Wij wilden eerst wachten tot na het eerste bezoek bij de vk, maar nu hoorden we dat daar toch nog niets te zien of te horen is. Dus duurt het nog langer. En wat je zegt, als het misgaat, wil ik het ook vertellen, dus nu mogen ze van mij dan ook eerst het blijde nieuws horen.quote:de eerste tijd aan niemand vertellen heeft ook wel wat hoor, al is het ook erg moeilijk omdat je er zelf zo vol van zit. wij hebben 't de eerste keer tot aan de 1e echo niet verteld. dat was bij ± 10 weken. helaas bleek op de echo toen dat 't niet goed zat, en zijn we die avond met heel ander nieuws naar onze ouders gegaan dan we gedacht hadden...
ja, dat herken ik... Niet zozeer dat ze achter me aan lopen (gelukkig niet), maar collega's die ik nauwelijks sprak komen nu steeds langs om te vragen hoe het met me is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef MeNicole het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Mensen die je nooit spreekt of ziet en die nu weten dat je zwanger bent en dan continu achter je aan lopen. Word er zo moe van. Nu komen er ineens allemaal mensen op mijn verjaardag morgen die ik nooit zie en heel zelden spreek. Gaat het dan om mij of omdat ik zwanger ben.![]()
Mensen zijn rare wezens![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Een kloppend hartje!![]()
De datum klopte ooken alles zag er prima uit!
We zijn blij!
Maar dat komt omdat ik er met mijn vingers aan heb gezeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:31 schreef renzell het volgende:
ja gek, ik kon hem ook niet normaal krijgen met wijzigen.....
Ga jij dan ook snel een vriendinnetje voor Maria maken? Anders is zij zo alleen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef renzell het volgende:
Een broertje dus!Renzell wil een speelkamaraadje voor julius..... pomptiedom....
![]()
Het wordt een jongen, kijk maar in het pendeltopicquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef bixister het volgende:
dan kan ie ook uitstekend spelen met het zusje van Maria.
Ik ging in de eerste twee maanden van een DD/E naar een Gquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef dutchie het volgende:
Hou is het met jullie 'voorgevel' gesteld eigenlijk? Ben inmiddels van een C naar een D gegaan. En dragen jullie zwangerschapsbh's? Ik vind ze zo lelijk.
Heb nu een mooie gewone bh, maar wel van gladde stof en lekker flexibel.
same here! goddank meer mensen met zo'n gevelquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik ging in de eerste twee maanden van een DD/E naar een G![]()
gaat eens snel naar de huisarts jij!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Belana het volgende:
ik denk dat ik ook ff naar de ha moet om urine onderzoek te doen, beetje buikpijn af en toe, vertrouw het niet helemaal, ik denk ook aan een blaasontsteking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |