De rappers waren niet the Fat Boys en de souldiva was niet Aretha Franklinquote:Op maandag 16 januari 2006 13:25 schreef lubje25 het volgende:
welke artiesten maakten een tijd geleden het nummer: All good.
Te weten oude rappers en een souldiva.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef lubje25 het volgende:
Je kent ze zeker. Geen rappers met een ruig imago en streetcredibility. Ze willen gewoon zichzelf zijn.
quote:Chaka, Chaka, Chaka, Chaka Khan
Chaka Khan, Chaka Khan, Chaka Khan
Chaka Khan, let me rock you
Let me rock you, Chaka Khan
Let me rock you, that's all I wanna do
Chaka Khan, let me rock you
Let me rock you, Chaka Khan
Let me rock you, let me feel for you
Chaka Khan let me tell you what I wanna do
Do you feel for me, the way I feel for you
Chaka Khan let me tell you what I wanna do
I wanna love you, wanna hug you, wanna squeeze you too
Let me take you in my arms
Let me fill you with my charms, Chaka
'Cause you know that I'm the one to keep you warm
Chaka, I'll make you more than just a physical dream
I wanna rock you, Chaka
Baby, cause you make me wanna scream
Let me rock you, rock you
Geen nood, het is niet goed. Prince schreef het, en met Rufus had ze diverse andere hits.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:57 schreef MadMaster het volgende:
Rufus
Mocht dit juist zijn, ik ben voor de rest van de middag weg...![]()
Grandmaster Flash?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:07 schreef bukgeit het volgende:
Hij is 'iets' wat schakers ook kunnen zijn.
'Mat' was leuk gevonden maar dit is het juiste antwoord.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef Doc het volgende:
Grandmaster Melle Mel
Zeer waarschijnlijk, maar niet waar ik op doel.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef bukgeit het volgende:
Hun Newyorkse afkomst?
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:17 schreef Doc het volgende:
Ik stalkte Mark
Ook dat klopt wel, maar wat is de overeenkomst tussen deze rap-pioniers?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:21 schreef bukgeit het volgende:
Het zijn ook allemaal pioniers, ze behoren tot de eerste hiphop-golf.
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:56 schreef Mark het volgende:
Sorry, maar de combinatie soul-diva en Chaka Khan zie ik niet
Yes Indeed: +1 bukgeitquote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef bukgeit het volgende:
Sugarhill Records
Inderdaad, maar die bedoelde ik helemaal nietquote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef schaap001 het volgende:
Ik ken het nederlandse Mascot Records. Bestaat er toevallig ook een Ascot Records in het buitenland?
Nou, haha: da's helemaal een mooie manier van scoren!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die bedoelde ik helemaal niet
schaap +1
Yep:quote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef arjen_d het volgende:
alanis morisette geloof ik (niet op de spelling letten
Ja nog druk doende, zaterdag is de grote dag dat alle meubels enzo overgaan, nu nog het saaie inpak en schoonmaakwerkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef schaap001 het volgende:
HeyPeaceman! Jij was zelf toch ook aan het verhuizen?
Ik reken 'm goed, hoor. Dan zijn we weer in beweging. 8 uur en 42 minuten om precies te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef Mark het volgende:
Ad Visser, en iets van 9 uur toch?
Ik reken hem goed, het is Adrian Belew. Werkte o.a. met Zappa, Bowie, King Crimson etc.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:02 schreef Doc het volgende:
Andrew Belew (oid)
Dat het Adrian was ipv Andrew bedacht ik me ook net nadat ik gepost had.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik reken hem goed, het is Adrian Belew. Werkte o.a. met Zappa, Bowie, King Crimson etc.
Doc +1
Vorige week had ranja nog een vraag over de Desert Sessions, was geknipt voor jou!
PS: leuk feestje geweest?
Fok! Muziek Trivia deel CDXCIXquote:Op maandag 16 januari 2006 17:11 schreef Doc het volgende:
Die DS vraag had ik vast geweten - ik had je gewoon eerder moeten stalken dus
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
hippielied
Ik ben sinds vandaag verliefd op deze cdquote:
'Gehoort' is erger.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:14 schreef cafca het volgende:
Is het erg als ik nog nooit van het label Marista gehoort heb?
Die eerste 6 worden trouwens komend jaar heruitgegeven op het RekordsRekords label, maar ze waren inderdaad een aantal jaren niet beschikbaar/bestelbaar (zonder dat duidelijk werd of ze inderdaad later heruitgegeven zouden worden).quote:
Ook op 10"? Dan nog denk ik dat degene met het Mans Ruin logo duur blijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef Doc het volgende:
Die eerste 6 worden trouwens komend jaar heruitgegeven op het RekordsRekords label, maar ze waren inderdaad een aantal jaren niet beschikbaar/bestelbaar (zonder dat duidelijk werd of ze inderdaad later heruitgegeven zouden worden).
In 2005 heeft hij onder een net iets andere naam (afgekort Q.S.O.) de CD "Pushin On" gemaakt. En daar luister ik nu al de hele dag naar. Het is een live variant van wat de artiest (Dhr Holland) de electronic met het project waar de discografie van isquote:Op maandag 16 januari 2006 17:11 schreef Doc het volgende:
Van wie is dit de discografie?
2002 Apricot Morning
2004 Mishaps Happening
Ik mag hopen dat die duur blijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ook op 10"? Dan nog denk ik dat degene met het Mans Ruin logo duur blijven
Crazy frogquote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef brox het volgende:
Whohow, ik zit hier echt te kijken, maar mijn muziekkennis schiet echt te kort. ppfff.
Ik wil er wel even 1 vragen in de catagorie mainstream:
wie zijn dit?
[afbeelding]
Hmm. Hij heeft wel iets meer op zijn naam staan. Het bekendste nummer van zijn band begint aldus:quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Mark het volgende:
o.a. van de opening van de Olypische Spelen in 2000
Yep. Ook wel The Australian Eagles genoemd. Daarnaast heeft Farnham met o.a. "You're the voice" nog een hitje gehad alhier.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef dolle_hond het volgende:
little river band
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef peaceman het volgende:
altijd gedacht dat ie bij Foreigner gezeten had![]()
Dat zal idd...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je verwart 'm wellicht met Lou Gramm?
da's nog verhuisstress joh...quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jeemig, wat een gedoe over die stomme d'tjes en t'djes. Spelling is voor miedjes
Dat zeg ik ook alleen maar omdad ik het zelf ook voor geen meter kan hoorquote:
Dat ligt eraan wat je met die sjaal hebt gedaanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:38 schreef bukgeit het volgende:
Gem. Maurits heeft zaterdag z'n sjaal in Plato laten liggen, of klinkt dat te groupie?
Misschien staat ie bij jou nog in de browsercache. Ik kan ook geen plaatjes zien van Foto bucket.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:03 schreef bukgeit het volgende:
Hm, ik kan de afbeelding gewoon zien.
Ik kan hem ook gewoon zien, hoor. En hij kan niet in mijn cache staan, want ik open deze pagina pas net....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:12 schreef Berkery het volgende:
[..]
Misschien staat ie bij jou nog in de browsercache. Ik kan ook geen plaatjes zien van Foto bucket.
Ja, was idd Robert Plant: punt is naar jou gegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:20 schreef peaceman het volgende:
Zeg Schaap heb jij al gecontroleerd wie de vraag goed had in dat vorige topic toen jij weg moest?
Ow sorry niet gezien...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:29 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, was idd Robert Plant: punt is naar jou gegaanheb ik al uitgedeeld!
Mmm. Dan ligt het wellicht aan m'n ISPquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik kan hem ook gewoon zien, hoor. En hij kan niet in mijn cache staan, want ik open deze pagina pas net....
Jouw user-icon zie ik bijvoorbeeld ook niet. De rest wel....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:59 schreef dolle_hond het volgende:
ik zie de plaatjes wel
Helemaal 100% idem situatie hier, MM. Zal misschien dan iets bij Versatel zijn, op de één of andere manier...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit, op mijn werk dan, bij Versatel op een T1-verbinding en heb nergens anders problemen mee.
Ik kan heel www.photobucket.com trouwens niet opvragen...
quote:Het huis vanis sinds vrijdag eigendom van een hypotheekbedrijf in Los Angeles. Tijdens een veiling was geen interesse voor de historische bungalow. De hypotheekverstrekker diende vorig jaar een aanklacht in tegen
, omdat ze verzuimde haar achterstallige hypotheek af te lossen. De zangeres had de veiling kunnen voorkomen door de schuld van 319 duizend euro te betalen.
Americana / Alt. Country. Prep2Fight of DaisyDuke hadden het zo geweten, denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef Berkery het volgende:
Die naam heb ik vast wel eens ergens gelezen, want het zegt met ook erg weinig.
quote:
Madmaster + 1quote:Smells like verhuizen
Het huis van Courtney Love is sinds vrijdag eigendom van een hypotheekbedrijf in Los Angeles. Tijdens een veiling was geen interesse voor de historische bungalow. De hypotheekverstrekker diende vorig jaar een aanklacht in tegen Love, omdat ze verzuimde haar achterstallige hypotheek af te lossen. De zangeres had de veiling kunnen voorkomen door de schuld van 319 duizend euro te betalen.
Een woordvoerder van het veilinghuis in Los Angeles zegt 'verrast' te zijn dat niemand op het huis heeft geboden. Hij had veel belangstelling verwacht omdat van tevoren ongeveer honderd telefoontjes van geïnteresseerden binnenkwamen. Deze interesse lijkt te zijn voortgekomen uit nieuwsgierigheid.
Love, de weduwe van Nirvana-frontman Kurt Cobain, kocht het huis in 1997 voor de familie van Cobain, drie jaar na zijn dood. De voormalig 'Hole'-zangeres stopte eind 2003 met het betalen van de hypotheek. Cobains zus Kim, die het huis bewoonde, verhuisde nog voor de veiling.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef schaap001 het volgende:
Haha, dan is 't Cold?
Ja, dit zijn de Goo Goo Dolls dus zijn antwoord is goed. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:24 schreef lubje25 het volgende:
Grobbel?
Ik neem aan dat Lubje bedoelt: Grobbel! Waar blijft je vraag!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de Goo Goo Dolls dus zijn antwoord is goed. Of bedoel je dat niet?
Voor een punt: waarom heeft de bbc hier hun huiswerk niet goed gedaan, maw waaruit is deze samenwerking ontstaan, wat was de aanleiding?quote:Whoever came up with this team-up was an absolute genius. Take one of the coolest, flower flailing bands of the '80s and team them up with Dagenham's hippest '60s chick, Sandie Shaw.
done!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef MadMaster het volgende:
@schaap: pas je associatie in het muziek associatie topic svp even aan...
Er is een regel dat Ozzy en Black Sabbath-vragen enkel gestelt mogen worden als ik online benquote:
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er is een regel dat Ozzy en Black Sabbath-vragen enkel gestelt mogen worden als ik online ben
ik moest eerst ook even goed kijken. dacht ook eerst aan bruce dickinsonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef schaap001 het volgende:
... maar hij was leuk, he?
Ah, je bent er nog. Nog maar even niet parkeren danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef ranja het volgende:
We zijn er al bijna...
Omdat hij verliefd was op haar?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef ranja het volgende:
Nee, het was Morrisey die het initiatief nam... maar waarom schreef hij die brief aan haar (smaen met Johnny marr trouwens)...
Juist. Morissey heeft altijd gezegd een fan van Sandie te zijn en die brief was daar een gevolg van.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef bukgeit het volgende:
In de brief uitten Marr en Morrissey hun bewondering voor Shaw? Het was fanmail + een verzoek tot samenwerking?
Een perzik zou natuurlijk bederven, maar toch warm.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een perzik?
Twee, in een zakje. Ze zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een perzik-snoepje?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef bukgeit het volgende:
Andrew Powell en Alan Parsons samen?
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Je kent de film?
BUKGEIT + 1
Momenteel draait de dvd in de woonkamer, vandaar dat ik veilig in de studeerkamer zit te Fok!ken.
daar dacht ik ook net aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het wachten is op Gambolputty...
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Charmian het volgende:
pop lama?
Ah, Gambolputty Records, Incquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad![]()
[afbeelding]
Van welk platenlabel was dit het logo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |