je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef flugeltje het volgende:
TL nog hier?
'k had het over Micky's jurk eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dijk van 'n wijf![]()
Neh, dat belerende toontje staat me niet aan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awwww
Kopje, cuall? Melk en suiker d'r in?
![]()
Lijkt me traumatisch, een bomaanslag overleven maar je kind verliezenquote:
Darts staat al aan, nu nog wachten op de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
ff off topic mensen
Darts begint zo
en Man City Man Utd
Come on blue whites
city vs united? altijd leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
ff off topic mensen
Darts begint zo
en Man City Man Utd
Come on blue whites
quote:
nog weinig darten jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezen
Heb je mail gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezen
Goed verwoord meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Nogmaals. Er was gisteren niet veel aan de hand. Dit komt al van veel verder terug. Gewicht/middelvinger was idd de aanleiding van TL's vraag gisteren.
Manu zit helemaal goed als hij concludeert dat wij elkaar niet liggen. hoeft allemaal geen probleem te zijn wmb. Heb haar al bewust een tijd ontlopen. Om geen gezeik op het forum te hebben, ik hou er niet van en dat zal er zomaar niet van komen ook als het aan mij ligt. Maar de tussendoor behoorlijk felle (persoonlijke) aanvallen. sorry ik kan er gewoon slecht tegen.
Het is alleen dat ontwijkende gedrag van haar waar ik echt zwaar allergisch voor ben, doe het dan met een geintje af. Of zeg gewoon we liggen elkaar niet. En ga lekker verder met posten. En vooral laat mensen in hun waarde.
Verschil is denk ik dat Mickey graag verder wilde en dat Viola er haar levenswerk van maakt en zich er graag in wenteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me traumatisch, een bomaanslag overleven maar je kind verliezen
Toch mooi haar leven opgepikt.
Viola is haar 5 uur trauma nooit te boven gekomen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'k had het over Micky's jurk eigenlijk![]()
![]()
en jij hebt antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je mail gelezen
Duidelijke zaak....
jij hebt ook mail
Over een week, 't is een week bossquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:29 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer gaat die Micky weer weg?
Ik dacht dat ze ff op bezoek kwam
even maar hoor.. ff bijlezen en dan weer verder hierquote:
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Verschil is denk ik dat Mickey graag verder wilde en dat Viola er haar levenswerk van maakt en zich er graag in wentelt![]()
Gezellie tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
even maar hoor.. ff bijlezen en dan weer verder hieren ondertussen darts kijken natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, da's alweer een tijd geleden dat ik die gehad heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |