quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef coolbabe het volgende:
Hij krijgt zijn eten ook nog helemaal glad gepureerd namelijk, of grove stukken uit de vuist. Als je hem iets voert waar stukjes of sliertjes in zitten gooit hij zijn kont al tegen de krib.
t is niet alleen gevaarlijk, maar ook onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:00 schreef Luchtbel het volgende:
Ja Mariadaar ga je
goed!!!!!!
En Irislekker bijdehand
Hoe doen jullie dat met dingen tussendoor eten en drinken bij kinderen? Gewoon in de hand? Of op de bank of aan tafel? Ik weet niet zo goed wat ik wil doen, bij de oppas krijgt ze alles aan tafel. Het is soms zo gevaarlijk vind ik als ze overal maar mee rondlopen. Of is dat overdreven?
ja zoiets opperde wij ook al, ander ideetje wat ik nog wil gaan proberen (als alles ooit weer eens is uitgepakt) om dunne spijkerbroeken te maken met aan de binnenkant gewoon een stukkie tricot of dikkere zachte stof afhankelijk voor welk seizoen. dat kan evt bij rib ook, en ook bij gekochte broeken, zodat in elk geval van af halverwege bovenbeen tot kuit andere stof tegen zijn huid aan zit/schuurt als de oorspronkelijke stofquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:15 schreef moussy het volgende:
Knor, Cas krijgt alleen nog maar een andere broek dan joggingbroek aan als we weg moeten. Voor de rest loopt ie ook vaak zonder broek rond.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:47 schreef renzell het volgende:
ja ja, ook hier goed nieuws...!!!!
Ik ben dus de enige niet doordenkerquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook, maar ik durfde niets te zeggen.
Ik denk dat ze dat hier ook wel zou vertellen (of misschien niet dit topic, maar ergens in OUD). Ik dacht eerder aan dat ze zwanger is ofzowquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:30 schreef Anitra het volgende:
Ik ben dus de enige niet doordenker
Ik dacht namelijk aan of een fiets of dat haar vriend zijn rug een stukje beter was
Ow...quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Sugar het volgende:
Mensen, mensen, dat gaat over Oerol!![]()
![]()
Mutsen. Richt de ogen nou maar weer gewoon op BE.
![]()
Geweldig, rens!![]()
Ik zei toch niks?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Sugar het volgende:
![]()
Mutsen.
Dat is ook leukquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:34 schreef Sugar het volgende:
![]()
Mutsen. Richt de ogen nou maar weer gewoon op BE.
![]()
Geweldig, rens!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |