Ja daar heb ik dus nu sinds een paar dagen last vanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:23 schreef pinquit het volgende:
*meldt*
volgens mij is de rekkende zeurpijn aan de zijkant van mijn buik bandenpijn.. voelt een beetje als zo'n zeurende ongesteldheidspijn
Ik heb een doos met spulletjes die ik al heb (een truitje, rompertjes, sokjes, knuffeld die wel al hebben gekregen enz..) en die pak ik soms, gewoon om naar al die dingetjes te staren! Ik krig dan echt een verliefd gevoel.. zwijmel..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:56 schreef dutchie het volgende:
Oooo Nanalune, dat is zoooo leuk. Je loopt straks wel 100x die kamer in en staart jezelf bijna blind op het bedje. Omdat je je gewoon niet kunt voorstellen dat daar straks jullie kindje in ligt.
(...)
dat is ten eerste best een rare vraag en ten tweede een subjectieve vraag...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef JZN20 het volgende:
zijn zwangere vrouwen mooi, ik bedoel de buik?
Dank je!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
blupje, welkom!
Ik heb je ook in het lijstje bovenin gezet.
Ja, we zijn echt prachtig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef JZN20 het volgende:
zijn zwangere vrouwen mooi, ik bedoel de buik?
Hihihi, ik ken dat wel idd.. ik heb nu al een kleine verzameling kleerjes, en ik doe niets anders dan alles opnieuw opvouwen... ik ga er dan ook even voor zitten , en dan probeer ik me daar een lijfje in voor te stellen, zóóóóó lievvquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef cattie het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Blupje en welkom!![]()
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap gaat krijgen!
[..]
Ik heb een doos met spulletjes die ik al heb (een truitje, rompertjes, sokjes, knuffeld die wel al hebben gekregen enz..) en die pak ik soms, gewoon om naar al die dingetjes te staren! Ik krig dan echt een verliefd gevoel.. zwijmel..![]()
![]()
Leuke titel van dat boekje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef cattie het volgende:
Ik heb vanmiddag een draagdoek gekocht, nu al, ik vond hem zo leuk!![]()
Ik kan niet wachten totdat hij gevuld gaat worden! En voor mijn verjaardag (in maart) wil ik het boekje baby-gami, kennen jullie dat? Over allerlei inpakmanieren
voor een baby. Inbakeren en draagdoeken enzo.
Dus al die tijd woonde jij dus eigenlijk best wel dichtbij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef dutchie het volgende:
Almelo
Dat klinkt erg bekend. Mijn vrouw is net iets te vaak in de stad te vinden als ze vrij is..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef kwipsel het volgende:
Ik ben al zolang ik zwanger ben in een shopmood volgens mij...Meer dan eerst in ieder geval! Het is maar goed dat er ook spulletjes "moeten" komen, is een goed excuus!
![]()
Ik mag niet meer van mezelf. Kleertjes ga ik wel eens goed nalopen als ik met verlof ben en dan eventueel nog bijkopen wat echt te weinig is. En verder nuttige spullen mag ik ook niet meer tot het kamertje af is en ik het daar op kan bergen. Overal slingeren nu namelijk kleertjes, boeken en folders en als ik mezelf laat gaan koop ik nog veel meer.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:04 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dat klinkt erg bekend. Mijn vrouw is net iets te vaak in de stad te vinden als ze vrij is..
hahahaha, ow heerlijk, ik ben vandaag precies 11 weken en heb al een tijdje helemaal de hots voor vruchten en groenteshakes. Om af en toe helemaal arm van te worden maar o zo lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:32 schreef sjak het volgende:
Gelukkig maar dat je je zo goed voelt Blupje.
Hier gaat het ook heerlijk, vandaag alweer 15 weken. Ik baal er soms alleen van dat ik 's ochtends zo vroeg wakker ben. Ik wil mijn moeheid weg kunnen slapen en dat lukt zo mooi niet![]()
![]()
Vanochtend heb ik me helemaal overgegeven aan mijn nieuwe verslaving: Smoothies. Ik ben dol op vruchtensappen en fruit dus nu ben ik veel fruitdrabkjes aan het maken. Vandaag 1 met peer, banaan, sinaasappel (en sap) en 1 met kersen, aarbeienyoghurt, banaan en wat sinaasappelsap om het te verdunnen. Allebei zijn ze heerlijk. Als iemand nog goede ideeen heeft...
Er komt een moment dat we veel meer te vertellen hebben hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:00 schreef linda856763 het volgende:
Hoi
ik heb een beetje hetzelfde als Xanthe, ik heb nog niet zoveel te melden. Behalve moe zijn gebeurt er niet zo veel. Wij worden nog wat heen en weer geslingerd tussen 'hoop en vrees' want we kunnen beiden best piekeren dat het mis zal gaan, terwijl er niet echt wat is wat er op wijst.
Dit weekend hebben we mijn ouders het nieuws verteld, en natuurlijk waren ze helemaal enthousiast over hun eerste kleinkind. Ik ben nu wel kapot van het halve land doorreizen.....
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus al die tijd woonde jij dus eigenlijk best wel dichtbij?
Ik heb veel gehad aan de ademhalingsoefeningen, en het ontspannen, want dat is toch het belangrijkste tijdens een bevallingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:42 schreef pinquit het volgende:
ohja had ik dit al gevraagd?
zijn er hier mensen die zwangerschapsgym/yoga wat dan ook doen en die er echt wat aan hebben gehad tijdens de bevalling? en wat moet je zoal doen enzo?
Heb je nog lekkere receptjes?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef Misticle_lightning het volgende:
[..]
hahahaha, ow heerlijk, ik ben vandaag precies 11 weken en heb al een tijdje helemaal de hots voor vruchten en groenteshakes. Om af en toe helemaal arm van te worden maar o zo lekker
Sjak doe dat maar liever in Culinesse à gogo oke?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |