abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 21:41:48 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34138120
Jezus Cas

Bix ze vroeg uiteraard of ik echt niet dat avondje uit wou terwijl zij zou oppassen had ze telefonisch al aangeboden. Volgens mij een smoes om het kleinkind te zien, kan ze zo ook wel vragen

Overigens is het helemaal m'n eigen schuld aangezien ik d'r leer hoe ze zichzelf kan inzepen als ze in het bad staat en daar heeft ze zo'n klein sponsachtig ding bij.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:42:41 #52
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34138159
Belle Jolietje.... tandpasta is voor je tandjes, niet voor je plassertje!!!! Gek druifje.
pi_34138199
oh LB ik bedoelde wat zei ze als reactie op Jolie's actie! maar wel lief aangeboden van dr.
  maandag 16 januari 2006 @ 21:44:29 #54
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34138221
Ja Bix dat was ook daarop. Ze vond dat ik er nodig eens tussenuit moest
pi_34138231
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef knorretje het volgende:
maar is ook pas laat opkomen zetten dan dat exceem enzo ? ik kan me haast geen leven zonder die beestjes voorstellen
Toen hij 9 maanden was zo ongeveer.
De beestjes wonen nu heel riant bij mijn schoonouders gelukkig.
Maar dat hoeft het helemaal niet te zijn hoor Knor. Nog niet druk maken joh.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34138375
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef snoopy het volgende:

[..]

Toen hij 9 maanden was zo ongeveer.
De beestjes wonen nu heel riant bij mijn schoonouders gelukkig.
Maar dat hoeft het helemaal niet te zijn hoor Knor. Nog niet druk maken joh.
ow das wel fijn, toch niet helemaal uit het oog verloren en zekerheid wat betreft de opvang en verzorging.

en nee ik zal proberen me niet druk te maken Vind Moussy's ervaring ook wel zeer top en passend voor ons, vanaf morgen gewoon lekker weer een kwartiertje een joggingbroek aan en de kachel maar wat graadjes hoger.
pi_34138511
Goed blijven vetten. Wij gebruiken trouwens Zemelenbad van het Kruidvat.
We hebben hier overal van die waterbakjes op de verwarming gehangen.
en in ons geval zou wassen met een Neutraal wasmiddel geen zin hebben volgens de dermatoloog.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 21:53:42 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_34138584
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus Cas
Meer Jezus Peet, want die hangt zn piemel dan ook in dat bakkie

Knor, ik ben er per toeval achtergekomen, toen Cas het opeens ook op zn armen kreeg, zo maar in eens... en dat was steeds tijdens het dragen van een ribbloessie

Kruidvat zemelenbad, is dat van het eigen merk Snoop?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_34138663
Dacht het wel Mous. Kan nu niet kijken.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 22:06:29 #60
7074 moussy
kuttekop
pi_34139153
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef snoopy het volgende:
Dacht het wel Mous. Kan nu niet kijken.
Heb het al op de site gevonden, er is iig een eigen merk zemelenbad
pi_34139188
Dat moet het zijn. Kon het nl nergens anders vinden
  maandag 16 januari 2006 @ 22:43:17 #62
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34141066
Jolie, tja dat moet ook gewassen worden he
Nee zonder gein meissie toch ik hoop dat je er geen tot weinig last van hebt.

Cas ook een schitterende acktie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 16 januari 2006 @ 22:49:05 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_34141202
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar waarom hangt Cas zijn piemeltje in een bakje water? Ik heb er gewoon geen beeld bij. Moet hij dan de hele tijd een bakje vasthouden om zijn piemeltje in te doen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_34141356
Hij heeft vast een bakje om mee te spelen. Dat hebben die van mij wel onder de douche en in bad. En daar gooit die dan voor de lol zijn piempie in. Denk ik. Ik vind het wel humor Hier word Geer keihard uitgelachen als hij met Jans onder de douche gaat
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34141466
misschien vindt ie 't gewoon leuk/lekker voelen? hij zal 't vast niet voortdurend doen neem ik aan?

ooohzo lb!

nee, als 't echt eczeem is is neutraal wasmiddel niet voldoende, maar het kan de heftigheid misschien wel wat beïnvloeden? een nichtje van me heeft ook een vrij ernstige vorm van eczeem en die wast zichzelf ook nooit met geparfumeerde zeep, want dat verergert de boel onmiddellijk. daarnaast moet ze dan wel ook nog zalfjes smeren.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:55:02 #67
37150 livelink
pi_34141474
Arme Geer, hij legt het nu al af tegen de dames
Die van mij gaan altijd in bad en spelen dan ook met allerlei bakjes en zo, maar ik heb Job er nog niet op betrapt dat hij zijn piemeltje in zo'n bakje stopt.
pi_34141518
nee, piet heeft die mogelijkheid ook nog niet ontdekt.
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 22:56:07 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_34141525
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef jessie het volgende:
Hij heeft vast een bakje om mee te spelen. Dat hebben die van mij wel onder de douche en in bad. En daar gooit die dan voor de lol zijn piempie in.Denk ik. Ik vind het wel humor

Cas duwt zn kont dan naar voren, pakt een bakje, vult dat met warm water en schuift dat bakje onder zn zaakie, zodat zakje en piemeltje in dat bakje hangen te weken Ik heb echt géén idee hoe hij er op gekomen is. Het zal wel een erg prettig gevoel zijn denk ik. Peet vind er niks aan
quote:
Hier word Geer keihard uitgelachen als hij met Jans onder de douche gaat
Hier word ik door Cas uitgelachen; hahaha niettuh pluplulelelulu (een geluidje dat Cas maakt als ie aan zn piemel zit te frutten)
  maandag 16 januari 2006 @ 22:59:15 #70
37150 livelink
pi_34141642
Ik had echt niet door dat hij het voor de lol deed, ik dacht dat het iets met hygiene te maken had en ik snapte er al helemaal niks van
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 23:01:11 #71
7074 moussy
kuttekop
pi_34141748
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef livelink het volgende:
Ik had echt niet door dat hij het voor de lol deed, ik dacht dat het iets met hygiene te maken had en ik snapte er al helemaal niks van
haha nee hoor, voor de hygiëne zetten we er de sproeikop op
pi_34142261
Livelink ik moet soms zo om je lachen

Hier heeft Jans haar plekje al heeeeeeeeeeeel vroeg ontdekt. Die ligt in bed altijd met een pop tussen onder haar benen een beetje heen en weer te rijden. Ik vind dit zo vroeg. Maar ik denk dat ze dat een keer per toeval heeft ontdekt ofzo.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 16 januari 2006 @ 23:24:18 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_34142769
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef jessie het volgende:

Hier heeft Jans haar plekje al heeeeeeeeeeeel vroeg ontdekt. Die ligt in bed altijd met een pop tussen onder haar benen een beetje heen en weer te rijden. Ik vind dit zo vroeg. Maar ik denk dat ze dat een keer per toeval heeft ontdekt ofzo.
René was niet zo snel. Die kwam een keer in paniek naar beneden vliegen dat ze dáár een raar ding in dr plasser had zitten. Ik MOEST de dokter bellen!!

pi_34143082
Rene Zoiets hoor ik dus Bo over een jaartje nog wel zeggen

Ja ik vind Jans ook erg snel. Dit doet ze nu al ruim driekwart jaar he!!!! Maar ja, kan er verder ook niks aan doen. Niet nodig ook lijkt me.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_34143208
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef jessie het volgende:

Djen was 14 maanden toen ze het plekje ontdekte. En het blijkt vaak dat ze het jong ontdekken, het gaat een tijdje door en dan ineens zijn ze het vergeten en ontdekken ze het veeeeeeeeeeel later pas weer
  maandag 16 januari 2006 @ 23:43:10 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34143615

Jolie is altijd heel tevreden als ze over d'r navel kan aaien. Bizar maar dat vind ze echt heerlijk. Ze speelt s avonds vaak even in d'r rompertje, fijn met blote benen enzo. Als ze dan moe wordt doet ze de knoopjes los en gaat ergens liggen met d'r vinger in d'r navel
  dinsdag 17 januari 2006 @ 08:49:58 #77
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_34149888
Zoë is ook een navel friemelaar vindt ze heerlijk over haar bloemetje
navel lijkt op een bloempje met bloemblaadjes
pi_34151349
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef bixister het volgende:
nee, als 't echt eczeem is is neutraal wasmiddel niet voldoende, maar het kan de heftigheid misschien wel wat beïnvloeden? een nichtje van me heeft ook een vrij ernstige vorm van eczeem en die wast zichzelf ook nooit met geparfumeerde zeep, want dat verergert de boel onmiddellijk. daarnaast moet ze dan wel ook nog zalfjes smeren.
Eigenlijk bedoel ik ook te zeggen dat eczeem door allerlei dingen kan komen. Dus de een heeft last van katten en de ander van geparfumeerde dingen. Omdat uit de bloedtest bij de dermatoloog bleek dat Morris ernstig allergisch voor katten was, had speciale zeep gebruiken in zijn geval niet veel effect. Waar ik persoonlijk altijd een beetje bang voor ben is dat je dan allerlei dingen gaat uitproberen en dat je op het laatst niet weet waar je nou wel, en waar je nou geen last van hebt. Dat je bijvoorbeeld je hele leven speciaal wasmiddel gebruikt en dat blijkt het dan helemaal niet te zijn.
Over een tijdje wil ik Morris wel eens opnieuw laten testen. Misschien groeit hij er wel overheen
pi_34152379
hier speelt thijs ook geregeld met zijn plasseretje voornamelijk als hij in bad zit, of na het badderen.
Kan me er totaal niet druk over maken hoor het hoort erbij
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:40:54 #80
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34153844
Maxim doet dat ook, gelijk al als zn luiertje af gaat.
en als hij in bad zit en toevallig moet plassen, kijkt hij altijd erg raar naar zn plasser
  dinsdag 17 januari 2006 @ 11:49:00 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34154054
Léon heeft eerlijk gezegd nog niet zo'n fascinatie voor zijn piemel. Wel als de luier afgaat dat hij er eens goed aantrekt, maar dat was het wel. Maar als hij er zo aantrekt zeg ik altijd wel tegen hem: "Doe er nou voorzichtig mee, je moet er nog zo lang mee! "
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34154314
Dylan knijpt er soms heel hard in en moet dan hard lachen, maar dan is het wel over. Soms ziet ie zijn piemel ineens als ie in bad zit en prikt er dan even in met zijn vinger. En als je vraagt waar Dylans pipi is wijst ie hem aan. Maar echt fascinerend vindt ie dat ding niet
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:14:04 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_34154891
Liam boeit het ook nog niet echt hoor. Idd, soms zomaar ineens, maar niet echt.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:14:48 #84
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_34154924
Dat is echt een fase
pi_34157031
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:14 schreef Luchtbel het volgende:
Dat is echt een fase
We moeten dit topic eigenlijk het grote dreumes en peuter fase topic gaan noemen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_34157853
Wilyan boeit het ook niet.
Hij zit er ook nooit aan, hij weet waar zijn piemi zit en dat ie er mee kan plassen.

Dat laatste..
ff trots zijn hoor...

Wilyan durft nu ineens op het potje te plassen!
Hij moet dan alleen wel zonder luier rond lopen want als hij een boxershortje/onderbroekje aan heeft wil het nog wel eens mis gaan.
Maar zondag bij mijn 'stiefzusje' liep hij met een luier om (broek en boxertje waren nat geworden en hingen op de verwarming te drogen) en gaf toen aan dat hij moest plassen!
W ~ H ~ T
  FOK!fossiel dinsdag 17 januari 2006 @ 14:24:43 #87
2628 Karin
pi_34159156
Wouw Wilyan wat goed Daar zou ik ook supertrots om worden.

Bram is ook behoorlijk gefascineerd door zijn piemel. Ik weet nog heel goed dat ik een jaar geleden ofzo met hem in bad zat en hij keek, keek nog een keer met een hele geschokte blik "mama niette piemol" Heerlijk!

Bram ging gisteravond zijn schoen zetten, ik kon lullen als brugman maar die schoen moest en zou gezet worden. Hij schoen uitgetrokken, speen erin voor de babypieten, liedje gezongen (alles helemaal zelf he, ik ging hier absoluut niet in mee). Kwam ie weer terug, ik uitgelegd dat hij dan echt zijn speen kwijt is en als dat goed gaat we morgen een kadootje gaan kopen en dat ik het heel goed van hem zou vinden enzo. Hij vertellen van een rode tractor en een gele en een blauwe, die kopen. Oke is goed jongen. 1 seconde later gaat hij weer naar de voordeur, pakt zijn speen uit zijn schoen en ging lekker op de bank zitten "niet grote jongen, Bram wil speen".
pi_34159615
Wyllian wat goed joh!!!!

Bram
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 17 januari 2006 @ 14:56:14 #89
7074 moussy
kuttekop
pi_34160356
hahah Bram En wilyan, goed man!

Cas is een echte piemelaar slaapt als ie de kans krijgt met zn hand in zn luier en probeert tig keer per dag of zn zakkie over zn oren past
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:59:06 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34160477
Bram!
pi_34160532
Wilyan, kanp zeg!

Bram, blijf nog maar even lekker klein

Net met Morris naar de dokter geweest. Zijn rug zit helemaal onder de bultjes sinds gisteren. Volgens haar een onschuldige virusinfectie. Hij heeft er ook helemaal geen last van ofzo. Maar het zag er raar uit
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:12:26 #92
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_34163199
Ik ben zo boos

Wegens het feit dat Suus al anderhalve week 3 tot 4 x per dag waterdunne, chemisch stinkende diarree had togen we om half 2 richitng huisarts.

Volgens mijn huisarts (russische vrouw, al 15 jaar woonachtig in Nederland, volledig afgestudeerd huisarts) kunnen kinderen alleen maar tot 1 jaar last hebben van doorkomende kiezen, daarna hebben ze er geen last meer van.
Verder werd mij tot 4x over gevraagd hoeveel priklimonade (cola, sinas) Suus per dag dronk. Na 4x roosvishee, thee en melk geantwoord te hebben had ze het geloof ik door.
Verstopping wat diarree veroorzaakt (wat iemand anders me had getipt) kwam volgens haar alleen maar voor bij bejaarden die bedlegerig zijn.
Suus moest met de buik bloot en toen vroeg ze aan Suus "wijs jij maar aan waar jij dan pijn in je buik had".
Suus keek mij aan alsof ze wou zeggen "red me!". Snap ook niet dat ze een serieus antwoord verwacht op zo'n vraag aan een 2 jarige. Heb maar geantwoord dat als ze "buikkie au" had haar hele buikstreek onder de navel samentrok.
Diarree is het niet, want het is pas diarree als het vaker dan 10x per dag voorkomt, aldus de arts.
Buikje voelde goed aan, ze heeft ook geluisterd naar de darmen maar dat klonk ook normaal.
Moet nu vanmiddag poeders halen, wat Suus dan moet drinken vermengd met water. Dat moet de darmen tot rust brengen. Ze denkt zelf aan een virus oid.
Als het over 3 dagen nog zo is, moet ik weer bellen voor een afspraak, maar weet nu al dat ik dan een afspraak bij de mannelijke arts. Dat is ook onze vertrouwde huisarts, deze vrouw is er 2 jaar geleden bij gekomen. Maar kan nu niet zeggen dat ik na vanmiddag erg veel vertrouwen in deze arts heb.

*sught* Zo maar naar de apotheek rijden....

[ Bericht 1% gewijzigd door Ireth op 17-01-2006 16:18:23 ]
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 16:17:08 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_34163380
jeutje beterschap voor suusje.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_34165590
Beterschap Suus, wat een rare dokter zeg

Bram klein zijn is nu nog zo fijn, maar w8 maar over een paar jaartjes
pi_34170784
Beterschap voor Suus

Jans is op schooltje gevallen. Ze heeft echt pech de laatste week. Ze waren fruit aan het delen. En als ze allemaal 1 keer gehad hebben mogen ze zelf halen. Dat is nogal vaak ellebogen werk zoals de juffen het zelf zeiden. Toen is ze nogal hard met haar kin op de tafel geklapt. Ze moest wel hard huilen, de klap was ook hard, maar was na een nat washandje en op schoot te zitten alweer rustig. Ze heeft nu een heel blauw met bloedrood kinnetje.
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:55:17 #96
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34171882
Beterschap Suus!
Achgut Jans op je zere kin

Tom heeft weer een nieuw wapen in de strijd die 'niet eten' heet...spugen Vandaag tot 2 keer toe alles er uit gooien en dan doodleuk vragen om een snoepje. Argh!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_34172176
Doet hij dat echt met opzet
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:02:57 #98
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34172228
Ja
Hij had vanochtend een boterham met iets wat hij niet zo lekker vond..en alles kwam er uit.
Hij heeft vanmiddag brood gegeten, appel gegeten, een koek gegeten, melk gedronken, limonade..alles probleemloos.
Hij at vanavond een aardappel..ook niks aan de hand..ik steek een hap witlof naar binnen (na aandringen) en hoppa Zonder blikken of blozen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_34172301
Wat erg. Wat doe je dan? Hier een heel slecht etende Jans. Ze eet echt haast niks. Zit ook meer met haar eten te spelen enzo. Als ze dat nu doet zet ik haar op de gang. Als ze niet wil eten prima. Maar niet ermee spelen. Dus ook erg gezellig hier rond etenstijd
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 17 januari 2006 @ 20:05:43 #100
30488 coolbabe
My little pwny
pi_34172356
Opruimen en negeren. Ik weet het ook niet
Heb hem nog wel net een bord brinta naar binnen geschoven want het jong is verdorie net een wandelende xylofoon als je hem bloot ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')