Is dat nieuw danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
het gaat hier allemaal lang elkaar heen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:45 schreef Manu82 het volgende:
volgens mij had dat er vrij weinig mee te maken en is dat ook al uitgelegd en dat dat niet meer zou gebeuren en volgens mij heeft ze daar ook haar excuses voor aangeboden
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:46 schreef cuall het volgende:
Joh dat was een spelletje en telt niet mee.
quote:
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:48 schreef Snaptnix het volgende:
Dat heeft er weinig mee te maken hoor. Stamt al van voor die tijd zelfs. Zal ook niet meer gebeuren, mensen kwetsen met opdrachten gaat me te ver. Heb ik ook verteld. Heb m'n excuses daarvoor ook aangeboden.
Je hebt helemaal gelijk, Manu.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
en nu is het genoeg geweest en sluiten we de discussie. Ik vind (maar wie ben ik) dat als er problemen zijn met Melke we het dan maar een keer in een SC met haar over moeten praten en denk dat ze zelf best in staat is om dingen uit te leggen. Lijkt me best eens handig als we deze problemen een beetje uit de wereld hebben......
Yep en ik krijg NB, VV en 30/40's visioenen en we weten hoe het daar mee is afgelopen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
Gossiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
Sinds wanneer maak jij zoveel typo's ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:53 schreef D.Rose het volgende:
Zijn we hier daarvoor?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is dat nieuw dan![]()
Verder met hetgeen waarvoor we hier zijn dus maar. HBB![]()
Goed plan Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
en nu is het genoeg geweest en sluiten we de discussie. Ik vind (maar wie ben ik) dat als er problemen zijn met Melke we het dan maar een keer in een SC met haar over moeten praten en denk dat ze zelf best in staat is om dingen uit te leggen. Lijkt me best eens handig als we deze problemen een beetje uit de wereld hebben......
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yep en ik krijg NB, VV en 30/40's visioenen en we weten hoe het daar mee is afgelopen!
Voor de 3 e keer, daar is al excuses voor aangeboden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Pinball het volgende:
Oh, en cuall: het was jullie spelletje, niet dat van melke. Laten we dat niet vergeten.
dan ben je me nog een antwoord schuldig op mijn vraagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gossie![]()
Zal weer gewoon rechtdoor gaan
Whehehe..!quote:
vraagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan ben je me nog een antwoord schuldig op mijn vraag
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef Pinball het volgende:
Oh, en cuall: het was jullie spelletje, niet dat van melke. Laten we dat niet vergeten.
Denk dat mijn batterijen bijna leeg zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij zoveel typo's ?
O probleempjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:52 schreef Manu82 het volgende:
Duracel nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk dat mijn batterijen bijna leeg zijn
Hou op, ik vind Bonny al zo zieligquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef bunnyma het volgende:
Waar zijn Kelly en Bonny toch?
Aan het stikkeren? Regie: Laat die twee toch zien.....kunnen we lachen.
[..]
Yep en ik krijg NB, VV en 30/40's visioenen en we weten hoe het daar mee is afgelopen!
Heb je helemaal gelijk in. Ik wilde alleen even wat achtergrondinfo verschaffen voor de nieuwe meelezers.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef Manu82 het volgende:
<..>
maar vind het onzinnig om zonder haar een discussie aan te gaan....
Maar naast Kelly lijkt ze in ieder geval wel slim.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou op, ik vind Bonny al zo zielig
[..]
mailen heeft geen zin meer, iedereen zit er al over te zeiken dus dat kun je beter in de openbaarheid doen. En er zijn best mensen die het ook voor Melke opnemen (Stereotomy oa)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O probleempjes.![]()
Apart topic daarvoor is handig, of dat de personen elkaar eens mailen.
Helemaal met je eens.
Maak dat poes wijs, ik weet beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Denk dat mijn batterijen bijna leeg zijn
Voor mensen die hier wat langer komen en ook de rest van het forum kennen is dit zeer zeker geen geheimschrift.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
deze batterijen zaten bij het keyboard toen ik het kocht
*ff kijkt
het zijn Duracell
Hij schabbelt waarschijnlijk al langer dan de techniekmensen oud zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:01 schreef robster16 het volgende:
je merkt goed dat Gert veel geschnabbelt heeft, hij weet nog beter dan de jongens van de techniek hoe je een setje op moet bouwen! LOL
Keurde m niet af lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je keurde mijn wentelteefjesrecept af
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Ik wilde alleen even wat achtergrondinfo verschaffen voor de nieuwe meelezers.
Had je dat verwacht dan, hoorde je in de gewone BB al niet eens.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef cuall het volgende:
Je krijgt het geluid uit de DBK niet te horen![]()
waar jeal ni aan denktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Door het licht lijkt het nu wel een hoerentent die DBK![]()
*tegen Poes zegt dat de batterijen bijna leeg zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maak dat poes wijs, ik weet beter.
Is er nog meer dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef Muerte het volgende:
[..]
Voor mensen die hier wat langer komen en ook de rest van het forum kennen is dit zeer zeker geen geheimschrift.![]()
Die denkt gewoon wissel zedan luilak ipv erover te pratenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*tegen Poes zegt dat de batterijen bijna leeg zijn
Ze kijkt me stom aan
moet ik straks ff zoeken of ik er nog een paar hebquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Wat een toeval
Maar nieuwe erin doen maar![]()
Heel goed mogelijk ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij schabbelt waarschijnlijk al langer dan de techniekmensen oud zijn
Ik weet het niet, helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:06 schreef bunnyma het volgende:
Die man in dat witte jasje, is dat een ingehuurd slaafje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |