ook niet en gewicht zo een btje raar zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over gewicht / middelvinger als ik het goed heb begrepen.
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.
Voor jullie maak ik wel tijd hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En toch vind je nog tjid om te Fokken?
Knap hoor![]()
Volgens mij is het andersomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
Melke, dat is toch 1 van de kloonties van scanman?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.
Misschien ben ik wel wat fijngevoeliger, en van mij mag ze inmiddels peren blijven plukken.
we zijn vereerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik wel tijd hoor![]()
Ik ga me er ook niet druk om maken, de enige persoon hier waar ik me ooit echt aan geiritteerd heb was American Nightmare en dat was na BB ook meteen over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.
Misschien ben ik wel wat fijngevoeliger, en van mij mag ze inmiddels peren blijven plukken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Als ik niet even kom langswippen ga ik jullie wel missen hoor![]()
Moet toch weten hoe t gaat![]()
[HBB SC 66] En we blijven maar beuken hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ook niet en gewicht zo een btje raar zijn![]()
Ik vind het prima als iedereen dat ook eens normaal dingen wil zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke is okee, als je haar een beetje leert kennen
En zullen we deze discussie gaan voeren als ze er wel is, dan heeft ze ook daadwerkelijk de kans om te reageren
Oh, A_N, dat is pas een baggeruser
Als ze t leest mag ze er gewoon op terug komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke is okee, als je haar een beetje leert kennen
En zullen we deze discussie gaan voeren als ze er wel is, dan heeft ze ook daadwerkelijk de kans om te reageren
Onder anderen jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
[HBB SC 66] En we blijven maar beuken hier
Maar goed, ik begrijp dus dat als het lastig wordt ze opeens weg is ofzo, dat het daar eigenlijk om gaat.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke de moeilijke is okee, als je haar een beetje leert kennen![]()
Dijk van 'n wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ontopic mensen, wat vinden jullie van die jurk van Micky Hoogendorp?![]()
![]()
Graag zelfs, begin nu wel nieuwsgierig te wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als ze t leest mag ze er gewoon op terug komen hoor![]()
Awwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb haar inmiddels aardig leren kennen ja
![]()
Wel mooi, ze heeft een mooi lijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ontopic mensen, wat vinden jullie van die jurk van Micky Hoogendorp?![]()
![]()
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef flugeltje het volgende:
TL nog hier?
'k had het over Micky's jurk eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dijk van 'n wijf![]()
Neh, dat belerende toontje staat me niet aan.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awwww
Kopje, cuall? Melk en suiker d'r in?
![]()
Lijkt me traumatisch, een bomaanslag overleven maar je kind verliezenquote:
Darts staat al aan, nu nog wachten op de wedstrijdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
ff off topic mensen
Darts begint zo
en Man City Man Utd
Come on blue whites
city vs united? altijd leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
ff off topic mensen
Darts begint zo
en Man City Man Utd
Come on blue whites
quote:
nog weinig darten jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezen
Heb je mail gelezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
je timing is geweldig.. zat net ff bij te lezen
Goed verwoord meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Snaptnix het volgende:
Nogmaals. Er was gisteren niet veel aan de hand. Dit komt al van veel verder terug. Gewicht/middelvinger was idd de aanleiding van TL's vraag gisteren.
Manu zit helemaal goed als hij concludeert dat wij elkaar niet liggen. hoeft allemaal geen probleem te zijn wmb. Heb haar al bewust een tijd ontlopen. Om geen gezeik op het forum te hebben, ik hou er niet van en dat zal er zomaar niet van komen ook als het aan mij ligt. Maar de tussendoor behoorlijk felle (persoonlijke) aanvallen. sorry ik kan er gewoon slecht tegen.
Het is alleen dat ontwijkende gedrag van haar waar ik echt zwaar allergisch voor ben, doe het dan met een geintje af. Of zeg gewoon we liggen elkaar niet. En ga lekker verder met posten. En vooral laat mensen in hun waarde.
Verschil is denk ik dat Mickey graag verder wilde en dat Viola er haar levenswerk van maakt en zich er graag in wenteltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me traumatisch, een bomaanslag overleven maar je kind verliezen
Toch mooi haar leven opgepikt.
Viola is haar 5 uur trauma nooit te boven gekomen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'k had het over Micky's jurk eigenlijk![]()
![]()
en jij hebt antwoordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je mail gelezen
Duidelijke zaak....
jij hebt ook mail
Over een week, 't is een week bossquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:29 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer gaat die Micky weer weg?
Ik dacht dat ze ff op bezoek kwam
even maar hoor.. ff bijlezen en dan weer verder hierquote:
Wentelteefjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Verschil is denk ik dat Mickey graag verder wilde en dat Viola er haar levenswerk van maakt en zich er graag in wentelt![]()
Gezellie tochquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
even maar hoor.. ff bijlezen en dan weer verder hieren ondertussen darts kijken natuurlijk
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, da's alweer een tijd geleden dat ik die gehad heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |