AAARRGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
Suus stond vanaaf vooraan mbt de uitrijking van de pechprijs.
Zit madam eerst vanaaf tot echt in haar nek helemaal onder de poep, verslikt ze zich daarna in een flinke sloot water in bad, de tranen stonden in haar ogen van het hoesten. Helemaal schoon gewassen en fris en fruitig aangekleed geeft ze in het voorbij lopen Gizmo een lel, die daarop direct uithaalde; 3 diepe krassen op haar hand. Papa plakt een teigertjespleister, niet helemaal recht geplakt bleek later. Bij het even later op verzoek van Suus verwijderen blijkt de plakstrip (gesponserd door bisonkit?) precies over een kras heen geplakt te zitten. Gevolg: weer bloed. Voor het slapen gaan wil Suus nog even met papa stoeien op het grote bed. Favoriet daarbij is in het midden gaan staan en je dan gewoon als een zoutzak voorover te laten vallen. Normaal gaat dat goed, vandaag stond ze echter niet in het midden, maar te ver naar voren. Gevolg: met haar voorhoofd klettert ze in volle vaart op het massief beuken hoofdeind. Weer huilen, weer tranen, weer paniek, weer een dikke buil. Ze lag ein-de-lijk helemaal gekalmeerd weer in bed, ik ben er doodmoe van geworden en heb (wéér!) een flinke koppijn als eindresultaat.
Kaboem, stoot ze haar knar tegen haar eigen bedrand aan, weer huilen, weer paniek, weer tranen.
Ze was daarstraks schijnbaar nog niet uitgepoept, er kwam nog een restje aan. Gzd netjes binnen de luier gebleven en terwijl papa haar helemaal heeft schoongemaakt en een schone luier uitvouwt... piest ze zo met een boogje het aankleedkussen, de commode én papa onder!
Was nummer 1 is al aan het draaien, was nummer 2 ligt nu dus klaar...
(als ik me al niet belabberd voelde door de voorgaande gebeurtenissen had ik er misschien nog wel om kunnen lachen, nu stond ik eerder te janken...
![]()
)
Tot zover de uitrijkingsspeech *steekt pechprijs omhoog en verlaat het podium*