abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34269021
Klopt
Ik heb ze in de winkel wel eens gezien, maar snel terug gelegd omdat er van die verschrikkelijke tekeningen in staan. Totaal niet mijn stijl.
Maar eigenlijk gaat een boek niet alleen om de plaatjes
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:12:24 #202
593 sjak
Juffie Bloem
pi_34269047
Maar ik heb nog helemaal geen oude zwangerscahpskleren die ik aan kan trekken.

Ik ga vandaag wat later beginnen met werken, wat heerlijk om zo eerst even wat te rommelen in huis. Straks komen voor het eerst kijkers... Ik ben benieuwd, Het ziet er in ieder geval erg netjes uit nu
Nog even een bosje bloemen halen en dan maar gaan nagelbijten op mijn werk. Iedereen een leuke dag!
Lekker douchen!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 09:14:48 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_34269082
Spannend, Sjak.

Ik heb -heel gewaagd- mijn rokje met rekbaar stuk aan. Met iets straks erop. Iedereen die ook maar een béétje weet dat zulke dingen voor zwangeren zijn, zal zeker ook de bolling van mijn buik opmerken. Maar ik werk alleen maar met jongens en ook nog krakers en skaters vooral. Dus ik verwacht dat ik ermee wegkom.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_34269188
Dat gaat vast lukken Sugar, de meeste jonge mannen weten geen bal van zwangerschapsdingen.
pi_34271312
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 18:57 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Hebben ze naar je nieren gekeken? Want bij mij als suikerpatientje betekent eiwitten in je urine dat dit een waarschuwingsteken van nierfalen kan zijn. Misschien heb je spugen er wat mee te maken gehad..(uitdroging )

Ik wil je niet bang maken hoor...maar zou er wel een beetje achter aan blijven gaan maardat zegt mijn gevoel,en misschien zit ik wel helemaal verkeerd en loop ik nu te rellen om niets.Ben natuurlijk geen dokter.
Hoop dat je snel wat wijzer word....
De vlos wilde ook dat mijn urine onderzocht werd om te kijken of mijn nieren niet goed werken. maar de dokter zei dat urine onderzoek door de vlos zelf gedaan moest worden. Maar het gaat na al een weekje goed dus denk dat het wel goed zit
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_34271404
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef linda856763 het volgende:

Heeft iemand nog tips voor leuke handboeken voor zwangerschap en geboorte?
In "Hèt negen maanden boek" staat beschreven de zwangerschap van week tot week (voor zowel moeder als kindje), bevalling van uur tot uur, bevallings verhalen en 150 vragen voor na de bevalling. Ik heb best veel aan dit boek, leest lekker en goed naslagwerkje.
pi_34272871
Nu het toch over boeken gaat. Weet iemand toevallig nog een leuk boek voor vaders?
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  † In Memoriam † vrijdag 20 januari 2006 @ 11:56:00 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_34273092
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34273568
Ohh fijn nieuws sugertje ben ook wel stiekum benieuwd naar echotje

mjammetje gefeliciteerd
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:25:00 #210
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34274028
Mjammetje gefeliciteerd!!

Woehaaa, we hebben de beebiekamer klaar 'gebehangd', en 'gevloerbedekkingd; : nu is het wachten op de meubeltjes..( die komen dinsdag!)
Ik zie mezelf al helemaal sneupen , en kleertjes klaarleggen en ordenen , en opnieuw ordenen en opnieuw.. etc etc-zucht-
Het gaat zo snel nu,en ik wordt steeds trotser op mijn groeiende buik, ... hoewel ik wel steeds met een schuin, wantrouwend oog richting bevalling kijk.. ik blijf het doodeng vinden.. nou ja duurt nog heeeel lang! hihihi
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:31:57 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_34274263
Mjammetje gefeliciteerd!

Zo, nanalune, jij bent snel met de babykamer! Wij zijn nog in de ontwerp fase. Maar volgende week gaan we echt beginnen! Ik kan niet wachten totdat het af is.
Bevallen, wat is dat? Moet dat? Hier probeer ik de struisvogeltechniek nog even op. Ik zie de bevalling helemaal niet zitten en denk/voel/ben bang dat het een keizersnee wordt.. Binnenkort maar eens goed met de gyn over hebben.

Veder gaat het met mij wel oke, nog steeds moe en steeds meer rugklachten, maar mijn humeur is stukken beter en verder voel ik me prima! En mijn buik groeit ook flink door, erg leuk om te zien.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:56:36 #212
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34275087
Oooo Nanalune, dat is zoooo leuk. Je loopt straks wel 100x die kamer in en staart jezelf bijna blind op het bedje. Omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat daar straks jullie kindje in ligt.
Hier is de babykamer al klaar, want daar slaapt Léon nog in. Die krijgt een stoere kamer. Maar ik word al moedeloos als ik denk aan wat hier (het huidige kantoortje wordt zijn nieuwe slaapkamer) allemaal moet gebeuren.

Heb trouwens a.s. woensdag weer een echo (20 weken). Helemaal zin in. En dan vrijdagavond de pretecho. Ookal zin in! Toch maar door laten gaan, omdat het toch anders is dan de standaardecho.

Mensen, ik sta er helemaal paf van, het gaat zo snel. Ik ben vandaag alweer 20 weken, op de helft!!!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34275174
Dutchie al 20 weken
Het gaat echt super snel!!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:00:26 #214
56471 pinquit
oh my lama!
pi_34275240
ik schrik me rot gisterenavond, begint opeens de buurvrouw te gillen (is deze week 40 wk)
ik allemaal aan de muur luisteren ik voelde me echt stom haha maar ik was zooo nieuwsgierig!

en even later kwam de VK en toen ging ze weer weg en toen stapten mijn buurtjes in de auto, waarschijnlijk op weg naar het ZH.

iiieehh spannend, ik hoor wel dat er iemand thuis is nu, maar ik weet niet wie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_34275288
ik heb nog wat zwangerschapskleding te koop voor de liefhebber
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:02:58 #216
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34275334
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef Vicky het volgende:
SJAAAAAAAAAK!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34275352
hihi

SJAAAAAKKK!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:14:46 #218
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34275753
Wat ik wel een intressant boek vond was Duik in je Weeën en Veilig zwanger in onzekere tijden even terug bladen of het allemaal wel klopt.

Mjammetje gefeli
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:17:15 #219
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_34275831
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:01 schreef Vicky het volgende:
ikke ook
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:29:18 #220
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_34276258
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 11:49 schreef mjammetje het volgende:
Nu het toch over boeken gaat. Weet iemand toevallig nog een leuk boek voor vaders?
Om "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun heb ik erg moeten lachen en mijn vriend ook.
pi_34276348
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:14 schreef Rottdog het volgende:
Wat ik wel een intressant boek vond was Duik in je Weeën en Veilig zwanger in onzekere tijden even terug bladen of het allemaal wel klopt.

Mjammetje gefeli
dank voor de tips. Morgen maar even op bol.com kijken.

die onzekere tijden zijn aangebroken hoor. Brr, ik heb opeens de bibbers. Ik heb weer een klein beetje bruine afscheiding (sorry voor de details rond lunchtijd) en al weet ik dat het normaal is, ik maak me toch wat zorgen. Ook wat buikpijn af en toe schijnt normaal te zijn, maar toch Ik ga bang worden dat we morgen en overmorgen mijn ouders inlichten, en ik de dag daarna kan bellen dat het mis is....

En ik denk dat de 22e toch wel klopt. Ik heb het nog eens nagerekend, maar omdat ik waarschijnlijk een langere cyclus heb (ik weet het niet zeker, want ik heb na het stoppen met anticonceptie nog geen volledige cyclus gehad!) valt mijn eisprong wsl een week later, en dus ook de conceptie. Wel balen, want we waren al een week verder in onze gedachten....
Vandaag dus 5 weken, ipv 6...

dan hebben we dus met 7,5 week al een afspraak met de vk. Is dat niet achterlijk vroeg? Ik vind het overigens wel prettig, hoe eerder duidelijkheid, hoe beter, maar als we daar weg komen met de boodschap dat er niets te zeggen is en dat we over 2weken maar terug moeten komen, ga ik gelijk liever wel een paar weken later.

En verder heb ik een rotdag! allemaal gezeik!

Eva
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:34:59 #222
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34276493
Linda zou eerst is op marktplaats kijken kan misschien wel leuk in de centjes schelen en zo meer te koop voor je kleine

En buikpijn en bruine afscheiding is niet iets om in paniek van te raken bruin betekent oud.
pi_34276852
meer te koop voor mezelf bedoel je! Ik moet ook nog positiekleding
Eva
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:45:23 #224
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_34276853
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Oooo Nanalune, dat is zoooo leuk. Je loopt straks wel 100x die kamer in en staart jezelf bijna blind op het bedje. Omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat daar straks jullie kindje in ligt.
Hier is de babykamer al klaar, want daar slaapt Léon nog in. Die krijgt een stoere kamer. Maar ik word al moedeloos als ik denk aan wat hier (het huidige kantoortje wordt zijn nieuwe slaapkamer) allemaal moet gebeuren.

Heb trouwens a.s. woensdag weer een echo (20 weken). Helemaal zin in. En dan vrijdagavond de pretecho. Ookal zin in! Toch maar door laten gaan, omdat het toch anders is dan de standaardecho.

Mensen, ik sta er helemaal paf van, het gaat zo snel. Ik ben vandaag alweer 20 weken, op de helft!!!!!
Sjee 20 weken al.. dat schiet al op!
we hebben maar 2 slaapkamers dus het is ook een chaos in huis, het was eerst logeerkamer / studeerkamer en nu hebben we het logeerbed etc allemaal weg moeten geven. We hebben namelijk geen zolder ....
ik ben al lang blij dat we het nu bijna achter de rug hebben , vandaar dat we wat vroeger zijn..
begrijp ik nu uit andere recties dat de echo van 20 weken wél vergoed wordt?
pi_34276948
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:45 schreef linda856763 het volgende:
meer te koop voor mezelf bedoel je! Ik moet ook nog positiekleding
heb wel wat voor je, afhankelijk wat je maat is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')