quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef schaap001 het volgende:
Haha, dan is 't Cold?
Ja, dit zijn de Goo Goo Dolls dus zijn antwoord is goed. Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:24 schreef lubje25 het volgende:
Grobbel?
Ik neem aan dat Lubje bedoelt: Grobbel! Waar blijft je vraag!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de Goo Goo Dolls dus zijn antwoord is goed. Of bedoel je dat niet?
Voor een punt: waarom heeft de bbc hier hun huiswerk niet goed gedaan, maw waaruit is deze samenwerking ontstaan, wat was de aanleiding?quote:Whoever came up with this team-up was an absolute genius. Take one of the coolest, flower flailing bands of the '80s and team them up with Dagenham's hippest '60s chick, Sandie Shaw.
done!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef MadMaster het volgende:
@schaap: pas je associatie in het muziek associatie topic svp even aan...
Er is een regel dat Ozzy en Black Sabbath-vragen enkel gestelt mogen worden als ik online benquote:
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er is een regel dat Ozzy en Black Sabbath-vragen enkel gestelt mogen worden als ik online ben
ik moest eerst ook even goed kijken. dacht ook eerst aan bruce dickinsonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:32 schreef schaap001 het volgende:
... maar hij was leuk, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |