Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik denk dat hij mij gewoon ook de keuken uit gooit
![]()
da's goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
ik ga weer ff verder
Lekker poetsen? Tot later dan maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
ik ga weer ff verder
De magnetron kan ook helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijven![]()
Zolang je maar ver bij het eten uit de buurt blijft![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijven![]()
Zolang je maar ver bij het eten uit de buurt blijft![]()
Dan ben ik weg!quote:
Ja, dan zeker zo'n springend garnituurtje? Springt steeds van je bord af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dan dien ik als versiering, soort garnituur zal ik maar zeggen
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb jij het uitgezocht, Manu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Wat word er weer van een mug een olifant gemaakt, zo erg was het vannacht toch niet, en ja weet bepaalde dingen die daarvoor gezegd zijn ook....
Gezellig hoor zn garnituurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, het was ook niet erg... en de transformatie van mug tot olifant wordt dan ook gedaan door mensen die denken dat er een rel aan zit te komen....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Wat word er weer van een mug een olifant gemaakt, zo erg was het vannacht toch niet, en ja weet bepaalde dingen die daarvoor gezegd zijn ook....
tot later TLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
zo.. flugel gemaild.. tijd voor darten![]()
en ondertussen moet ik toch echt ook nog een paar andere dingen doen....tot laters
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
en ondertussen moet ik toch echt ook nog een paar andere dingen doen....tot laters
tot laterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
voglens mij was het vrij onbetekenend en liggen Snaptnix en Melke elkaar niet echt en worden ze om het minste of geringste gefrustreerd. Daarbij komt kijken dat het misschien minder aan SN ligt, maar dat Melke zich nogal vrij snel aangevallen voelt terwijl ze zelf ook aanvallen doet. Melke voelt zich daarbij onbegrepen omdat veel mensen haar beschuldigden van het zijn van een Scanman kloon. Voor de rest zijn het 2 heel lieve personen!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:59 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heb jij het uitgezocht, Manu?
Geef eens een korte samenvatting?
nah.. nog ff snel dan: daar ging het dus dit keer niet overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voglens mij was het vrij onbetekenend en liggen Snaptnix en Melke elkaar niet echt en worden ze om het minste of geringste gefrustreerd. Daarbij komt kijken dat het misschien minder aan SN ligt, maar dat Melke zich nogal vrij snel aangevallen voelt terwijl ze zelf ook aanvallen doet. Melke voelt zich daarbij onbegrepen omdat veel mensen haar beschuldigden van het zijn van een Scanman kloon. Voor de rest zijn het 2 heel lieve personen!!!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Was je pakket van de Edah over de datum dan![]()
Nou ik vind de reacties van Melke regelmatig niet prettig en zodra er iets over wordt gevraagd is ze peren plukkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
voglens mij was het vrij onbetekenend en liggen Snaptnix en Melke elkaar niet echt en worden ze om het minste of geringste gefrustreerd. Daarbij komt kijken dat het misschien minder aan SN ligt, maar dat Melke zich nogal vrij snel aangevallen voelt terwijl ze zelf ook aanvallen doet. Melke voelt zich daarbij onbegrepen omdat veel mensen haar beschuldigden van het zijn van een Scanman kloon. Voor de rest zijn het 2 heel lieve personen!!!
achja, ik vond het nogal onbetekenend en had geen zin om het uitgebreid te analyseren, en daarbij kon ik me er ook niks meer van herrinneren van gisterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah.. nog ff snel dan: daar ging het dus dit keer niet over
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef riri het volgende:
Heb het idee dat Viola vroeg dement wordt....volgens mij is het proces zelfs al in gang gezet
Snap snappie wel hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
totdat we een ander versie van het verhaal horen is dit voor onds de enige waarheidquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
Melke, dat is toch 1 van de kloonties van scanman?
Doegdoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:07 schreef M-en-A het volgende:
ff kort hier binnen wippen.![]()
Wij zijn er weer vandoor, dus misschien dat iemand het streamen nog over kan nemen als er iets gebeurd.
Doeidoei en tot laters![]()
![]()
![]()
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind de reacties van Melke regelmatig niet prettig en zodra er iets over wordt gevraagd is ze peren plukkenIk hou niet zo van zo'n laffe attitude
we have a winnerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:08 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind de reacties van Melke regelmatig niet prettig en zodra er iets over wordt gevraagd is ze peren plukkenIk hou niet zo van zo'n laffe attitude
Als je elke moeilijke vraag of discussie uit de weg gaat is t niet netjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.
Over gewicht / middelvinger als ik het goed heb begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
ook niet en gewicht zo een btje raar zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Over gewicht / middelvinger als ik het goed heb begrepen.
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Melke's reacties. Heb al vaker gevraagd waarom ze zo gebashed werd, maar niemand kan dat echt goed uitleggen behalve het scanman verhaal. Volgens mij was ze ook pro lieske en ik nogal anti, maar voor de rest alles prima!! En van mij mag ze peren plukken.
Voor jullie maak ik wel tijd hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
En toch vind je nog tjid om te Fokken?
Knap hoor![]()
Volgens mij is het andersomquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:09 schreef versabommie het volgende:
Melke, dat is toch 1 van de kloonties van scanman?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.
Misschien ben ik wel wat fijngevoeliger, en van mij mag ze inmiddels peren blijven plukken.
we zijn vereerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor jullie maak ik wel tijd hoor![]()
Ik ga me er ook niet druk om maken, de enige persoon hier waar ik me ooit echt aan geiritteerd heb was American Nightmare en dat was na BB ook meteen over.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg makkelijk om dingen te droppen, maar zodra je dan wordt gevraagd om iets toe te lichten dan gewoon niet meer te reageren, nou dat is niet mijn stijl.
Misschien ben ik wel wat fijngevoeliger, en van mij mag ze inmiddels peren blijven plukken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Als ik niet even kom langswippen ga ik jullie wel missen hoor![]()
Moet toch weten hoe t gaat![]()
[HBB SC 66] En we blijven maar beuken hierquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
ook niet en gewicht zo een btje raar zijn![]()
Ik vind het prima als iedereen dat ook eens normaal dingen wil zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke is okee, als je haar een beetje leert kennen
En zullen we deze discussie gaan voeren als ze er wel is, dan heeft ze ook daadwerkelijk de kans om te reageren
Oh, A_N, dat is pas een baggeruser
Als ze t leest mag ze er gewoon op terug komen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke is okee, als je haar een beetje leert kennen
En zullen we deze discussie gaan voeren als ze er wel is, dan heeft ze ook daadwerkelijk de kans om te reageren
Onder anderen jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
[HBB SC 66] En we blijven maar beuken hier
Maar goed, ik begrijp dus dat als het lastig wordt ze opeens weg is ofzo, dat het daar eigenlijk om gaat.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
melke de moeilijke is okee, als je haar een beetje leert kennen![]()
Dijk van 'n wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ontopic mensen, wat vinden jullie van die jurk van Micky Hoogendorp?![]()
![]()
Graag zelfs, begin nu wel nieuwsgierig te wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als ze t leest mag ze er gewoon op terug komen hoor![]()
Awwwwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik heb haar inmiddels aardig leren kennen ja
![]()
Wel mooi, ze heeft een mooi lijfquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
Okee
Ontopic mensen, wat vinden jullie van die jurk van Micky Hoogendorp?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |