ding!!!
Ik mag trouwens 21 maart die echo op de Fontys! Moet jij nou ook nog of ben je daar al geweest?
Ja !quote:Op maandag 16 januari 2006 17:56 schreef Xanthe het volgende:
Ben dan nog "maar" 14 weken dus of het echt zin heeft....
Dan kun je beter een 2d echo hebben , dat zou idd wel mooi zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja !
Juist wel![]()
Ik heb een pretecho gehad toen ik 27 weken was.
Het was ontzettend mooi omdat het kindje dan echt al ene beetje babyvet heeft.
je ziet de gezichtsuitdrukkingen heel goed.
Ook liet hetkindje zien dat het al "hapte" en de oogjes gingen een paar keer open![]()
We konden het zien uitrekken...
Maar !
We konden alleen het hoofdje of een voetje of een stukje romp per moment bekijken omdat de baby gewoonweg te groot was geworden om helemaal in beeld te hebben.
Als je de echo eerder maakt dan past je kindje nog helemaal in beeld en kan je de bewegingen véél beter zien ook. ( kindjes bewegen gewoon ook veel meer in die periode.. ze hebben alle ruimte ! stuiterende pingpongbal in je buik)
En je zit tegen de 3 maanden aan nu, kan ook schelen! Ik hoop dat je van die ellende af bent dan nu!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef MeNicole het volgende:
Ladylike gecondoleerd![]()
Hier ben ik heel stiekum een klein beetje blij aan het worden. Sta nu al een paar dagen "droog"![]()
Durf nog niet veel te eten maar denk dat de pillen aan gaan slaan![]()
Ben alleen wel weer een kilo kwijt maar dat mag de pret niet drukken![]()
Ja ben vrijdag 3 maandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Belana het volgende:
[..]
En je zit tegen de 3 maanden aan nu, kan ook schelen! Ik hoop dat je van die ellende af bent dan nu!
Spannend! Is het de eerste keer dat je tante gaat worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
M'n schoonzus gaat binnenkort (binnen 3 weken) bevallen, ik denk dat het een jochie wordt maar zij denkt dat het een meisje wordt
En wat zijn mooie namen nowadays?
Ik zou ook pislink geworden zijn, martineke. Ongeloofijk dat ze dan ook nog ontkent dat het een andere is ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef Belana het volgende:
martineke, ik zou denk ik ook iets meer doorgezaagd hebben tegen mijn schoonzus... ik vind het echt heel grof
Ik heb een soort intakegesprek gehad met bijna acht weken. Volgens haar zeggen omdat er dan eventueel een betere termijnecho gedaan kan worden. Met twaalf weken is die al een heel stuk minder nauwkeurig. Bij mij kam het goed uit, want ik bleek ietsjes langer zwanger te zijn dan ik gedacht had.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef linda856763 het volgende:
Martineke,
Misschien zou ik wel in een XS passen. Maar ik wil hem nu nog niet hoor! Beetje voorbarig. Misschier kun je wat specificaties mailen? (zie profiel)
Ik heb de vk al maar even gemaild om een afspraak te maken, moet even vooruit plannen ivm vakantie en werk. Ze wilde me al in week 8 zien! Is dat niet erg vroeg? Afgezien van dat we dan niet kunnen omdat we op vakantie zijn.....
Is niet raar en niet erg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef linda856763 het volgende:
En een beetje bruine afscheiding (oud bloed) is niet raar toch?
Hoe idioot het ook klinkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef kwipsel het volgende:
Hallo! Ik ben Kwipsel en 25 weken zwanger van ons eerste kindjeZo af en toe lees ik hier even mee en ik zit toch met een "brandende" vraag. Ik heb nogal last van maagzuur... Zo erg zelfs dat ik er nachten van wakker lig. Ik denk dat ik nu toch wel alles heb geprobeerd om het te voorkomen, niet te vet eten, geen frisdrank, extra kussen en hoog liggen met mijn hoofd, Rennies, vanillevla, melk ehm.... enz enz! Niets schijnt me echt te helpen. Misschien hebben jullie nog handige tips voor mij?
Groetjes van Kwipsel![]()
Wat zeiden ze van je bloeddruk ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Martineke het volgende:
sja, ik kan wel doorzeuren tegen haar, maar schiet er zo weinig mee op.
ik weet nu in ieder geval dat ik dus never nooit meer iets uitleen naar haar toe.
ik leen zoiezo niet snel iets uit, maar van dit dacht ik dat er niet veel mee fout kon gaan, nou dus wel
wij noemen hun ook familie tokkie, dat is dus echt zo
en als Linda die band echt niet wil, die reactie zag ik als eerste, neem ik het mee naar de meet voor vriendin DaanBanaan
check-up gehad vandaag, buik zit bij navel, vond hij best wel wat voor 19 wekenvolgens mij vrij normaal ofniet? bloeddruk 140/80
fijn dat het goed gaat !quote:beebje lag er keurig bij, hartje klopte mooi. en wederom niet kunnen zien wat het ishet ligt nog steeds in stuit met de beentjes opgetrokken
klein eigenwijsje is het
20 febr mag ik dagcurve glucose gaan doen, mag me zelf 4 x in me vinger jassen *jaiks* en dan de 21e weer terug voor check-up
Nee, neem hem maar mee naar de meet, geen idee hoe XS of XL ik word, als alles goed blijft gaan....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Martineke het volgende:
en als Linda die band echt niet wil, die reactie zag ik als eerste, neem ik het mee naar de meet voor vriendin DaanBanaan
Mijn ouders hebben de eigen bijdrage bestaald (en ik zit nog te wachten op teruggave van de verzekering) en wisten alles al. Ook de dag van de inseminatie omdat Isis die dag bij hun was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef linda856763 het volgende:
Dus je ouders weten nu ook dat het gelukt is?
Ik verheug me ook om eerlijk te zijn op hun reacties. Misschien verwacht ik van hen wel het enthousiasme dat ik (en mijn man) zelf nog niet heb. Ik ben nog steeds redelijk van mijn stuk en verbijsterd, en ook wel wat bang, terwijl zij al weten wat er komen gaat (ze hebben zelf tenslotte kinderen)
Ik heb het bewust heel vroeg verteld aan mijn familie en beste vrienden. Juist omdat ik mensen in de buurt wilde als het mis zou gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:20 schreef linda856763 het volgende:
twijfel twijfel. Hoe deden jullie dat?
Wij wilden eerst wachten tot na het eerste bezoek bij de vk, maar nu hoorden we dat daar toch nog niets te zien of te horen is. Dus duurt het nog langer. En wat je zegt, als het misgaat, wil ik het ook vertellen, dus nu mogen ze van mij dan ook eerst het blijde nieuws horen.quote:de eerste tijd aan niemand vertellen heeft ook wel wat hoor, al is het ook erg moeilijk omdat je er zelf zo vol van zit. wij hebben 't de eerste keer tot aan de 1e echo niet verteld. dat was bij ± 10 weken. helaas bleek op de echo toen dat 't niet goed zat, en zijn we die avond met heel ander nieuws naar onze ouders gegaan dan we gedacht hadden...
ja, dat herken ik... Niet zozeer dat ze achter me aan lopen (gelukkig niet), maar collega's die ik nauwelijks sprak komen nu steeds langs om te vragen hoe het met me is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef MeNicole het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Mensen die je nooit spreekt of ziet en die nu weten dat je zwanger bent en dan continu achter je aan lopen. Word er zo moe van. Nu komen er ineens allemaal mensen op mijn verjaardag morgen die ik nooit zie en heel zelden spreek. Gaat het dan om mij of omdat ik zwanger ben.![]()
Mensen zijn rare wezens![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Een kloppend hartje!![]()
De datum klopte ooken alles zag er prima uit!
We zijn blij!
Maar dat komt omdat ik er met mijn vingers aan heb gezeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:31 schreef renzell het volgende:
ja gek, ik kon hem ook niet normaal krijgen met wijzigen.....
Ga jij dan ook snel een vriendinnetje voor Maria maken? Anders is zij zo alleen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef renzell het volgende:
Een broertje dus!Renzell wil een speelkamaraadje voor julius..... pomptiedom....
![]()
Het wordt een jongen, kijk maar in het pendeltopicquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef bixister het volgende:
dan kan ie ook uitstekend spelen met het zusje van Maria.
Ik ging in de eerste twee maanden van een DD/E naar een Gquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef dutchie het volgende:
Hou is het met jullie 'voorgevel' gesteld eigenlijk? Ben inmiddels van een C naar een D gegaan. En dragen jullie zwangerschapsbh's? Ik vind ze zo lelijk.
Heb nu een mooie gewone bh, maar wel van gladde stof en lekker flexibel.
same here! goddank meer mensen met zo'n gevelquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik ging in de eerste twee maanden van een DD/E naar een G![]()
gaat eens snel naar de huisarts jij!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Belana het volgende:
ik denk dat ik ook ff naar de ha moet om urine onderzoek te doen, beetje buikpijn af en toe, vertrouw het niet helemaal, ik denk ook aan een blaasontsteking.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef Martineke het volgende:
LadyS wat zie ik? krijg je een jongentjeen met een keizersnee? hoezo dat dan?
Als ik lang zit krijg ik dus last van mijn stuitjequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef dutchie het volgende:
Trouwens over die rugklachten, die kunnen idd verergeren als je een tijdje stil ligt of zit/staat. Dus regelmatig opstaan en even bewegen. Vandaar ook dat het 's ochtends lastig kan zijn om op te staan.
Hebben ze naar je nieren gekeken? Want bij mij als suikerpatientje betekent eiwitten in je urine dat dit een waarschuwingsteken van nierfalen kan zijn. Misschien heb je spugen er wat mee te maken gehad..(uitdrogingquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef MeNicole het volgende:
Heb hier vanmorgen de huisarts aan de telefoon gehad. Ze hadden urine op de kweek gezet om te kijken naar mijn blaasonsteking!! Zegt ie doodleuk: Nee er was nix te zien lever over 4 weken maar een nieuw plasje in![]()
Zit ik GVD voor nix die antibiotica te vreten terwijl ik toch al wist dat het geen blaasonsteking was. Wanneer leren dokters toch eens naar je luisteren. Laat hem liever uitzoeken hoe ik aan teveel eiwitten in mijn urine kom![]()
Een 'rekbare'?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een rokje gekocht. Komt ook daardoor.![]()
![]()
Eeeeeeeeecht nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht dat Maria was uitgehuwelijkt aan Morris. Is dat uit?
das omdat ik nieuwsgierig ban naar jullie mafkeesquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef dutchie het volgende:
En dan nog iets, mevrouw Snoopy u bent hier ook verdacht veel!![]()
ik begreep je wel hoor en neem het dutch maar niet kwalijk, het zijn de hormonen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
das omdat ik nieuwsgierig ban naar jullie mafkees![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Belana het volgende:
ik begreep je wel hoor en neem het dutch maar niet kwalijk, het zijn de hormonen...![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef mjammetje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb even een nieuw accountje aangemaakt om hier te kunnen melden:
IK BEN ZWANGER!
![]()
Dat moest er even uit.
Ik ben zwanger:
Lengte zwangerschap: 6 weken, 9 uren
Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 14 uren
Vordering: 15.14%
Bevallingsdatum: 14/09/2006
Half September ben ik gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken en dat is dus al lekker snel gebeurd. Begin Januari had ik een vermoeden dat ik zwanger was maar de zwangerschapstesten gaven steeds aan van niet tot de test kwam die wel positief was.
Ik ben helemaal in de wolken![]()
![]()
Nee, van je twee streepjes/plusje/weet ik veel welke test je hadquote:
http://picserver.student.utwente.nl/v/9975MH1UJ2P0quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, van je twee streepjes/plusje/weet ik veel welke test je had
Dankje voor de felicitaties.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef linda856763 het volgende:
Gefeliciteerd Mjammetje!
Ik denk dat mijn uitgetelde datum aangepast moet worden. Ik had een rekenschema van Babybrabbel.org gebruikt, en daar kwam 22 september uit, maar als ik 9 december nam, de startdag van mijn laatste menstruatie.
Maar als ik 280 dagen (40 weken) daarbij optel kom ik op 15 september?
De vlos wilde ook dat mijn urine onderzocht werd om te kijken of mijn nieren niet goed werken. maar de dokter zei dat urine onderzoek door de vlos zelf gedaan moest worden. Maar het gaat na al een weekje goed dus denk dat het wel goed zitquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Hebben ze naar je nieren gekeken? Want bij mij als suikerpatientje betekent eiwitten in je urine dat dit een waarschuwingsteken van nierfalen kan zijn. Misschien heb je spugen er wat mee te maken gehad..(uitdroging)
Ik wil je niet bang maken hoor...maar zou er wel een beetje achter aan blijven gaan maardat zegt mijn gevoel,en misschien zit ik wel helemaal verkeerd en loop ik nu te rellen om niets.Ben natuurlijk geen dokter.
Hoop dat je snel wat wijzer word....
In "Hèt negen maanden boek" staat beschreven de zwangerschap van week tot week (voor zowel moeder als kindje), bevalling van uur tot uur, bevallings verhalen en 150 vragen voor na de bevalling. Ik heb best veel aan dit boek, leest lekker en goed naslagwerkje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef linda856763 het volgende:
Heeft iemand nog tips voor leuke handboeken voor zwangerschap en geboorte?
SJAAAAAAAAAK!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog wat zwangerschapskleding te koop voor de liefhebber
ikke ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog wat zwangerschapskleding te koop voor de liefhebber
Om "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun heb ik erg moeten lachen en mijn vriend ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:49 schreef mjammetje het volgende:
Nu het toch over boeken gaat. Weet iemand toevallig nog een leuk boek voor vaders?
dank voor de tips. Morgen maar even op bol.com kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Rottdog het volgende:
Wat ik wel een intressant boek vond was Duik in je Weeën en Veilig zwanger in onzekere tijden even terug bladen of het allemaal wel klopt.
Mjammetje gefeli
Sjee 20 weken al.. dat schiet al op!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Oooo Nanalune, dat is zoooo leuk. Je loopt straks wel 100x die kamer in en staart jezelf bijna blind op het bedje. Omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat daar straks jullie kindje in ligt.
Hier is de babykamer al klaar, want daar slaapt Léon nog in. Die krijgt een stoere kamer. Maar ik word al moedeloos als ik denk aan wat hier (het huidige kantoortje wordt zijn nieuwe slaapkamer) allemaal moet gebeuren.
Heb trouwens a.s. woensdag weer een echo (20 weken). Helemaal zin in. En dan vrijdagavond de pretecho. Ookal zin in! Toch maar door laten gaan, omdat het toch anders is dan de standaardecho.
Mensen, ik sta er helemaal paf van, het gaat zo snel. Ik ben vandaag alweer 20 weken, op de helft!!!!!![]()
![]()
heb wel wat voor je, afhankelijk wat je maat isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef linda856763 het volgende:
meer te koop voor mezelf bedoel je! Ik moet ook nog positiekleding
Idd erg grappig. Ik heb hem stinkie nog maar niet gegeven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Om "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun heb ik erg moeten lachen en mijn vriend ook.
Laat maar staan hoor! Ik wacht eerst de vk wel even af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, ik had de datum gisteren al aangepast. Moet hij weer terug naar 22? Of maar gewoon even laten staan tot je meer weet?
Babymanagement voor mannen leek me het leukst maar die was uitverkocht dus heb ik 9 Maanden Gids voor mannen gekocht. Zag er leuk uit dus ik ga lekker meegenieten als mijn lieve mannetje dat gaat lezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef moussy het volgende:
http://www.ikvader.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=53
Een dezer dagen zal er wel een pakje voor de aanstaande papa bezorgd wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:32 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Babymanagement voor mannen leek me het leukst maar die was uitverkocht dus heb ik 9 Maanden Gids voor mannen gekocht. Zag er leuk uit dus ik ga lekker meegenieten als mijn lieve mannetje dat gaat lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet meer hoeft te kopen.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Handig hoor zo'n wandelende handtas. Patricia Paay heeft die homo met die paardestaart (heet ie niet Tom Sebastian) en ik heb een meneeRm@xquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:17 schreef dutchie het volgende:
Ik las ook telkens Kwispel!
Maar zo spreek ik Belana bijv. telkens Belena uit, terwijl ik altijd wel netjes Belana tik. En zo las ik altijd dat Meeneemm@x (Meneerm@x dus) bij M@x hoorde. Handig zo eentje die je mee kan nemen.
Oh dat lijkt me ook wel leuk eigenlijk. Ik wacht nog even dan koop ik vanaf 1 feb wel een kaartje bij de prenatal. Scheelt toch weer 3,50. Nu kijken of mijn man mee zou willen, of zal ik daar gewoon gaan mutsen met een vriendin of zus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:01 schreef MeNicole het volgende:
Jeah wij gaan 23 maart naar de negen maanden beurs![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Een dezer dagen zal er wel een pakje voor de aanstaande papa bezorgd worden
Niks zeggen tegen die papa natuurlijk, maar dan weet je tenminste dat je dat boekje vanTroel je bent onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet meer hoeft te kopen.![]()
Het is maar goed dat je het even meld want anders was ik gek geworden van spanning van wie het was gekomen. Als je nog even doorgaat noemen we het kindje straks Troel
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef Tazz het volgende:
[[url=http://willy.8s.nl/fok/echo%20wk%2022-5_t.jpg]afbeelding][/url]
Bij deze de echo van vanmiddag... We hebben heerlijk zo'n 10 minuten naar de monitor zitten gluren naar onze aanstaande baby... Volgens de arts is alles in orde, en heeft ze niets vreemds kunnen ontdekken...
Ja daar heb ik dus nu sinds een paar dagen last vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef pinquit het volgende:
*meldt*
volgens mij is de rekkende zeurpijn aan de zijkant van mijn buik bandenpijn.. voelt een beetje als zo'n zeurende ongesteldheidspijn
Ik heb een doos met spulletjes die ik al heb (een truitje, rompertjes, sokjes, knuffeld die wel al hebben gekregen enz..) en die pak ik soms, gewoon om naar al die dingetjes te staren! Ik krig dan echt een verliefd gevoel.. zwijmel..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Oooo Nanalune, dat is zoooo leuk. Je loopt straks wel 100x die kamer in en staart jezelf bijna blind op het bedje. Omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat daar straks jullie kindje in ligt.
(...)
dat is ten eerste best een rare vraag en ten tweede een subjectieve vraag...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef JZN20 het volgende:
zijn zwangere vrouwen mooi, ik bedoel de buik?
Dank je!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
blupje, welkom!
Ik heb je ook in het lijstje bovenin gezet.
Ja, we zijn echt prachtig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef JZN20 het volgende:
zijn zwangere vrouwen mooi, ik bedoel de buik?
Hihihi, ik ken dat wel idd.. ik heb nu al een kleine verzameling kleerjes, en ik doe niets anders dan alles opnieuw opvouwen... ik ga er dan ook even voor zitten , en dan probeer ik me daar een lijfje in voor te stellen, zóóóóó lievvquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef cattie het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Blupje en welkom!![]()
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap gaat krijgen!
[..]
Ik heb een doos met spulletjes die ik al heb (een truitje, rompertjes, sokjes, knuffeld die wel al hebben gekregen enz..) en die pak ik soms, gewoon om naar al die dingetjes te staren! Ik krig dan echt een verliefd gevoel.. zwijmel..![]()
![]()
Leuke titel van dat boekje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef cattie het volgende:
Ik heb vanmiddag een draagdoek gekocht, nu al, ik vond hem zo leuk!![]()
Ik kan niet wachten totdat hij gevuld gaat worden! En voor mijn verjaardag (in maart) wil ik het boekje baby-gami, kennen jullie dat? Over allerlei inpakmanieren
voor een baby. Inbakeren en draagdoeken enzo.
Dus al die tijd woonde jij dus eigenlijk best wel dichtbij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef dutchie het volgende:
Almelo
Dat klinkt erg bekend. Mijn vrouw is net iets te vaak in de stad te vinden als ze vrij is..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef kwipsel het volgende:
Ik ben al zolang ik zwanger ben in een shopmood volgens mij...Meer dan eerst in ieder geval! Het is maar goed dat er ook spulletjes "moeten" komen, is een goed excuus!
![]()
Ik mag niet meer van mezelf. Kleertjes ga ik wel eens goed nalopen als ik met verlof ben en dan eventueel nog bijkopen wat echt te weinig is. En verder nuttige spullen mag ik ook niet meer tot het kamertje af is en ik het daar op kan bergen. Overal slingeren nu namelijk kleertjes, boeken en folders en als ik mezelf laat gaan koop ik nog veel meer.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:04 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat klinkt erg bekend. Mijn vrouw is net iets te vaak in de stad te vinden als ze vrij is..
hahahaha, ow heerlijk, ik ben vandaag precies 11 weken en heb al een tijdje helemaal de hots voor vruchten en groenteshakes. Om af en toe helemaal arm van te worden maar o zo lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:32 schreef sjak het volgende:
Gelukkig maar dat je je zo goed voelt Blupje.
Hier gaat het ook heerlijk, vandaag alweer 15 weken. Ik baal er soms alleen van dat ik 's ochtends zo vroeg wakker ben. Ik wil mijn moeheid weg kunnen slapen en dat lukt zo mooi niet![]()
![]()
Vanochtend heb ik me helemaal overgegeven aan mijn nieuwe verslaving: Smoothies. Ik ben dol op vruchtensappen en fruit dus nu ben ik veel fruitdrabkjes aan het maken. Vandaag 1 met peer, banaan, sinaasappel (en sap) en 1 met kersen, aarbeienyoghurt, banaan en wat sinaasappelsap om het te verdunnen. Allebei zijn ze heerlijk. Als iemand nog goede ideeen heeft...
Er komt een moment dat we veel meer te vertellen hebben hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:00 schreef linda856763 het volgende:
Hoi
ik heb een beetje hetzelfde als Xanthe, ik heb nog niet zoveel te melden. Behalve moe zijn gebeurt er niet zo veel. Wij worden nog wat heen en weer geslingerd tussen 'hoop en vrees' want we kunnen beiden best piekeren dat het mis zal gaan, terwijl er niet echt wat is wat er op wijst.
Dit weekend hebben we mijn ouders het nieuws verteld, en natuurlijk waren ze helemaal enthousiast over hun eerste kleinkind. Ik ben nu wel kapot van het halve land doorreizen.....
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus al die tijd woonde jij dus eigenlijk best wel dichtbij?
Ik heb veel gehad aan de ademhalingsoefeningen, en het ontspannen, want dat is toch het belangrijkste tijdens een bevallingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:42 schreef pinquit het volgende:
ohja had ik dit al gevraagd?
zijn er hier mensen die zwangerschapsgym/yoga wat dan ook doen en die er echt wat aan hebben gehad tijdens de bevalling? en wat moet je zoal doen enzo?
Heb je nog lekkere receptjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Misticle_lightning het volgende:
[..]
hahahaha, ow heerlijk, ik ben vandaag precies 11 weken en heb al een tijdje helemaal de hots voor vruchten en groenteshakes. Om af en toe helemaal arm van te worden maar o zo lekker
Sjak doe dat maar liever in Culinesse à gogo oke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |