Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik denk dat hij mij gewoon ook de keuken uit gooit
![]()
da's goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
ik ga weer ff verder
Lekker poetsen? Tot later dan maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
ik ga weer ff verder
De magnetron kan ook helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijven![]()
Zolang je maar ver bij het eten uit de buurt blijft![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijven![]()
Zolang je maar ver bij het eten uit de buurt blijft![]()
Dan ben ik weg!quote:
Ja, dan zeker zo'n springend garnituurtje? Springt steeds van je bord af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dan dien ik als versiering, soort garnituur zal ik maar zeggen
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb jij het uitgezocht, Manu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Wat word er weer van een mug een olifant gemaakt, zo erg was het vannacht toch niet, en ja weet bepaalde dingen die daarvoor gezegd zijn ook....
Gezellig hoor zn garnituurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, het was ook niet erg... en de transformatie van mug tot olifant wordt dan ook gedaan door mensen die denken dat er een rel aan zit te komen....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Wat word er weer van een mug een olifant gemaakt, zo erg was het vannacht toch niet, en ja weet bepaalde dingen die daarvoor gezegd zijn ook....
tot later TLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
zo.. flugel gemaild.. tijd voor darten![]()
en ondertussen moet ik toch echt ook nog een paar andere dingen doen....tot laters
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
en ondertussen moet ik toch echt ook nog een paar andere dingen doen....tot laters
tot laterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
voglens mij was het vrij onbetekenend en liggen Snaptnix en Melke elkaar niet echt en worden ze om het minste of geringste gefrustreerd. Daarbij komt kijken dat het misschien minder aan SN ligt, maar dat Melke zich nogal vrij snel aangevallen voelt terwijl ze zelf ook aanvallen doet. Melke voelt zich daarbij onbegrepen omdat veel mensen haar beschuldigden van het zijn van een Scanman kloon. Voor de rest zijn het 2 heel lieve personen!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heb jij het uitgezocht, Manu?
Geef eens een korte samenvatting?
nah.. nog ff snel dan: daar ging het dus dit keer niet overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voglens mij was het vrij onbetekenend en liggen Snaptnix en Melke elkaar niet echt en worden ze om het minste of geringste gefrustreerd. Daarbij komt kijken dat het misschien minder aan SN ligt, maar dat Melke zich nogal vrij snel aangevallen voelt terwijl ze zelf ook aanvallen doet. Melke voelt zich daarbij onbegrepen omdat veel mensen haar beschuldigden van het zijn van een Scanman kloon. Voor de rest zijn het 2 heel lieve personen!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Was je pakket van de Edah over de datum dan![]()
Nou ik vind de reacties van Melke regelmatig niet prettig en zodra er iets over wordt gevraagd is ze peren plukkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voglens mij was het vrij onbetekenend en liggen Snaptnix en Melke elkaar niet echt en worden ze om het minste of geringste gefrustreerd. Daarbij komt kijken dat het misschien minder aan SN ligt, maar dat Melke zich nogal vrij snel aangevallen voelt terwijl ze zelf ook aanvallen doet. Melke voelt zich daarbij onbegrepen omdat veel mensen haar beschuldigden van het zijn van een Scanman kloon. Voor de rest zijn het 2 heel lieve personen!!!
achja, ik vond het nogal onbetekenend en had geen zin om het uitgebreid te analyseren, en daarbij kon ik me er ook niks meer van herrinneren van gisterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. nog ff snel dan: daar ging het dus dit keer niet over
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Viola vroeg dement wordt....volgens mij is het proces zelfs al in gang gezet
Snap snappie wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
totdat we een ander versie van het verhaal horen is dit voor onds de enige waarheidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
Melke, dat is toch 1 van de kloonties van scanman?
Doegdoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:07 schreef M-en-A het volgende:
ff kort hier binnen wippen.![]()
Wij zijn er weer vandoor, dus misschien dat iemand het streamen nog over kan nemen als er iets gebeurd.
Doeidoei en tot laters![]()
![]()
![]()
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind de reacties van Melke regelmatig niet prettig en zodra er iets over wordt gevraagd is ze peren plukkenIk hou niet zo van zo'n laffe attitude
we have a winnerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind de reacties van Melke regelmatig niet prettig en zodra er iets over wordt gevraagd is ze peren plukkenIk hou niet zo van zo'n laffe attitude
Als je elke moeilijke vraag of discussie uit de weg gaat is t niet netjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.
Over gewicht / middelvinger als ik het goed heb begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook niet en gewicht zo een btje raar zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over gewicht / middelvinger als ik het goed heb begrepen.
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.
Voor jullie maak ik wel tijd hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En toch vind je nog tjid om te Fokken?
Knap hoor![]()
Volgens mij is het andersomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
Melke, dat is toch 1 van de kloonties van scanman?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.
Misschien ben ik wel wat fijngevoeliger, en van mij mag ze inmiddels peren blijven plukken.
we zijn vereerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik wel tijd hoor![]()
Ik ga me er ook niet druk om maken, de enige persoon hier waar ik me ooit echt aan geiritteerd heb was American Nightmare en dat was na BB ook meteen over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.
Misschien ben ik wel wat fijngevoeliger, en van mij mag ze inmiddels peren blijven plukken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Als ik niet even kom langswippen ga ik jullie wel missen hoor![]()
Moet toch weten hoe t gaat![]()
[HBB SC 66] En we blijven maar beuken hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ook niet en gewicht zo een btje raar zijn![]()
Ik vind het prima als iedereen dat ook eens normaal dingen wil zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke is okee, als je haar een beetje leert kennen
En zullen we deze discussie gaan voeren als ze er wel is, dan heeft ze ook daadwerkelijk de kans om te reageren
Oh, A_N, dat is pas een baggeruser
Als ze t leest mag ze er gewoon op terug komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke is okee, als je haar een beetje leert kennen
En zullen we deze discussie gaan voeren als ze er wel is, dan heeft ze ook daadwerkelijk de kans om te reageren
Onder anderen jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
[HBB SC 66] En we blijven maar beuken hier
Maar goed, ik begrijp dus dat als het lastig wordt ze opeens weg is ofzo, dat het daar eigenlijk om gaat.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke de moeilijke is okee, als je haar een beetje leert kennen![]()
Dijk van 'n wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ontopic mensen, wat vinden jullie van die jurk van Micky Hoogendorp?![]()
![]()
Graag zelfs, begin nu wel nieuwsgierig te wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als ze t leest mag ze er gewoon op terug komen hoor![]()
Awwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb haar inmiddels aardig leren kennen ja
![]()
Wel mooi, ze heeft een mooi lijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ontopic mensen, wat vinden jullie van die jurk van Micky Hoogendorp?![]()
![]()
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef flugeltje het volgende:
TL nog hier?
'k had het over Micky's jurk eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dijk van 'n wijf![]()
Neh, dat belerende toontje staat me niet aan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awwww
Kopje, cuall? Melk en suiker d'r in?
![]()
Lijkt me traumatisch, een bomaanslag overleven maar je kind verliezenquote:
Darts staat al aan, nu nog wachten op de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
ff off topic mensen
Darts begint zo
en Man City Man Utd
Come on blue whites
city vs united? altijd leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
ff off topic mensen
Darts begint zo
en Man City Man Utd
Come on blue whites
quote:
nog weinig darten jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezen
Heb je mail gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezen
Goed verwoord meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Nogmaals. Er was gisteren niet veel aan de hand. Dit komt al van veel verder terug. Gewicht/middelvinger was idd de aanleiding van TL's vraag gisteren.
Manu zit helemaal goed als hij concludeert dat wij elkaar niet liggen. hoeft allemaal geen probleem te zijn wmb. Heb haar al bewust een tijd ontlopen. Om geen gezeik op het forum te hebben, ik hou er niet van en dat zal er zomaar niet van komen ook als het aan mij ligt. Maar de tussendoor behoorlijk felle (persoonlijke) aanvallen. sorry ik kan er gewoon slecht tegen.
Het is alleen dat ontwijkende gedrag van haar waar ik echt zwaar allergisch voor ben, doe het dan met een geintje af. Of zeg gewoon we liggen elkaar niet. En ga lekker verder met posten. En vooral laat mensen in hun waarde.
Verschil is denk ik dat Mickey graag verder wilde en dat Viola er haar levenswerk van maakt en zich er graag in wenteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me traumatisch, een bomaanslag overleven maar je kind verliezen
Toch mooi haar leven opgepikt.
Viola is haar 5 uur trauma nooit te boven gekomen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'k had het over Micky's jurk eigenlijk![]()
![]()
en jij hebt antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je mail gelezen
Duidelijke zaak....
jij hebt ook mail
Over een week, 't is een week bossquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:29 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer gaat die Micky weer weg?
Ik dacht dat ze ff op bezoek kwam
even maar hoor.. ff bijlezen en dan weer verder hierquote:
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Verschil is denk ik dat Mickey graag verder wilde en dat Viola er haar levenswerk van maakt en zich er graag in wentelt![]()
Gezellie tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
even maar hoor.. ff bijlezen en dan weer verder hieren ondertussen darts kijken natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, da's alweer een tijd geleden dat ik die gehad heb
quote:
Vindt Bart ookquote:
zeg.. er is toch nog een club in Manchester? Heb jij enig idee in welke divisie die spelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef Manu82 het volgende:
We love you City we do
There is only one City
Réal Manchester
Je neemt wat eieren doop je brood erin en je bakt tquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen wat een wentelteefje is?
een boterham ff in een mix van melk met ei (en wat kaneelpoeder) dopen en dan bruinbakken. Als het klaar is wat suiker eroverquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mix wat eieren, melk en kaneel bij elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt, dat is die afsplitsing van ManU bedoel je toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.. er is toch nog een club in Manchester? Heb jij enig idee in welke divisie die spelen?
Brood in eieren met melk, suiker en kaneel laten weken en dan bakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wentelteefjes zijn oude witte boterhammen, zonder korst, die week je in melk met kaneel en dan worden ze gebakken. Voor het juiste recept moet je natuurlijk niet bij mij zijn, maar zoiets is hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik.. laatst wat van op tv gezien, maar verder kan ik niks van ze vinden....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, dat is die afsplitsing van ManU bedoel je toch?
Weet alleen dat die vrij hoog speelt!
en das de hele uitlegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mix wat eieren, melk en kaneel bij elkaar
Neem wat oud Cuall en wentel Cuall door de mix
Doe een klontje boter in de pan, en bak Cuall daar op beide zijden even lekker aan
Klaar! Suiker erover en smullen maar![]()
![]()
Tot later TL, veel plezierquote:
klinkt niet echt als een aanraderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe een klontje boter in de pan, en bak Cuall daar op beide zijden even lekker aan
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Doei Palmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben weg, ben er vannacht weer kort
Doeihoei
Van die keer dat jij net deed alsof je melke heel leuk vond maar er eigenlijk geen ruk van meende?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Nogmaals. Er was gisteren niet veel aan de hand. Dit komt al van veel verder terug.
<..>
Nou ik vond zelf dat gedeelte met die pan ook iets minderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
klinkt niet echt als een aanrader
gewoon met korst, en bruin kan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Wentelteefjes zijn oude witte boterhammen, zonder korst
Doei Stereotorentjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben weg, ben er vannacht weer kort
Doeihoei
volgens mij had dat er vrij weinig mee te maken en is dat ook al uitgelegd en dat dat niet meer zou gebeuren en volgens mij heeft ze daar ook haar excuses voor aangebodenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van die keer dat jij net deed alsof je melke heel leuk vond maar er eigenlijk geen ruk van meende?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Van die keer dat jij net deed alsof je melke heel leuk vond maar er eigenlijk geen ruk van meende?
Dat had er verder nix mee te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heeft er weinig mee te maken hoor. Stamt al van voor die tijd zelfs. Zal ook niet meer gebeuren, mensen kwetsen met opdrachten gaat me te ver. Heb ik ook verteld. Heb m'n excuses daarvoor ook aangeboden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Pinball het volgende:
[..]
]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Joh dat was een spelletje en telt niet mee.
Wie is sk8terboy?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef Manu82 het volgende:
Ik haat sk8terboy!!
Hungry like the wolf van Duran Duranquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:40 schreef Manu82 het volgende:
Wie kan me nou eens zeggen welk liedje Martin Adams heeft als opkomtune?
Hai bengeltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is sk8terboy?
Goedemiddag allemaal![]()
![]()
Hey Bengeltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is sk8terboy?
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is sk8terboy?
![]()
Hoi Bengeltjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is sk8terboy?
![]()
Mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
en nu is het genoeg geweest en sluiten we de discussie. Ik vind (maar wie ben ik) dat als er problemen zijn met Melke we het dan maar een keer in een SC met haar over moeten praten en denk dat ze zelf best in staat is om dingen uit te leggen. Lijkt me best eens handig als we deze problemen een beetje uit de wereld hebben......
Mee eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
en nu is het genoeg geweest en sluiten we de discussie. Ik vind (maar wie ben ik) dat als er problemen zijn met Melke we het dan maar een keer in een SC met haar over moeten praten en denk dat ze zelf best in staat is om dingen uit te leggen. Lijkt me best eens handig als we deze problemen een beetje uit de wereld hebben......
Beejjjjjjjjquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is sk8terboy?
![]()
Is dat nieuw danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
het gaat hier allemaal lang elkaar heen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef Manu82 het volgende:
volgens mij had dat er vrij weinig mee te maken en is dat ook al uitgelegd en dat dat niet meer zou gebeuren en volgens mij heeft ze daar ook haar excuses voor aangeboden
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef cuall het volgende:
Joh dat was een spelletje en telt niet mee.
quote:
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Snaptnix het volgende:
Dat heeft er weinig mee te maken hoor. Stamt al van voor die tijd zelfs. Zal ook niet meer gebeuren, mensen kwetsen met opdrachten gaat me te ver. Heb ik ook verteld. Heb m'n excuses daarvoor ook aangeboden.
Je hebt helemaal gelijk, Manu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
Yep en ik krijg NB, VV en 30/40's visioenen en we weten hoe het daar mee is afgelopen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
Gossiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
Sinds wanneer maak jij zoveel typo's ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
Zijn we hier daarvoor?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is dat nieuw dan![]()
Verder met hetgeen waarvoor we hier zijn dus maar. HBB![]()
Goed plan Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep en ik krijg NB, VV en 30/40's visioenen en we weten hoe het daar mee is afgelopen!
Voor de 3 e keer, daar is al excuses voor aangeboden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Pinball het volgende:
Oh, en cuall: het was jullie spelletje, niet dat van melke. Laten we dat niet vergeten.
dan ben je me nog een antwoord schuldig op mijn vraagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gossie![]()
Zal weer gewoon rechtdoor gaan
Whehehe..!quote:
vraagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ben je me nog een antwoord schuldig op mijn vraag
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Pinball het volgende:
Oh, en cuall: het was jullie spelletje, niet dat van melke. Laten we dat niet vergeten.
Denk dat mijn batterijen bijna leeg zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij zoveel typo's ?
O probleempjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
Duracel nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk dat mijn batterijen bijna leeg zijn
Hou op, ik vind Bonny al zo zieligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef bunnyma het volgende:
Waar zijn Kelly en Bonny toch?
Aan het stikkeren? Regie: Laat die twee toch zien.....kunnen we lachen.
[..]
Yep en ik krijg NB, VV en 30/40's visioenen en we weten hoe het daar mee is afgelopen!
Heb je helemaal gelijk in. Ik wilde alleen even wat achtergrondinfo verschaffen voor de nieuwe meelezers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:
<..>
maar vind het onzinnig om zonder haar een discussie aan te gaan....
Maar naast Kelly lijkt ze in ieder geval wel slim.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou op, ik vind Bonny al zo zielig
[..]
mailen heeft geen zin meer, iedereen zit er al over te zeiken dus dat kun je beter in de openbaarheid doen. En er zijn best mensen die het ook voor Melke opnemen (Stereotomy oa)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O probleempjes.![]()
Apart topic daarvoor is handig, of dat de personen elkaar eens mailen.
Helemaal met je eens.
Maak dat poes wijs, ik weet beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk dat mijn batterijen bijna leeg zijn
Voor mensen die hier wat langer komen en ook de rest van het forum kennen is dit zeer zeker geen geheimschrift.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deze batterijen zaten bij het keyboard toen ik het kocht
*ff kijkt
het zijn Duracell
Hij schabbelt waarschijnlijk al langer dan de techniekmensen oud zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef robster16 het volgende:
je merkt goed dat Gert veel geschnabbelt heeft, hij weet nog beter dan de jongens van de techniek hoe je een setje op moet bouwen! LOL
Keurde m niet af lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je keurde mijn wentelteefjesrecept af
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik wilde alleen even wat achtergrondinfo verschaffen voor de nieuwe meelezers.
Had je dat verwacht dan, hoorde je in de gewone BB al niet eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef cuall het volgende:
Je krijgt het geluid uit de DBK niet te horen![]()
waar jeal ni aan denktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Door het licht lijkt het nu wel een hoerentent die DBK![]()
*tegen Poes zegt dat de batterijen bijna leeg zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak dat poes wijs, ik weet beter.
Is er nog meer dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Voor mensen die hier wat langer komen en ook de rest van het forum kennen is dit zeer zeker geen geheimschrift.![]()
Die denkt gewoon wissel zedan luilak ipv erover te pratenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*tegen Poes zegt dat de batterijen bijna leeg zijn
Ze kijkt me stom aan
moet ik straks ff zoeken of ik er nog een paar hebquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Wat een toeval
Maar nieuwe erin doen maar![]()
Heel goed mogelijk ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij schabbelt waarschijnlijk al langer dan de techniekmensen oud zijn
Ik weet het niet, helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
Die man in dat witte jasje, is dat een ingehuurd slaafje?
dat zeg je toch niet omdat je me niet wil kwetsen he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Keurde m niet af lieverd![]()
Iseen mooi recept![]()
Ik moet ineens denken aan die 'batterijen' aflevering van Coupling.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
deze batterijen zaten bij het keyboard toen ik het kocht
*ff kijkt
het zijn Duracell
Nee, maar ik had het wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan, hoorde je in de gewone BB al niet eens.![]()
Dat is de bodypainter voor vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
Die man in dat witte jasje, is dat een ingehuurd slaafje?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Hoi, hoi, Bonnie is haar lip-liner kwijt!!!!
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mailen heeft geen zin meer, iedereen zit er al over te zeiken dus dat kun je beter in de openbaarheid doen. En er zijn best mensen die het ook voor Melke opnemen (Stereotomy oa)
Nee hoor Roosje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet omdat je me niet wil kwetsen he?
Niet vreemd, tis een slimme poes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*tegen Poes zegt dat de batterijen bijna leeg zijn
Ze kijkt me stom aan
Die helpt aardig mee dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de bodypainter voor vanavond
En vanochtend Viola haar blush (oid) ook al. Er loopt een makup-dief rond daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Hoi, hoi, Bonnie is haar lip-liner kwijt!!!!
edit: En haar lippestift ook...... nu zal ze wel opknappen.
Kelly of Gert natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En vanochtend Viola haar blush (oid) ook al. Er loopt een makup-dief rond daar. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef robster16 het volgende:
Bonnie is d'r lippenstift ook kwijt, zouden we dan alsnog wat van haar gezicht te zien krijgen, of vindt ze haar lippenstift terug voor het vervolmaken van haar full-face-body-make up?
Groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd, tis een slimme poes.![]()
Kleine zou je even stom aankijken, waarom je typo's maakt en dan de schuld
geeft aan de batt.![]()
Nee, yvonne houdt helemaal niet van twisten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.
Idd, tegenwoordig echter laten ze een undercovermod, wat kolen op het vuur gooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.
Oh, en als Shark.Bait hier komt posten is het einde nabij.![]()
En DAT hebben we gezien.... helaas!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Viola gelijk, nou ik gebruik helemaal geen makeup
Is duidelijk te zien......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Viola gelijk, nou ik gebruik helemaal geen makeup
Coupling? Zegt me nietsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die 'batterijen' aflevering van Coupling.
Susan, bij wie altijd alle afstandsbedieningen zonder batterijen zitten, omdat die ergens anders nodig zijn.
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Hoe is het in het huis hotel ?
wie is Shark.Baitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wel met je adres erbij toch kan je miss nog wat winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Coupling? Zegt me niets
Ik heb wel batterijen in de afstandbediening, en nog een tiental andere dingen.
Laats 110 lege batterijen ingeleverd
Het is 2 -1 in sets en 1-0 in legs voor Barney hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Niet in een *** kliekjes SC reeks, omdat iedereen haar dan aanspreekt op MSN en haar gaat mailen, verder is ze altijd in voor eeen rel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, yvonne houdt helemaal niet van twisten.![]()
![]()
Da's dus die ene die ik bedoeldequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef cuall het volgende:
Kelly is wel lief voor Bonnie met het makeup probleem, die snappen elkaar![]()
Hi TeamLead WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Niks mis met die haai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig echter laten ze een undercovermod, wat kolen op het vuur gooien.
![]()
Shark is cute
true....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet in een *** kliekjes SC reeks, omdat iedereen haar dan aanspreekt op MSN en haar gaat mailen, verder is ze altijd in voor eeen rel, dat dan weer wel.![]()
http://www.radioandtelly.co.uk/coupling.htmlquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor Roosje.
Als t me niet zinde dan maar even kwetsen komt zachter aan dan later![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Adams gaat winnen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
Die Champagne gaat steeds sneller als Barney zo blijft doorgooien
quote:
Heeft hij reclame op? Of heeft hij al duidelijk gezegd wie hij was?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die pakt het handig aan. Komt ie veel op TV. Gratis reclame.
uiteraardquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wel met je adres erbij toch kan je miss nog wat winnen![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef teamlead het volgende:
maar goed.. dit is natuurlijk ook een rel van niks![]()
trouwens.. je vergat "kut newbie"quote:
Ja vind ik ook jammer, ik zie en hoor dat liever dan Gert met de installatie bezig isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Erg leuk, maar we krijgen ze telkens maar kort te zien
![]()
Batarijen mogen dan snel wezen maar hun post is traag hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard
maar heb nog niets gehoord
Trek je maar niets van hem aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het al heel wat dat ik weet wie Dago en Yvonne zijn hoor
![]()
Wanneer is iets een echte rel dan??quote:
En dat krijg je zonder je te schamen je toetsenbord uit?quote:
Als je begint met stoken en er ontstaat ruziequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wanneer is iets een echte rel dan??
Vind het altijd wel leuk om een relletje te creeeren!
Monique ook hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft hij reclame op? Of heeft hij al duidelijk gezegd wie hij was?
Oh, dat zal vanavond wel duidelijk worden als hij Kelly met chocolade in gaat smeren.
Lijkt me wel leuk worden, trouwens...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
En dat krijg je zonder je te schamen je toetsenbord uit?
We zitten met z'n allen darts te kijken nu dankzij Barney.
Wie zijn dat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik vind het al heel wat dat ik weet wie Dago en Yvonne zijn hoor
![]()
dago is die gast die ons een harverlamming bezorgde door het forum te willen sluiten, yvonne is één van de rode figurenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]iedereen die ik tot nu toe aanmoedigde ligt er uit... dit is pure tactiek
![]()
Schattig hè.quote:
dat zou ik nooit zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
trouwens.. je vergat "kut newbie"
quote:
Moet je even in Feedback een topic openen en dan de stelling poneren dat je het niet eens bent met het huidige beleid van.......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Trek je maar niets van hem aan.
Hij heeft wel vaker een grote mond.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Schattig hè.
Doet mij altijd hier aan denken: Internet
User #120287 maakt user #66538 uit voor kutnewbie.
of vragen waar die searchfunctie nu eindelijk blijft....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Moet je even in Feedback een topic openen en dan de stelling poneren dat je het niet een bent met het huidige beleid van.......![]()
Ik weet het officiële standpunt niet, maar zolang er niet tenminste 3 topics in FB over staan is het imo de naam 'rel' echt niet waard.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
Weet niet is de binnenkomst bel gegaan danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef Manu82 het volgende:
wie komt er nu binnen?
Knorretje is mooierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dago= dat blauwe lekkere ding.
Yvonne = die mooie rooie.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
of vragen waar die searchfunctie nu eindelijk blijft....![]()
Ach gaat toch goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar nu reageer ik op een hoop mensen, en ik probeer ook nog darten te volgen
daar krijg je enkel een slotje voorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
of vragen waar die searchfunctie nu eindelijk blijft....![]()
Met koffers.....misschien hotelgasten???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:23 schreef Manu82 het volgende:
wie komt er nu binnen?
hmz..toegang regelen tot het keldertje en dan lekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar krijg je enkel een slotje voor
Hey, Danny!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |