Wij wilden eerst wachten tot na het eerste bezoek bij de vk, maar nu hoorden we dat daar toch nog niets te zien of te horen is. Dus duurt het nog langer. En wat je zegt, als het misgaat, wil ik het ook vertellen, dus nu mogen ze van mij dan ook eerst het blijde nieuws horen.quote:de eerste tijd aan niemand vertellen heeft ook wel wat hoor, al is het ook erg moeilijk omdat je er zelf zo vol van zit. wij hebben 't de eerste keer tot aan de 1e echo niet verteld. dat was bij ± 10 weken. helaas bleek op de echo toen dat 't niet goed zat, en zijn we die avond met heel ander nieuws naar onze ouders gegaan dan we gedacht hadden...
ja, dat herken ik... Niet zozeer dat ze achter me aan lopen (gelukkig niet), maar collega's die ik nauwelijks sprak komen nu steeds langs om te vragen hoe het met me is!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef MeNicole het volgende:
Hebben jullie dat nou ook wel eens? Mensen die je nooit spreekt of ziet en die nu weten dat je zwanger bent en dan continu achter je aan lopen. Word er zo moe van. Nu komen er ineens allemaal mensen op mijn verjaardag morgen die ik nooit zie en heel zelden spreek. Gaat het dan om mij of omdat ik zwanger ben.![]()
Mensen zijn rare wezens![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:07 schreef Sugar het volgende:
Een kloppend hartje!![]()
De datum klopte ooken alles zag er prima uit!
We zijn blij!
Maar dat komt omdat ik er met mijn vingers aan heb gezeten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:31 schreef renzell het volgende:
ja gek, ik kon hem ook niet normaal krijgen met wijzigen.....
Ga jij dan ook snel een vriendinnetje voor Maria maken? Anders is zij zo alleen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:35 schreef renzell het volgende:
Een broertje dus!Renzell wil een speelkamaraadje voor julius..... pomptiedom....
![]()
Het wordt een jongen, kijk maar in het pendeltopicquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:11 schreef bixister het volgende:
dan kan ie ook uitstekend spelen met het zusje van Maria.
Ik ging in de eerste twee maanden van een DD/E naar een Gquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:51 schreef dutchie het volgende:
Hou is het met jullie 'voorgevel' gesteld eigenlijk? Ben inmiddels van een C naar een D gegaan. En dragen jullie zwangerschapsbh's? Ik vind ze zo lelijk.
Heb nu een mooie gewone bh, maar wel van gladde stof en lekker flexibel.
same here! goddank meer mensen met zo'n gevelquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:40 schreef owlet het volgende:
[..]
Ik ging in de eerste twee maanden van een DD/E naar een G![]()
gaat eens snel naar de huisarts jij!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:11 schreef Belana het volgende:
ik denk dat ik ook ff naar de ha moet om urine onderzoek te doen, beetje buikpijn af en toe, vertrouw het niet helemaal, ik denk ook aan een blaasontsteking.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:50 schreef Martineke het volgende:
LadyS wat zie ik? krijg je een jongentjeen met een keizersnee? hoezo dat dan?
Als ik lang zit krijg ik dus last van mijn stuitjequote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef dutchie het volgende:
Trouwens over die rugklachten, die kunnen idd verergeren als je een tijdje stil ligt of zit/staat. Dus regelmatig opstaan en even bewegen. Vandaar ook dat het 's ochtends lastig kan zijn om op te staan.
Hebben ze naar je nieren gekeken? Want bij mij als suikerpatientje betekent eiwitten in je urine dat dit een waarschuwingsteken van nierfalen kan zijn. Misschien heb je spugen er wat mee te maken gehad..(uitdrogingquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:22 schreef MeNicole het volgende:
Heb hier vanmorgen de huisarts aan de telefoon gehad. Ze hadden urine op de kweek gezet om te kijken naar mijn blaasonsteking!! Zegt ie doodleuk: Nee er was nix te zien lever over 4 weken maar een nieuw plasje in![]()
Zit ik GVD voor nix die antibiotica te vreten terwijl ik toch al wist dat het geen blaasonsteking was. Wanneer leren dokters toch eens naar je luisteren. Laat hem liever uitzoeken hoe ik aan teveel eiwitten in mijn urine kom![]()
Een 'rekbare'?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:53 schreef Sugar het volgende:
Ik heb een rokje gekocht. Komt ook daardoor.![]()
![]()
Eeeeeeeeecht nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:30 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht dat Maria was uitgehuwelijkt aan Morris. Is dat uit?
das omdat ik nieuwsgierig ban naar jullie mafkeesquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:17 schreef dutchie het volgende:
En dan nog iets, mevrouw Snoopy u bent hier ook verdacht veel!![]()
ik begreep je wel hoor en neem het dutch maar niet kwalijk, het zijn de hormonen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
das omdat ik nieuwsgierig ban naar jullie mafkees![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:08 schreef Belana het volgende:
ik begreep je wel hoor en neem het dutch maar niet kwalijk, het zijn de hormonen...![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef mjammetje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb even een nieuw accountje aangemaakt om hier te kunnen melden:
IK BEN ZWANGER!
![]()
Dat moest er even uit.
Ik ben zwanger:
Lengte zwangerschap: 6 weken, 9 uren
Nog te gaan: 33 weken, 6 dagen, 14 uren
Vordering: 15.14%
Bevallingsdatum: 14/09/2006
Half September ben ik gestopt met de pil in de hoop zwanger te mogen raken en dat is dus al lekker snel gebeurd. Begin Januari had ik een vermoeden dat ik zwanger was maar de zwangerschapstesten gaven steeds aan van niet tot de test kwam die wel positief was.
Ik ben helemaal in de wolken![]()
![]()
Nee, van je twee streepjes/plusje/weet ik veel welke test je hadquote:
http://picserver.student.utwente.nl/v/9975MH1UJ2P0quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, van je twee streepjes/plusje/weet ik veel welke test je had
Dankje voor de felicitaties.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:12 schreef linda856763 het volgende:
Gefeliciteerd Mjammetje!
Ik denk dat mijn uitgetelde datum aangepast moet worden. Ik had een rekenschema van Babybrabbel.org gebruikt, en daar kwam 22 september uit, maar als ik 9 december nam, de startdag van mijn laatste menstruatie.
Maar als ik 280 dagen (40 weken) daarbij optel kom ik op 15 september?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |