quote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef moussy het volgende:
Is het dan wel smet en geen schimmeltje?
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:01
schreef knorretje het volgende:
dat gaan we van de huisarts deze week dus definitief te weten komen.
het wordt veroorzaakt door het overmatig zweten. en voornamelijk snachts gaat het dus fout. Het begon eerst met de huidplooien en breidt zich nu meer uit vandaar onze twijfel over het feit smetplek of schimmel. maar hij heb er best veellast van en wil dus tot we terrecht kunnen het wel verzachten voor hem
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef bixister het volgende:
knor, hier werkt sudocrem soms, en anders bepanthen. verder natuurlijk zo droog mogelijk houden en proberen te laten luchten.
dat drooghouden gaat dus snachts fout. hij heb op een luier en een shirtje niks aan het is een onverwarmde kamer en toch zweet ie als een gek (overdag ook wel, maar dan kunnen we het nog droogdeppen en insmeren/kloppen of bepoederen.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef bixister het volgende:
knor, hier werkt sudocrem soms, en anders bepanthen. verder natuurlijk zo droog mogelijk houden en proberen te laten luchten.
tja geen idee eigenlijk. het begon met gewoon een beetje luieruitslag idee zeg maar en breidt zich in een rap tempo uit. zal als ie wakker is ff foto maken wie weet kunnen jullie er wat mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef bixister het volgende:
lastig zeg. is 't niet toch een vorm van eczeem misschien? phileine had hier laatst ook nog een goede tip voor een zalfje oid dat haar zus voor haar in duitsland koopt. weet nu even de naam niet meer.
ik sta daar eigenlijk nooit bij stil met tocht. het tocht hier altijd en het niet laten tochten gaat ook niet lukken en hij ondervind er als klein ventje nog niet veel last van dat ie zoveel zweet en stilletje hoop ik dat het gewoon ook een fase is als zo veel dingen bij kids. Want op latere leeftijd gaat dat misschien nog wel voor veel minder hinder zorgen.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wel heel sneu.
Sowieso ook wel van dat vele zweten. Lijkt me toch wel lastig ook met tocht en dat soort dingetjes.
dat riep de familie hier ook, talk poeder of maizena maar dat levert niet veel resultaat op, sudocreme, uierzalf, uiercreme, vaseline, calendula, zinkzalf idem dito geen verbetering.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:35 schreef beefcake het volgende:
Zweten is lastig, op vakantie hielp het bij Dylan om hem helemaal in te poederen met talkpoeder. Ik gebruik het ook bij iedere verschoning, werkt hier beter dan zalfjes
Kun je niet met Jayden naar de apotheek, kijken wat de apotheker ervan denkt?quote:Wat te gebruiken bij open eczeem?
Als het eczeem open is, is het van belang alert te zijn op (verhoogde kans) op infecties. Houd de huid goed schoon (met water) en indien nodig met iets om te ontsmetten (preventief). Bij een infectie: gebruik een lokale antibiotica zalf zoals bijv. Fucidin of Bactobran. Dit zijn lokale antibiotica zalven die je alleen op recept kan krijgen en je, omdat het een antibiotica is, altijd een aantal aaneengesloten dagen moet gebruiken. Op een open huid kan je beter geen hormoonzalf smeren, omdat dit dan dieper in het lichaam kan dringen (en meer bijwerkingen kan genereren). Tenzij het nodig is, dan heb je geen keuze.
Bescherm een open huid tegen verder krabben en vuil.
Wat je zou kunnen smeren is bijv. Calendula emulsie van VSM (licht ontsmettend en helend) of Rescue Cream van Bach Bloesems. Als de huid weer dicht is, kan je indien nodig, hormoonzalf gebruiken. http://homepages.onsnet.nu/~104301/Eczeem/Hormoonzalven.html
wat een slimme tip, gaan we doen, wandel er zo even heen met hem.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef poemojn het volgende:
Kun je niet met Jayden naar de apotheek, kijken wat de apotheker ervan denkt?
Goed, Cas gaat dan dus mee naar mijn dermatoloog. Die heeft Cas' billen toch ook al eens eerder bekeken.quote:Elidel en de vergoeding
Elidel is per 28 april 2003 geregistreerd in Nederland en sinds 1 juli 2003 in de Nederlandse apotheken verkrijgbaar. De prijs per tube crème van 30 gram bedraagt ¤36,76. Hoewel de minister in februari 2004 had besloten om Elidel niet te vergoeden, is dat besluit recent herzien. Vanaf 1 juli 2004 wordt Elidel vergoed onder de volgende voorwaarden: "Uitsluitend voor een verzekerde van zestien jaar of ouder met mild tot matig-ernstig eczeem dat onvoldoende reageert op gebruik van corticosteroïden en het middel voor de eerste keer is voorgeschreven door de dermatoloog."
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
Eén minuut laat je d'r alleen en alles loopt in de soep
Jolie was net in bad geweest en ik wilde net d'r tanden gaan poetsen toen de bel ging, de moeder van m'n ex zou nog even langskomen. Ik zeg nog 'nee ze ligt niet in bed, we willen net tanden gaan poetsen' staat die mafkees met een buik vol met tandpasta met d'r tandenborstel over d'r plassertje te borstelen. En maar lachen![]()
Bij ons was dat helaas wel zoquote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef knorretje het volgende:
ik hoop alleen dat het exceem/uitslag wat dan ook gewoon van iets lulligs komt en niet door iets als katten ofzo
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Cas mag onder de douche graag zijn piemeltje in een bakje water hangenEn als ie met PEet onder de douche is staat ie met dat bakkie omhoog te zwaaien, papa oohook? met zo'n west fries zeikstemmetje
![]()
![]()
maar is ook pas laat opkomen zetten dan dat exceem enzo ? ik kan me haast geen leven zonder die beestjes voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
Bij ons was dat helaas wel zo![]()
Nu ze weg zijn gaat het echt stukken beter. maar goed, dat kan alleen een dermatoloog achterhalen. Kan van alles zijn natuurlijk. Kan ook door het droge vriesweer komen. Dan gaat alles meer jeuken en doen.
hmm de laatste tijd heeft ie wel vaker een ribbroek of spijkerbroek aan ipv blote benen of trainingsbroeken. Jayden trekt doorgaans hier namelijk ook de boeken uit, en de ribbroeken en spijkerbroeken krijgt ie niet over de luier heen uit....quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt het van ruwe stoffen als hij een verminderde weerstand heeft. Dus in zo'n periode krijgt hij alleen maar zachte joggingbroeken aan![]()
Toen hij 9 maanden was zo ongeveer.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef knorretje het volgende:
maar is ook pas laat opkomen zetten dan dat exceem enzo ? ik kan me haast geen leven zonder die beestjes voorstellen
ow das wel fijn, toch niet helemaal uit het oog verloren en zekerheid wat betreft de opvang en verzorging.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Toen hij 9 maanden was zo ongeveer.
De beestjes wonen nu heel riant bij mijn schoonouders gelukkig.
Maar dat hoeft het helemaal niet te zijn hoor Knor. Nog niet druk maken joh.
Meer Jezus Peet, want die hangt zn piemel dan ook in dat bakkiequote:
Heb het al op de site gevonden, er is iig een eigen merk zemelenbadquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef snoopy het volgende:
Dacht het wel Mous. Kan nu niet kijken.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef jessie het volgende:
Hij heeft vast een bakje om mee te spelen. Dat hebben die van mij wel onder de douche en in bad. En daar gooit die dan voor de lol zijn piempie in.Denk ik. Ik vind het wel humor
Hier word ik door Cas uitgelachen; hahaha niettuh pluplulelelulu (een geluidje dat Cas maakt als ie aan zn piemel zit te frutten)quote:Hier word Geer keihard uitgelachen als hij met Jans onder de douche gaat
haha nee hoor, voor de hygiëne zetten we er de sproeikop opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik had echt niet door dat hij het voor de lol deed, ik dacht dat het iets met hygiene te maken had en ik snapte er al helemaal niks van![]()
![]()
René was niet zo snel. Die kwam een keer in paniek naar beneden vliegen dat ze dáár een raar ding in dr plasser had zitten. Ik MOEST de dokter bellen!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef jessie het volgende:
Livelink ik moet soms zo om je lachen
Hier heeft Jans haar plekje al heeeeeeeeeeeel vroeg ontdekt. Die ligt in bed altijd met een pop tussen onder haar benen een beetje heen en weer te rijden. Ik vind dit zo vroeg. Maar ik denk dat ze dat een keer per toeval heeft ontdekt ofzo.
Djen was 14 maanden toen ze het plekje ontdekte. En het blijkt vaak dat ze het jong ontdekken, het gaat een tijdje door en dan ineens zijn ze het vergeten en ontdekken ze het veeeeeeeeeeel later pas weerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef jessie het volgende:
Livelink ik moet soms zo om je lachen
Hier heeft Jans haar plekje al heeeeeeeeeeeel vroeg ontdekt. Die ligt in bed altijd met een pop tussen onder haar benen een beetje heen en weer te rijden. Ik vind dit zo vroeg. Maar ik denk dat ze dat een keer per toeval heeft ontdekt ofzo.
Eigenlijk bedoel ik ook te zeggen dat eczeem door allerlei dingen kan komen. Dus de een heeft last van katten en de ander van geparfumeerde dingen. Omdat uit de bloedtest bij de dermatoloog bleek dat Morris ernstig allergisch voor katten was, had speciale zeep gebruiken in zijn geval niet veel effect. Waar ik persoonlijk altijd een beetje bang voor ben is dat je dan allerlei dingen gaat uitproberen en dat je op het laatst niet weet waar je nou wel, en waar je nou geen last van hebt. Dat je bijvoorbeeld je hele leven speciaal wasmiddel gebruikt en dat blijkt het dan helemaal niet te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef bixister het volgende:
nee, als 't echt eczeem is is neutraal wasmiddel niet voldoende, maar het kan de heftigheid misschien wel wat beïnvloeden? een nichtje van me heeft ook een vrij ernstige vorm van eczeem en die wast zichzelf ook nooit met geparfumeerde zeep, want dat verergert de boel onmiddellijk. daarnaast moet ze dan wel ook nog zalfjes smeren.
We moeten dit topic eigenlijk het grote dreumes en peuter fase topic gaan noemenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef coolbabe het volgende:
Hij krijgt zijn eten ook nog helemaal glad gepureerd namelijk, of grove stukken uit de vuist. Als je hem iets voert waar stukjes of sliertjes in zitten gooit hij zijn kont al tegen de krib.
t is niet alleen gevaarlijk, maar ook onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Mariadaar ga je
goed!!!!!!
En Irislekker bijdehand
Hoe doen jullie dat met dingen tussendoor eten en drinken bij kinderen? Gewoon in de hand? Of op de bank of aan tafel? Ik weet niet zo goed wat ik wil doen, bij de oppas krijgt ze alles aan tafel. Het is soms zo gevaarlijk vind ik als ze overal maar mee rondlopen. Of is dat overdreven?
ja zoiets opperde wij ook al, ander ideetje wat ik nog wil gaan proberen (als alles ooit weer eens is uitgepakt) om dunne spijkerbroeken te maken met aan de binnenkant gewoon een stukkie tricot of dikkere zachte stof afhankelijk voor welk seizoen. dat kan evt bij rib ook, en ook bij gekochte broeken, zodat in elk geval van af halverwege bovenbeen tot kuit andere stof tegen zijn huid aan zit/schuurt als de oorspronkelijke stofquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:15 schreef moussy het volgende:
Knor, Cas krijgt alleen nog maar een andere broek dan joggingbroek aan als we weg moeten. Voor de rest loopt ie ook vaak zonder broek rond.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
ja ja, ook hier goed nieuws...!!!!
Ik ben dus de enige niet doordenkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook, maar ik durfde niets te zeggen.
Ik denk dat ze dat hier ook wel zou vertellen (of misschien niet dit topic, maar ergens in OUD). Ik dacht eerder aan dat ze zwanger is ofzowquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Anitra het volgende:
Ik ben dus de enige niet doordenker
Ik dacht namelijk aan of een fiets of dat haar vriend zijn rug een stukje beter was
Ow...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Sugar het volgende:
Mensen, mensen, dat gaat over Oerol!![]()
![]()
Mutsen. Richt de ogen nou maar weer gewoon op BE.
![]()
Geweldig, rens!![]()
Ik zei toch niks?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Sugar het volgende:
![]()
Mutsen.
Dat is ook leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Sugar het volgende:
![]()
Mutsen. Richt de ogen nou maar weer gewoon op BE.
![]()
Geweldig, rens!![]()
Je moet bij mij niet zijn.quote:
Oe oe Maximquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Martineke het volgende:
woehoeee Maxim zette gisteren helemaal uit zichzelf losse stapjes
ineens gingen die handjes de lucht en stappen maardit heeft hij 3 x gedaan verspreid over de gehele dag, en de laatste keer waren het al 5 stapjes
![]()
hoelang duurt het dan nog voordat zon kleintje echt gaat lopen??
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Lishe het volgende:
Vraag! Vraag!
Luuke gaat 1,5 dag naar het KDV. Is het zinvol, raadzaam haar ook op te geven voor de peuterspeelzaal? Ik vind het een beetje jammer van mijn tijd met haar, maar mocht het nu echt heel veel goeds bijdragen... Iemand hier een idee over? En hoe doen jullie dat?
Ik vraag me dan altijd af hoe die kinderen weten dát ze het kunnen, als ze het blijkbaar nooit geoefend hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef poemojn het volgende:
Wat goed Maria en Maxim!
(Hoe lang het 'echte lopen' nog kan duren: geen idee. Myrthe liep vanaf 11mnd aan 1 hand, en ging pas los lopen toen ze dat meteen ook echt kon, met 14 mnd. Dus de tussenfase met een paar wankele stapjes en dan vallen hebben wij niet gehad.)
Sven gaat juist wel op de dagen dat we zelf vrij zijn zodat we hem zelf kunnen halen en brengen en meteen kan zien of hij goed in zijn vel zit daar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef dutchie het volgende:
Jeetje weer een stel paslopende kindjes. Super!
Lishe, wij hebben ook over de psz zitten denken. Maar dat zou ik dus zelf niet doen op een dag dat je zelf vrij bent.
Voor Maria onduidelijk bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef jessie het volgende:
Voor haar is het denk inderdaad onduidelijk nu. Gaat ze ook niet dood vanMaar om het anders te krijgen zou je er meer structuur in kunnen aanbrengen.
mag ik me daarbij aansluiten, want ik kan dat dus ook echt nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, wel petje af voor alle mensen die het wel zo strikt voor elkaar krijgen.Ik kan me er niks bij voorstellen haast!
![]()
Wij eten zelf altijd veel later dan 'etenstijd'.. Noa heeft rond vijf uur al zo'n onhoudbare honger dat ik haar wel eten moet geven, terwijl het eten voor onszelf meestal pas rond 7-8 uur klaar is. Komt ook omdat mijn man altijd laat thuis was (hij is nu wel op tijd thuis, maar ik begin toch pas met koken als hij er is, daarvóór bijna niet te regelen met twee kindjes, ze willen altijd tegelijk aandacht als ik bezig ben...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Stiekemurd het volgende:
![]()
ow mijn god, Benthe eet alleen bij ons aan tafel mee tijdens het avond eten en alleen wanneer ze met de pot mee-eet!! Ontbijt bestaat nog uit een papfles
De lunch krijgt ze op een bordje aan de salontafels met de Teletubbies aan
![]()
Soms in de stoel bij de Teletubbies
![]()
En drinken en koekjes vliegen ook de kamer door
![]()
Jeetje en normaal ben ik echt van de regelmaat en structuur. Das kwa eten en drinken ver te zoeken.....
Ik denk dat het ook komt door ons zelf. Ontbijt doen we alleen aan in het weekend. Bord op schoot op de bank. De lunch bestaat uit een broodje uit de hand met een beker melk bij het aanrecht.
Ben bang dat we toch eigenlijk maar met haar mee moeten gaan eten....
Wanneer geef je een kind eigenlijk brood bij het ontbijt?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:35 schreef dutchie het volgende:
Hier ook 's ochtends een papfles hoor, lekker lui op ons bed.
idd dankzij jouw en lois haar post heb ik hem dus besteld, heb vandaag zitten lezen erin. Aangezien ik dacht dat Liam een beetje bezig ging met plassen enzo was ik dat stukje aan het lezen. Toch fijn als je sommige dingen kunt opzoeken ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ha! iedereen leest Jo Frost![]()
![]()
Goed van Iris en Liam braaf bij de kapper
Lois!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef Lois het volgende:
2-in-1 wc bril
Een wc-bril geschikt voor normaal gebruik, maar tevens geschikt als wc bril voor (kleine) kinderen. Geen gedoe meer met losse opzetranden. De truc zit ‘m in de klep van de wc-bril. In principe kan de klep gewoon omhoog. Maar er is ook een andere mogelijkheid. Halverwege de klep zit een scharnier. Door dit scharnier te ‘klikken’ ontstaat er een kleine wc bril, geschikt voor kleine kinderbillen.
Ja, als we oefenen met de beker dan moet ze altijd zitten in de stoel. En ook als ze fruit eet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef poemojn het volgende:
Als het jou beter lijkt dat Maria bji de tafel zit terwijl ze drinkt/koekje eet kun je dat misschien invoeren met het oefenen met een gewone beker? Of drinkt ze daar al uit?
Mag ik even zeggen dat ik dat juist heel eng vind? Léon krijgt ook weleens drinken uit zo'n pakje, appelsap bijv. Maar als hij dan aan de wandel gaat met dat ding, krijg ik visioenen van een struikelende Léon met vervolgens een rietje achter in zijn keel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef poemojn het volgende:
In haar rietjesbeker kreeg/krijgt ze water, daar mag ze mee lopen waarheen ze maar wil (en water kan voor haar gebit geen kwaad).
Wat goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef Sugar het volgende:
Even iets anders: Maria hoeft haar beugel niet meer om! Ook niet als ze slaapt dus!
jippie
![]()
Wat goed!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:15 schreef Sugar het volgende:
Even iets anders: Maria hoeft haar beugel niet meer om! Ook niet als ze slaapt dus!
jippie
![]()
Ze drinkt nooit terwijl ze loopt, maar ze neemt hem wel mee naar haar speelplek ed.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:50 schreef dutchie het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik dat juist heel eng vind?
Hmmmz, slimme meid die Mariaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:32 schreef Sugar het volgende:
Slimme Amber!![]()
Githa, dat hebben we ook geprobeerd, om de melk steeds kouder te geven. Maar op een bepaald moment wilde ze dus niet meer (te koud naar haar zin. Gewend raakte ze er dus niet aan. Dan dronk ze gewoon dagen geen melk 's middags.![]()
Godzijdank.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:42 schreef danosa het volgende:
Niets raars aan Maria dus als ik het zo lees![]()
dat kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:52 schreef coolbabe het volgende:
anitra ik heb je nog niet op msn gezien, klopt dat?
Het zal ook vast wel weer een fase zijn..of hij is zo aan het kwarren omdat hij ziek of verkouden wordt. Ik hoop het, dan weet ik tenminste dat het daar aan lag..
Daar sloeg ie me meequote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Lois het volgende:
MousSorry maar ik zie het helemaal voor me
Was hij niet stil te krijgen met zijn piemelbakkie?
Het is juist dat hij dan op zich helemaal niet meer boos lijkt te zijn, maar vindt dat hij het nog niet helemaal afgemaakt heeft. Alles wat in boosheid of drift gebeurt kan ik begrijpen (ik ben zelf ook aardig driftig), maar dit vind ik moeilijk. Maar wel een goede tip om een andere manier te zoeken om zijn boosheid te uiten. Ga ik proberen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Lois het volgende:
Livelink ik denk niet dat je prof. hulp hoeft in te schakelen hoor. Het is nu eenmaal zo dat de nuances in het booszijn nog moeten groeien. Het is nu misschien zo dat hij helemaal doorslaat in het boos zijn maar dat komt gewoon omdat hij zijn grens nog niet weet.
Kun je hem niet leren zijn woede alternatief te uiten? Bijv. stampvoeten, op een kussen slaan of gooien met een (rubber)bal? Zo kan hij leren dat boos zijn mag, maar dan wel op een gecontroleerde manier.
MousSorry maar ik zie het helemaal voor me
Was hij niet stil te krijgen met zijn piemelbakkie?
hier dus net zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:
Djulian ligt te slapen. Het lijkt erop dat hij toch koorts krijgt want hij voelde al wat warmer aan. Hij is gelijk in slaap gevallen terwijl hij normaal eerst nog een half uur ligt te kletsen. En die oogjes staan zo zielig![]()
Tja hier al net zo. Ik ben ook geen mens voor vaste plaatsen. En om eerlijk te zijn s'ochtends dan krijgt hij een fles pap en daarna toast. Nou de broodkruimels voel je s'avonds nog onder je voeten kriebelen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Belana het volgende:
Nou Sugar, Liam eet ook overal en nergens hoorIk maak me daar allemaal niet zo druk om dat soort dingen. Als we allemaal rustig thuis zijn (in het weekend) dan eten we 's avonds aan tafel, maar anders... als ie bij de oppas vandaan komt heeft ie al gegeten en dan eet ie soms een hapje met ons mee voor de tv. koekies e.d. gaan de hele kamer door. drinken let ik op, omdat hij uit een gewoon glas ofzo drinkt en daar erg wild mee kan doen. Maar hier dus ook niet zoveel regelmaat erin. I voel me er prima bij hoor.
ooooh dat lijkt me ook zo liefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef dutchie het volgende:
Het mannetje hoorde hem zondagochtend (ik was al heel vroeg weg en heb het dus gemist) heel zachtjes zingen: "Visje, visje, waaaater..."
Myrthe weigert dus om gevoerd te worden als ze in de kinderstoel zit. En per toeval kwam ik er tijdens de meet achter dat ze wel gevoerd wil worden als ze zelf mag rondlopen en af en toe een hapje komen halen. Maar ja ik zit wel een beetje met een dilemma want eigenlijk vind ik dat ze gewoon aan tafel moet zitten met eten..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Tja hier al net zo. Ik ben ook geen mens voor vaste plaatsen. En om eerlijk te zijn s'ochtends dan krijgt hij een fles pap en daarna toast. Nou de broodkruimels voel je s'avonds nog onder je voeten kriebelen hoorJoshua is niet zo'n fantastische eter, maar juist als er weinig druk onder zit van je moet perse dan eten, dan weigerde hij in alle talen. En drinken gaat hier ook het hele huis door. Maar hij kreeg dan ook vaak nog een zo'n niet lekkende beker met drinken. Als het een glas is dan houd ik hem in de gaten, en voorlopig dan alleen maar water.
Ladybosquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef Ladybos het volgende:
Ohoh zou Myrthe dan toch nog niet helemaal beter zijn geweest ? Ze was echt al 3 dagen klachtenvrij dus ik dacht dat het wel kon :-(
Idd ja. En als zou het wel via Myrthe zijn, dat heb je dan vast niet zo geplandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ladybos
Het heerst overal hoor! Mijn moeder belde haar vriendin af omdat ze hier bleef tot Rick thuis was en haar zoon en kleinzoon hebben ook precies hetzelfde!
ja, dat is idd een goeie omschrijvingquote:Die luiers iddMijn moeder zei dat het zo dun was dat ze het alleen rook.
Ehmmm we hebben geleerd dat als hij "buikgriep" hij niet op zijn kop kan hangen om mama een kus te geven. Rick had gelukkig een redelijk reactievermogen waardoor ik niet recht in mijn gezicht gespuugd benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
Idd ja. En als zou het wel via Myrthe zijn, dat heb je dan vast niet zo gepland![]()
[..]
ja, dat is idd een goeie omschrijving
Hoe is het nu met Djulian?
Amber haar verhoging lijkt weer weg te zijnMorgen gaat ze naar mijn schoonmoeder, dus ik zal maar een stuk of 6 verschoningen meegeven
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Lois het volgende:
Agos al die zieke kindjes, beterschap hoor!
Anitra...Jouw Rick heeft dan meer reactievermogen dan ik laatst had met Eva....
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef Lois het volgende:
Iken mijn tanden poetsen.....
Erg erg vies maar ik vond het voor Eva erger. Die was er zo van geschrokken en zo overstuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |