En je zit tegen de 3 maanden aan nu, kan ook schelen! Ik hoop dat je van die ellende af bent dan nu!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef MeNicole het volgende:
Ladylike gecondoleerd![]()
Hier ben ik heel stiekum een klein beetje blij aan het worden. Sta nu al een paar dagen "droog"![]()
Durf nog niet veel te eten maar denk dat de pillen aan gaan slaan![]()
Ben alleen wel weer een kilo kwijt maar dat mag de pret niet drukken![]()
Ja ben vrijdag 3 maandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Belana het volgende:
[..]
En je zit tegen de 3 maanden aan nu, kan ook schelen! Ik hoop dat je van die ellende af bent dan nu!
Spannend! Is het de eerste keer dat je tante gaat worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
M'n schoonzus gaat binnenkort (binnen 3 weken) bevallen, ik denk dat het een jochie wordt maar zij denkt dat het een meisje wordt
En wat zijn mooie namen nowadays?
Ik zou ook pislink geworden zijn, martineke. Ongeloofijk dat ze dan ook nog ontkent dat het een andere is ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef Belana het volgende:
martineke, ik zou denk ik ook iets meer doorgezaagd hebben tegen mijn schoonzus... ik vind het echt heel grof
Ik heb een soort intakegesprek gehad met bijna acht weken. Volgens haar zeggen omdat er dan eventueel een betere termijnecho gedaan kan worden. Met twaalf weken is die al een heel stuk minder nauwkeurig. Bij mij kam het goed uit, want ik bleek ietsjes langer zwanger te zijn dan ik gedacht had.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef linda856763 het volgende:
Martineke,
Misschien zou ik wel in een XS passen. Maar ik wil hem nu nog niet hoor! Beetje voorbarig. Misschier kun je wat specificaties mailen? (zie profiel)
Ik heb de vk al maar even gemaild om een afspraak te maken, moet even vooruit plannen ivm vakantie en werk. Ze wilde me al in week 8 zien! Is dat niet erg vroeg? Afgezien van dat we dan niet kunnen omdat we op vakantie zijn.....
Is niet raar en niet erg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef linda856763 het volgende:
En een beetje bruine afscheiding (oud bloed) is niet raar toch?
Hoe idioot het ook klinkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef kwipsel het volgende:
Hallo! Ik ben Kwipsel en 25 weken zwanger van ons eerste kindjeZo af en toe lees ik hier even mee en ik zit toch met een "brandende" vraag. Ik heb nogal last van maagzuur... Zo erg zelfs dat ik er nachten van wakker lig. Ik denk dat ik nu toch wel alles heb geprobeerd om het te voorkomen, niet te vet eten, geen frisdrank, extra kussen en hoog liggen met mijn hoofd, Rennies, vanillevla, melk ehm.... enz enz! Niets schijnt me echt te helpen. Misschien hebben jullie nog handige tips voor mij?
Groetjes van Kwipsel![]()
Wat zeiden ze van je bloeddruk ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:07 schreef Martineke het volgende:
sja, ik kan wel doorzeuren tegen haar, maar schiet er zo weinig mee op.
ik weet nu in ieder geval dat ik dus never nooit meer iets uitleen naar haar toe.
ik leen zoiezo niet snel iets uit, maar van dit dacht ik dat er niet veel mee fout kon gaan, nou dus wel
wij noemen hun ook familie tokkie, dat is dus echt zo
en als Linda die band echt niet wil, die reactie zag ik als eerste, neem ik het mee naar de meet voor vriendin DaanBanaan
check-up gehad vandaag, buik zit bij navel, vond hij best wel wat voor 19 wekenvolgens mij vrij normaal ofniet? bloeddruk 140/80
fijn dat het goed gaat !quote:beebje lag er keurig bij, hartje klopte mooi. en wederom niet kunnen zien wat het ishet ligt nog steeds in stuit met de beentjes opgetrokken
klein eigenwijsje is het
20 febr mag ik dagcurve glucose gaan doen, mag me zelf 4 x in me vinger jassen *jaiks* en dan de 21e weer terug voor check-up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |