Geen twijfel mogelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 11:30 schreef schaap001 het volgende:
John Cougar Mellencamp?
out on the streets everyone is searching for a thrillquote:
Dat zijn er wat mij betreft een hele hoop.....quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef schaap001 het volgende:
een behoorlijk stukkie minder legendarisch dan Herman.
Dat komt al in de richting, maar met deze persoon zal 't allemaal iets ranziger worden, vrees ik....quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
schaap: sam cooke?
Da's Bronski beat zonder Jimmy Somerville. Is het Jimmy Somerville?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef MadMaster het volgende:
Ben weer online, mijn vraag mag ook weer beantwoord worden.
Daarvoor nog een hint:
[afbeelding]
Die “documentaire” hebben we toch allemaal al gezien?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Mark het volgende:
Tommy Lee?
Die heeft tenminste ooit nog eens minstens één goeie plaat gemaakt (Appetite..), dat kunnen we van deze heer niet zeggen. Maar da's mijn mening (alhoewel ik vermoed dat die wel gedeeld wordt). Het trouwens wel iemand van de Axl/Bon Jovi generatie, zegmaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef cafca het volgende:
Axl Rose?
Het ging toch om een vernoeming, dan moet het iemand zijn die Bronski heetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Bronski beat zonder Jimmy Somerville. Is het Jimmy Somerville?
Vraag me niet waarom, maar zo zit het:quote:Op maandag 16 januari 2006 12:16 schreef Mark het volgende:
Tommy Lee?
Wist wel dat ranja een partyrocker wasquote:Op maandag 16 januari 2006 12:19 schreef ranja het volgende:
Mötley crüe heeft wel een paar aardige singles
Gimme Shelter?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:32 schreef MadMaster het volgende:
Dan gooi ik er nog wel eentje in (vanwege mijn bonuspunt v.w.b. de winnaar van de popprijs):
Welk nummer van Jagger/Richards is op een officieel album gecovered door Kiss?
Was inderdaad Robert Plant: maar als ik on-line geweest, dan had ik gevraagd of het wat specifieker kon dan Led Zeppelin. Was tenslotte een close-up van alleen Plant. Dus dat punt is naar peaceman. Sorry: strenge bui!quote:Op maandag 16 januari 2006 12:46 schreef lubje25 het volgende:
Middag allemaal.![]()
@ schaap: Was die foto van jou in het vorige topic Led Zeppelin of had ik het mis?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |