hier dus net zoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:51 schreef Anitra het volgende:
Djulian ligt te slapen. Het lijkt erop dat hij toch koorts krijgt want hij voelde al wat warmer aan. Hij is gelijk in slaap gevallen terwijl hij normaal eerst nog een half uur ligt te kletsen. En die oogjes staan zo zielig![]()
Tja hier al net zo. Ik ben ook geen mens voor vaste plaatsen. En om eerlijk te zijn s'ochtends dan krijgt hij een fles pap en daarna toast. Nou de broodkruimels voel je s'avonds nog onder je voeten kriebelen hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Belana het volgende:
Nou Sugar, Liam eet ook overal en nergens hoorIk maak me daar allemaal niet zo druk om dat soort dingen. Als we allemaal rustig thuis zijn (in het weekend) dan eten we 's avonds aan tafel, maar anders... als ie bij de oppas vandaan komt heeft ie al gegeten en dan eet ie soms een hapje met ons mee voor de tv. koekies e.d. gaan de hele kamer door. drinken let ik op, omdat hij uit een gewoon glas ofzo drinkt en daar erg wild mee kan doen. Maar hier dus ook niet zoveel regelmaat erin. I voel me er prima bij hoor.
ooooh dat lijkt me ook zo liefquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef dutchie het volgende:
Het mannetje hoorde hem zondagochtend (ik was al heel vroeg weg en heb het dus gemist) heel zachtjes zingen: "Visje, visje, waaaater..."
Myrthe weigert dus om gevoerd te worden als ze in de kinderstoel zit. En per toeval kwam ik er tijdens de meet achter dat ze wel gevoerd wil worden als ze zelf mag rondlopen en af en toe een hapje komen halen. Maar ja ik zit wel een beetje met een dilemma want eigenlijk vind ik dat ze gewoon aan tafel moet zitten met eten..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Tja hier al net zo. Ik ben ook geen mens voor vaste plaatsen. En om eerlijk te zijn s'ochtends dan krijgt hij een fles pap en daarna toast. Nou de broodkruimels voel je s'avonds nog onder je voeten kriebelen hoorJoshua is niet zo'n fantastische eter, maar juist als er weinig druk onder zit van je moet perse dan eten, dan weigerde hij in alle talen. En drinken gaat hier ook het hele huis door. Maar hij kreeg dan ook vaak nog een zo'n niet lekkende beker met drinken. Als het een glas is dan houd ik hem in de gaten, en voorlopig dan alleen maar water.
Ladybosquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:01 schreef Ladybos het volgende:
Ohoh zou Myrthe dan toch nog niet helemaal beter zijn geweest ? Ze was echt al 3 dagen klachtenvrij dus ik dacht dat het wel kon :-(
Idd ja. En als zou het wel via Myrthe zijn, dat heb je dan vast niet zo geplandquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ladybos
Het heerst overal hoor! Mijn moeder belde haar vriendin af omdat ze hier bleef tot Rick thuis was en haar zoon en kleinzoon hebben ook precies hetzelfde!
ja, dat is idd een goeie omschrijvingquote:Die luiers iddMijn moeder zei dat het zo dun was dat ze het alleen rook.
Ehmmm we hebben geleerd dat als hij "buikgriep" hij niet op zijn kop kan hangen om mama een kus te geven. Rick had gelukkig een redelijk reactievermogen waardoor ik niet recht in mijn gezicht gespuugd benquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef LadyS het volgende:
[..]
Idd ja. En als zou het wel via Myrthe zijn, dat heb je dan vast niet zo gepland![]()
[..]
ja, dat is idd een goeie omschrijving
Hoe is het nu met Djulian?
Amber haar verhoging lijkt weer weg te zijnMorgen gaat ze naar mijn schoonmoeder, dus ik zal maar een stuk of 6 verschoningen meegeven
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef Lois het volgende:
Agos al die zieke kindjes, beterschap hoor!
Anitra...Jouw Rick heeft dan meer reactievermogen dan ik laatst had met Eva....
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:05 schreef Lois het volgende:
Iken mijn tanden poetsen.....
Erg erg vies maar ik vond het voor Eva erger. Die was er zo van geschrokken en zo overstuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |