abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:52:34 #276
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34408296
Hé is Luuke nu alweer ziek?
Hoe hoog is de koorts en ben je al bij de dokter geweest? Vind het nl. wel erg lang duren nu.
Sterkte Lishe!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_34408369
Hahahaha Jordy Zomaar gaan staan op je Little People garage!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:16:39 #278
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34409105
Oef, dat was geen bolus.... dat was een slagveld!

Jordy; wat een stuntman ben je!
pi_34410014
Jordy Je bent een echte klimmer

Luuke beterschap!

Julius

Djulian ligt te slapen. Het lijkt erop dat hij toch koorts krijgt want hij voelde al wat warmer aan. Hij is gelijk in slaap gevallen terwijl hij normaal eerst nog een half uur ligt te kletsen. En die oogjes staan zo zielig
pi_34410029
Allemaal zieken Beterschap

Anitra, hier precies hetzelfde met Amber. Gisterenavond laat bedje ondergespuugd, maar verders niks aan de hand. Bed verschoond en weer lekker slapen. Vanmorgen zat ze lekker te ontbijten. Ze geeft over, en eet weer verder Na nog een paar happen en een flinke beker melk, komt ALLES maar dan ook alles weer naar buiten. En ze vindt het ook helemaal niet erg Ja, ze vindt het vies enzo ("ooooh Bààh" ) Maar ze is helemaal niet overstuur ofzo Ik heb haar toen maar aan de slappe thee gezet. Nu ligt ze lekker te slapen. Ik had wel het idee dat ze een beetje verhoging begon te krijgen
Ook had ze een enorm stinkende luier vanmorgen. Haar kamertje stinkt er nu nog naar
Het leek wel alsof haar poep zooo dun was dat het helemaal is opgenomen door de luier. Alleen de fliebertjes en rozijntjes e.d. lagen "op" de luier. En zo een rare lucht

Jordy Wat een dondersteen ben je zeg!
pi_34410044
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:

Djulian ligt te slapen. Het lijkt erop dat hij toch koorts krijgt want hij voelde al wat warmer aan. Hij is gelijk in slaap gevallen terwijl hij normaal eerst nog een half uur ligt te kletsen. En die oogjes staan zo zielig
hier dus net zo
pi_34410980
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Belana het volgende:
Nou Sugar, Liam eet ook overal en nergens hoor Ik maak me daar allemaal niet zo druk om dat soort dingen. Als we allemaal rustig thuis zijn (in het weekend) dan eten we 's avonds aan tafel, maar anders... als ie bij de oppas vandaan komt heeft ie al gegeten en dan eet ie soms een hapje met ons mee voor de tv. koekies e.d. gaan de hele kamer door. drinken let ik op, omdat hij uit een gewoon glas ofzo drinkt en daar erg wild mee kan doen. Maar hier dus ook niet zoveel regelmaat erin. I voel me er prima bij hoor.
Tja hier al net zo. Ik ben ook geen mens voor vaste plaatsen. En om eerlijk te zijn s'ochtends dan krijgt hij een fles pap en daarna toast. Nou de broodkruimels voel je s'avonds nog onder je voeten kriebelen hoor Joshua is niet zo'n fantastische eter, maar juist als er weinig druk onder zit van je moet perse dan eten, dan weigerde hij in alle talen. En drinken gaat hier ook het hele huis door. Maar hij kreeg dan ook vaak nog een zo'n niet lekkende beker met drinken. Als het een glas is dan houd ik hem in de gaten, en voorlopig dan alleen maar water.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:35:33 #283
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34411312
Oeh LadyS, hier echt PRECIES dezelfde symptomen! Bedje ondergekotst en precies dat soort gekke luiers als jij beschrijft. Hmmmmmm.... dit hoort misschien eigenlijk niet in het dreumessentopic, maar verdacht is het wel. Zouden de kindjes elkaar misschien toch een beetje aangestoken hebben met de meet? Laten we hopen van niet! Kusje voor alle (beetje) ziekerdjes.
ps-heb je de foto's binnen?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:33:39 #284
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34413416
Léon probeert te zingen.
Het mannetje hoorde hem zondagochtend (ik was al heel vroeg weg en heb het dus gemist) heel zachtjes zingen: "Visje, visje, waaaater..."
Het mannetje smolt volledig.
En hij doet het nu steeds vaker, zo leuk!
pi_34416163
Ohoh zou Myrthe dan toch nog niet helemaal beter zijn geweest ? Ze was echt al 3 dagen klachtenvrij dus ik dacht dat het wel kon :-(
pi_34416319
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef dutchie het volgende:
Het mannetje hoorde hem zondagochtend (ik was al heel vroeg weg en heb het dus gemist) heel zachtjes zingen: "Visje, visje, waaaater..."
ooooh dat lijkt me ook zo lief
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_34416347
Je zou idd denken dat het van de meet is. Ik heb Amber niet getemperatuurd, maar ze heeft volgens mij wel verhoging. En weer een dunne broek. Overgeven heeft ze gelukkig niet meer gedaan. *afklopt* Ze gedraagt zich gelukkig ook niet echt ziek
renzell, ik heb de foto's idd binnen. Dank je
  † In Memoriam † dinsdag 24 januari 2006 @ 16:14:45 #288
81992 Githa
pi_34416558
Aaaach alle kleintjes ziek, heel veel beterschap
Jordy heeft nog nergens last en hopelijk blijft dat ook even zo, want hij moet morgen zijn 4e prik halen.
pi_34417160
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:

[..]

Tja hier al net zo. Ik ben ook geen mens voor vaste plaatsen. En om eerlijk te zijn s'ochtends dan krijgt hij een fles pap en daarna toast. Nou de broodkruimels voel je s'avonds nog onder je voeten kriebelen hoor Joshua is niet zo'n fantastische eter, maar juist als er weinig druk onder zit van je moet perse dan eten, dan weigerde hij in alle talen. En drinken gaat hier ook het hele huis door. Maar hij kreeg dan ook vaak nog een zo'n niet lekkende beker met drinken. Als het een glas is dan houd ik hem in de gaten, en voorlopig dan alleen maar water.
Myrthe weigert dus om gevoerd te worden als ze in de kinderstoel zit. En per toeval kwam ik er tijdens de meet achter dat ze wel gevoerd wil worden als ze zelf mag rondlopen en af en toe een hapje komen halen. Maar ja ik zit wel een beetje met een dilemma want eigenlijk vind ik dat ze gewoon aan tafel moet zitten met eten..
pi_34417218
en op een klein stoeltje aan tafel? een soort tussenoplossing zeg maar.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:51:44 #291
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_34417525
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef snoopy het volgende:

[..]

ooooh dat lijkt me ook zo lief
Wacht maar.
pi_34418595
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef Ladybos het volgende:
Ohoh zou Myrthe dan toch nog niet helemaal beter zijn geweest ? Ze was echt al 3 dagen klachtenvrij dus ik dacht dat het wel kon :-(
Ladybos
Het heerst overal hoor! Mijn moeder belde haar vriendin af omdat ze hier bleef tot Rick thuis was en haar zoon en kleinzoon hebben ook precies hetzelfde!

Die luiers idd Mijn moeder zei dat het zo dun was dat ze het alleen rook.
pi_34420191
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ladybos
Het heerst overal hoor! Mijn moeder belde haar vriendin af omdat ze hier bleef tot Rick thuis was en haar zoon en kleinzoon hebben ook precies hetzelfde!
Idd ja. En als zou het wel via Myrthe zijn, dat heb je dan vast niet zo gepland
quote:
Die luiers idd Mijn moeder zei dat het zo dun was dat ze het alleen rook.
ja, dat is idd een goeie omschrijving
Hoe is het nu met Djulian?
Amber haar verhoging lijkt weer weg te zijn Morgen gaat ze naar mijn schoonmoeder, dus ik zal maar een stuk of 6 verschoningen meegeven
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:35:40 #294
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_34420930
Zieke kindjes gauw weer beter worden hoor!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34423911
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef LadyS het volgende:

[..]

Idd ja. En als zou het wel via Myrthe zijn, dat heb je dan vast niet zo gepland
[..]

ja, dat is idd een goeie omschrijving
Hoe is het nu met Djulian?
Amber haar verhoging lijkt weer weg te zijn Morgen gaat ze naar mijn schoonmoeder, dus ik zal maar een stuk of 6 verschoningen meegeven
Ehmmm we hebben geleerd dat als hij "buikgriep" hij niet op zijn kop kan hangen om mama een kus te geven. Rick had gelukkig een redelijk reactievermogen waardoor ik niet recht in mijn gezicht gespuugd ben Maar ik heb wel mijn kussen die vrijdag 32 zou worden in de kliko moeten gooienhet ding is zo oud dat hij niet meer gewassen kon worden, de vulling ligt al door het hele huis heen Djulian had net wel verhoging, maar hij babbelt er redelijk op los, hij is wel wat hangeriger en wil ineens graag op schoot, maar dat vinden wij helemaal niet erg.
  Jubileum moderator dinsdag 24 januari 2006 @ 20:31:09 #296
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34424199
Agos al die zieke kindjes, beterschap hoor!

Anitra... Jouw Rick heeft dan meer reactievermogen dan ik laatst had met Eva....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34424262
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Lois het volgende:
Agos al die zieke kindjes, beterschap hoor!

Anitra... Jouw Rick heeft dan meer reactievermogen dan ik laatst had met Eva....
jij of je man kon gelijk onder de douche spingen?
  Jubileum moderator dinsdag 24 januari 2006 @ 21:05:16 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_34425653
Ik en mijn tanden poetsen..... Erg erg vies maar ik vond het voor Eva erger. Die was er zo van geschrokken en zo overstuur.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_34426872
ieks dat klinkt niet lekker nee! wat zielig al die ziekige kindjes! heel veel beterschap allemaal!

dutchie, wat leuk dat zingen he. prachtig vind ik het. anna doet het nu zelfs al een beetje, althans ze zingt heel actief mee, of doet de 'achtergrondkoortjes' ("oehoehoehoe", of "oewahoe" ) bij de liedjes die wij hier vrij standaard zingen bij allerlei dagelijkse handelingen.

jordy klimgeit, ! (ook al een beetje hier. ). als ik 't verslag van de meeting van zondag lees is 't wel een rauwdouwer he githa?

applaus voor tristan trouwens nog, knap hoor!!!

met piet alles ok. ik moet vaak zoo lachen om zijn uitspraken. de laatste tijd zegt ie vaak 's ochtends als de gordijnen open gaan: "oh kijk mama, 't is zondag vandaag!" (ik heb inmiddels uitgelegd dat 't anders ligt maar hij was gisteren toch ook weer wat in de war door maandag ). en verder is hij voortdurend bezig met 'rollenspelen' al klinkt dat wat groot, maar hij is om de haverklap iemand anders. dan weer het brutale overbuurjongetje Jelle (en dan moet ik de mama van Jelle zijn en Anna het zusje van Jelle, etc.), dan weer wil hij mama zijn en moet ik Piet zijn, om maar een paar voorbeelden te noemen. meestal is het maar van korte duur want hij vindt het vaak ook een beetje eng. zodra ik braaf mijn rol meespeel vindt ie 't al gauw te veel van 't goede en zegt ie "nee mama, ik ben Piet en jij bent mama!".

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 24-01-2006 21:48:04 ]
pi_34426993
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef Lois het volgende:
Ik en mijn tanden poetsen..... Erg erg vies maar ik vond het voor Eva erger. Die was er zo van geschrokken en zo overstuur.

Vervelend dat Eva er zo van geschrokken was!
Maar denk dat jij flink aan je reactie vermogen gaat werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')