dat zeg je toch niet omdat je me niet wil kwetsen he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Keurde m niet af lieverd![]()
Iseen mooi recept![]()
Ik moet ineens denken aan die 'batterijen' aflevering van Coupling.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
deze batterijen zaten bij het keyboard toen ik het kocht
*ff kijkt
het zijn Duracell
Nee, maar ik had het wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had je dat verwacht dan, hoorde je in de gewone BB al niet eens.![]()
Dat is de bodypainter voor vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
Die man in dat witte jasje, is dat een ingehuurd slaafje?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Hoi, hoi, Bonnie is haar lip-liner kwijt!!!!
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mailen heeft geen zin meer, iedereen zit er al over te zeiken dus dat kun je beter in de openbaarheid doen. En er zijn best mensen die het ook voor Melke opnemen (Stereotomy oa)
Nee hoor Roosje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zeg je toch niet omdat je me niet wil kwetsen he?
Niet vreemd, tis een slimme poes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*tegen Poes zegt dat de batterijen bijna leeg zijn
Ze kijkt me stom aan
Die helpt aardig mee dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is de bodypainter voor vanavond
En vanochtend Viola haar blush (oid) ook al. Er loopt een makup-dief rond daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef bunnyma het volgende:
Hoi, hoi, Bonnie is haar lip-liner kwijt!!!!
edit: En haar lippestift ook...... nu zal ze wel opknappen.
Kelly of Gert natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
En vanochtend Viola haar blush (oid) ook al. Er loopt een makup-dief rond daar. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef robster16 het volgende:
Bonnie is d'r lippenstift ook kwijt, zouden we dan alsnog wat van haar gezicht te zien krijgen, of vindt ze haar lippenstift terug voor het vervolmaken van haar full-face-body-make up?
Groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd, tis een slimme poes.![]()
Kleine zou je even stom aankijken, waarom je typo's maakt en dan de schuld
geeft aan de batt.![]()
Nee, yvonne houdt helemaal niet van twisten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.
Idd, tegenwoordig echter laten ze een undercovermod, wat kolen op het vuur gooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.
Oh, en als Shark.Bait hier komt posten is het einde nabij.![]()
En DAT hebben we gezien.... helaas!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Viola gelijk, nou ik gebruik helemaal geen makeup
Is duidelijk te zien......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Viola gelijk, nou ik gebruik helemaal geen makeup
Coupling? Zegt me nietsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die 'batterijen' aflevering van Coupling.
Susan, bij wie altijd alle afstandsbedieningen zonder batterijen zitten, omdat die ergens anders nodig zijn.
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Hoe is het in het huis hotel ?
wie is Shark.Baitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Wel met je adres erbij toch kan je miss nog wat winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Coupling? Zegt me niets
Ik heb wel batterijen in de afstandbediening, en nog een tiental andere dingen.
Laats 110 lege batterijen ingeleverd
Het is 2 -1 in sets en 1-0 in legs voor Barney hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Niet in een *** kliekjes SC reeks, omdat iedereen haar dan aanspreekt op MSN en haar gaat mailen, verder is ze altijd in voor eeen rel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, yvonne houdt helemaal niet van twisten.![]()
![]()
Da's dus die ene die ik bedoeldequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef cuall het volgende:
Kelly is wel lief voor Bonnie met het makeup probleem, die snappen elkaar![]()
Hi TeamLead WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Niks mis met die haai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig echter laten ze een undercovermod, wat kolen op het vuur gooien.
![]()
Shark is cute
true....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet in een *** kliekjes SC reeks, omdat iedereen haar dan aanspreekt op MSN en haar gaat mailen, verder is ze altijd in voor eeen rel, dat dan weer wel.![]()
http://www.radioandtelly.co.uk/coupling.htmlquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor Roosje.
Als t me niet zinde dan maar even kwetsen komt zachter aan dan later![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Adams gaat winnen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
Die Champagne gaat steeds sneller als Barney zo blijft doorgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |