Toen hij 9 maanden was zo ongeveer.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef knorretje het volgende:
maar is ook pas laat opkomen zetten dan dat exceem enzo ? ik kan me haast geen leven zonder die beestjes voorstellen
ow das wel fijn, toch niet helemaal uit het oog verloren en zekerheid wat betreft de opvang en verzorging.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Toen hij 9 maanden was zo ongeveer.
De beestjes wonen nu heel riant bij mijn schoonouders gelukkig.
Maar dat hoeft het helemaal niet te zijn hoor Knor. Nog niet druk maken joh.
Meer Jezus Peet, want die hangt zn piemel dan ook in dat bakkiequote:
Heb het al op de site gevonden, er is iig een eigen merk zemelenbadquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef snoopy het volgende:
Dacht het wel Mous. Kan nu niet kijken.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef jessie het volgende:
Hij heeft vast een bakje om mee te spelen. Dat hebben die van mij wel onder de douche en in bad. En daar gooit die dan voor de lol zijn piempie in.Denk ik. Ik vind het wel humor
Hier word ik door Cas uitgelachen; hahaha niettuh pluplulelelulu (een geluidje dat Cas maakt als ie aan zn piemel zit te frutten)quote:Hier word Geer keihard uitgelachen als hij met Jans onder de douche gaat
haha nee hoor, voor de hygiëne zetten we er de sproeikop opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik had echt niet door dat hij het voor de lol deed, ik dacht dat het iets met hygiene te maken had en ik snapte er al helemaal niks van![]()
![]()
René was niet zo snel. Die kwam een keer in paniek naar beneden vliegen dat ze dáár een raar ding in dr plasser had zitten. Ik MOEST de dokter bellen!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef jessie het volgende:
Livelink ik moet soms zo om je lachen
Hier heeft Jans haar plekje al heeeeeeeeeeeel vroeg ontdekt. Die ligt in bed altijd met een pop tussen onder haar benen een beetje heen en weer te rijden. Ik vind dit zo vroeg. Maar ik denk dat ze dat een keer per toeval heeft ontdekt ofzo.
Djen was 14 maanden toen ze het plekje ontdekte. En het blijkt vaak dat ze het jong ontdekken, het gaat een tijdje door en dan ineens zijn ze het vergeten en ontdekken ze het veeeeeeeeeeel later pas weerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef jessie het volgende:
Livelink ik moet soms zo om je lachen
Hier heeft Jans haar plekje al heeeeeeeeeeeel vroeg ontdekt. Die ligt in bed altijd met een pop tussen onder haar benen een beetje heen en weer te rijden. Ik vind dit zo vroeg. Maar ik denk dat ze dat een keer per toeval heeft ontdekt ofzo.
Eigenlijk bedoel ik ook te zeggen dat eczeem door allerlei dingen kan komen. Dus de een heeft last van katten en de ander van geparfumeerde dingen. Omdat uit de bloedtest bij de dermatoloog bleek dat Morris ernstig allergisch voor katten was, had speciale zeep gebruiken in zijn geval niet veel effect. Waar ik persoonlijk altijd een beetje bang voor ben is dat je dan allerlei dingen gaat uitproberen en dat je op het laatst niet weet waar je nou wel, en waar je nou geen last van hebt. Dat je bijvoorbeeld je hele leven speciaal wasmiddel gebruikt en dat blijkt het dan helemaal niet te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef bixister het volgende:
nee, als 't echt eczeem is is neutraal wasmiddel niet voldoende, maar het kan de heftigheid misschien wel wat beïnvloeden? een nichtje van me heeft ook een vrij ernstige vorm van eczeem en die wast zichzelf ook nooit met geparfumeerde zeep, want dat verergert de boel onmiddellijk. daarnaast moet ze dan wel ook nog zalfjes smeren.
We moeten dit topic eigenlijk het grote dreumes en peuter fase topic gaan noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |