Je moet bij mij niet zijn.quote:
Oe oe Maximquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Martineke het volgende:
woehoeee Maxim zette gisteren helemaal uit zichzelf losse stapjes
ineens gingen die handjes de lucht en stappen maardit heeft hij 3 x gedaan verspreid over de gehele dag, en de laatste keer waren het al 5 stapjes
![]()
hoelang duurt het dan nog voordat zon kleintje echt gaat lopen??
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:40 schreef Lishe het volgende:
Vraag! Vraag!
Luuke gaat 1,5 dag naar het KDV. Is het zinvol, raadzaam haar ook op te geven voor de peuterspeelzaal? Ik vind het een beetje jammer van mijn tijd met haar, maar mocht het nu echt heel veel goeds bijdragen... Iemand hier een idee over? En hoe doen jullie dat?
Ik vraag me dan altijd af hoe die kinderen weten dát ze het kunnen, als ze het blijkbaar nooit geoefend hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef poemojn het volgende:
Wat goed Maria en Maxim!
(Hoe lang het 'echte lopen' nog kan duren: geen idee. Myrthe liep vanaf 11mnd aan 1 hand, en ging pas los lopen toen ze dat meteen ook echt kon, met 14 mnd. Dus de tussenfase met een paar wankele stapjes en dan vallen hebben wij niet gehad.)
Sven gaat juist wel op de dagen dat we zelf vrij zijn zodat we hem zelf kunnen halen en brengen en meteen kan zien of hij goed in zijn vel zit daar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef dutchie het volgende:
Jeetje weer een stel paslopende kindjes. Super!
Lishe, wij hebben ook over de psz zitten denken. Maar dat zou ik dus zelf niet doen op een dag dat je zelf vrij bent.
Voor Maria onduidelijk bedoel je?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:05 schreef jessie het volgende:
Voor haar is het denk inderdaad onduidelijk nu. Gaat ze ook niet dood vanMaar om het anders te krijgen zou je er meer structuur in kunnen aanbrengen.
mag ik me daarbij aansluiten, want ik kan dat dus ook echt nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:12 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, wel petje af voor alle mensen die het wel zo strikt voor elkaar krijgen.Ik kan me er niks bij voorstellen haast!
![]()
Wij eten zelf altijd veel later dan 'etenstijd'.. Noa heeft rond vijf uur al zo'n onhoudbare honger dat ik haar wel eten moet geven, terwijl het eten voor onszelf meestal pas rond 7-8 uur klaar is. Komt ook omdat mijn man altijd laat thuis was (hij is nu wel op tijd thuis, maar ik begin toch pas met koken als hij er is, daarvóór bijna niet te regelen met twee kindjes, ze willen altijd tegelijk aandacht als ik bezig ben...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:51 schreef Stiekemurd het volgende:
![]()
ow mijn god, Benthe eet alleen bij ons aan tafel mee tijdens het avond eten en alleen wanneer ze met de pot mee-eet!! Ontbijt bestaat nog uit een papfles
De lunch krijgt ze op een bordje aan de salontafels met de Teletubbies aan
![]()
Soms in de stoel bij de Teletubbies
![]()
En drinken en koekjes vliegen ook de kamer door
![]()
Jeetje en normaal ben ik echt van de regelmaat en structuur. Das kwa eten en drinken ver te zoeken.....
Ik denk dat het ook komt door ons zelf. Ontbijt doen we alleen aan in het weekend. Bord op schoot op de bank. De lunch bestaat uit een broodje uit de hand met een beker melk bij het aanrecht.
Ben bang dat we toch eigenlijk maar met haar mee moeten gaan eten....
Wanneer geef je een kind eigenlijk brood bij het ontbijt?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:35 schreef dutchie het volgende:
Hier ook 's ochtends een papfles hoor, lekker lui op ons bed.
idd dankzij jouw en lois haar post heb ik hem dus besteld, heb vandaag zitten lezen erin. Aangezien ik dacht dat Liam een beetje bezig ging met plassen enzo was ik dat stukje aan het lezen. Toch fijn als je sommige dingen kunt opzoeken ofzoquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef Luchtbel het volgende:
Ha! iedereen leest Jo Frost![]()
![]()
Goed van Iris en Liam braaf bij de kapper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |