Is duidelijk te zien......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja en Viola gelijk, nou ik gebruik helemaal geen makeup
Coupling? Zegt me nietsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die 'batterijen' aflevering van Coupling.
Susan, bij wie altijd alle afstandsbedieningen zonder batterijen zitten, omdat die ergens anders nodig zijn.
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Hoe is het in het huis hotel ?
wie is Shark.Baitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, onderlinge twisten worden namelijk niet zo op prijs gesteld door Dago en yvonne, dat is al vaker de reden geweest om een SC reeks te killen.
Oh, en als Shark.Bait hier komt posten is het einde nabij.![]()
Wel met je adres erbij toch kan je miss nog wat winnenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Coupling? Zegt me niets
Ik heb wel batterijen in de afstandbediening, en nog een tiental andere dingen.
Laats 110 lege batterijen ingeleverd
Het is 2 -1 in sets en 1-0 in legs voor Barney hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Niet in een *** kliekjes SC reeks, omdat iedereen haar dan aanspreekt op MSN en haar gaat mailen, verder is ze altijd in voor eeen rel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, yvonne houdt helemaal niet van twisten.![]()
![]()
Da's dus die ene die ik bedoeldequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Muerte het volgende:
Oh, en als Shark.Bait hier komt posten is het einde nabij.![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef cuall het volgende:
Kelly is wel lief voor Bonnie met het makeup probleem, die snappen elkaar![]()
Hi TeamLead WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Niks mis met die haai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, tegenwoordig echter laten ze een undercovermod, wat kolen op het vuur gooien.
![]()
Shark is cute
true....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niet in een *** kliekjes SC reeks, omdat iedereen haar dan aanspreekt op MSN en haar gaat mailen, verder is ze altijd in voor eeen rel, dat dan weer wel.![]()
http://www.radioandtelly.co.uk/coupling.htmlquote:
Da's waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor Roosje.
Als t me niet zinde dan maar even kwetsen komt zachter aan dan later![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:13 schreef teamlead het volgende:ben er weer even...
Adams gaat goed![]()
Adams gaat winnen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:16 schreef Manu82 het volgende:
Die Champagne gaat steeds sneller als Barney zo blijft doorgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |