Idd erg grappig. Ik heb hem stinkie nog maar niet gegeven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:29 schreef Jojogirl het volgende:
Om "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun heb ik erg moeten lachen en mijn vriend ook.
Laat maar staan hoor! Ik wacht eerst de vk wel even af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:24 schreef Brighteyes het volgende:
Linda, ik had de datum gisteren al aangepast. Moet hij weer terug naar 22? Of maar gewoon even laten staan tot je meer weet?
Babymanagement voor mannen leek me het leukst maar die was uitverkocht dus heb ik 9 Maanden Gids voor mannen gekocht. Zag er leuk uit dus ik ga lekker meegenieten als mijn lieve mannetje dat gaat lezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef moussy het volgende:
http://www.ikvader.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=53
Een dezer dagen zal er wel een pakje voor de aanstaande papa bezorgd wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:32 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Babymanagement voor mannen leek me het leukst maar die was uitverkocht dus heb ik 9 Maanden Gids voor mannen gekocht. Zag er leuk uit dus ik ga lekker meegenieten als mijn lieve mannetje dat gaat lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet meer hoeft te kopen.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Handig hoor zo'n wandelende handtas. Patricia Paay heeft die homo met die paardestaart (heet ie niet Tom Sebastian) en ik heb een meneeRm@xquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:17 schreef dutchie het volgende:
Ik las ook telkens Kwispel!
Maar zo spreek ik Belana bijv. telkens Belena uit, terwijl ik altijd wel netjes Belana tik. En zo las ik altijd dat Meeneemm@x (Meneerm@x dus) bij M@x hoorde. Handig zo eentje die je mee kan nemen.
Oh dat lijkt me ook wel leuk eigenlijk. Ik wacht nog even dan koop ik vanaf 1 feb wel een kaartje bij de prenatal. Scheelt toch weer 3,50. Nu kijken of mijn man mee zou willen, of zal ik daar gewoon gaan mutsen met een vriendin of zus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:01 schreef MeNicole het volgende:
Jeah wij gaan 23 maart naar de negen maanden beurs![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Een dezer dagen zal er wel een pakje voor de aanstaande papa bezorgd worden
Niks zeggen tegen die papa natuurlijk, maar dan weet je tenminste dat je dat boekje vanTroel je bent onbetaalbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niet meer hoeft te kopen.![]()
Het is maar goed dat je het even meld want anders was ik gek geworden van spanning van wie het was gekomen. Als je nog even doorgaat noemen we het kindje straks Troel
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:48 schreef Tazz het volgende:
[[url=http://willy.8s.nl/fok/echo%20wk%2022-5_t.jpg]afbeelding][/url]
Bij deze de echo van vanmiddag... We hebben heerlijk zo'n 10 minuten naar de monitor zitten gluren naar onze aanstaande baby... Volgens de arts is alles in orde, en heeft ze niets vreemds kunnen ontdekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |