Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef cuall het volgende:
[..]
ik denk dat hij mij gewoon ook de keuken uit gooit
![]()
da's goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
ik ga weer ff verder
Lekker poetsen? Tot later dan maar weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
ik ga weer ff verder
De magnetron kan ook helpenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijven![]()
Zolang je maar ver bij het eten uit de buurt blijft![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vind je vast heel gezellig en daarom mag je blijven![]()
Zolang je maar ver bij het eten uit de buurt blijft![]()
Dan ben ik weg!quote:
Ja, dan zeker zo'n springend garnituurtje? Springt steeds van je bord af.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja dan dien ik als versiering, soort garnituur zal ik maar zeggen
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb jij het uitgezocht, Manu?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Wat word er weer van een mug een olifant gemaakt, zo erg was het vannacht toch niet, en ja weet bepaalde dingen die daarvoor gezegd zijn ook....
Gezellig hoor zn garnituurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:54 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee, het was ook niet erg... en de transformatie van mug tot olifant wordt dan ook gedaan door mensen die denken dat er een rel aan zit te komen....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:57 schreef Manu82 het volgende:
Wat word er weer van een mug een olifant gemaakt, zo erg was het vannacht toch niet, en ja weet bepaalde dingen die daarvoor gezegd zijn ook....
tot later TLquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
zo.. flugel gemaild.. tijd voor darten![]()
en ondertussen moet ik toch echt ook nog een paar andere dingen doen....tot laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |