quote:
Vindt Bart ookquote:
zeg.. er is toch nog een club in Manchester? Heb jij enig idee in welke divisie die spelen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef Manu82 het volgende:
We love you City we do
There is only one City
Réal Manchester
Je neemt wat eieren doop je brood erin en je bakt tquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan iemand me nu eindelijk eens uitleggen wat een wentelteefje is?
een boterham ff in een mix van melk met ei (en wat kaneelpoeder) dopen en dan bruinbakken. Als het klaar is wat suiker eroverquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mix wat eieren, melk en kaneel bij elkaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt, dat is die afsplitsing van ManU bedoel je toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg.. er is toch nog een club in Manchester? Heb jij enig idee in welke divisie die spelen?
Brood in eieren met melk, suiker en kaneel laten weken en dan bakkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wentelteefjes zijn oude witte boterhammen, zonder korst, die week je in melk met kaneel en dan worden ze gebakken. Voor het juiste recept moet je natuurlijk niet bij mij zijn, maar zoiets is hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, die bedoel ik.. laatst wat van op tv gezien, maar verder kan ik niks van ze vinden....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, dat is die afsplitsing van ManU bedoel je toch?
Weet alleen dat die vrij hoog speelt!
en das de hele uitlegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mix wat eieren, melk en kaneel bij elkaar
Neem wat oud Cuall en wentel Cuall door de mix
Doe een klontje boter in de pan, en bak Cuall daar op beide zijden even lekker aan
Klaar! Suiker erover en smullen maar![]()
![]()
Tot later TL, veel plezierquote:
klinkt niet echt als een aanraderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe een klontje boter in de pan, en bak Cuall daar op beide zijden even lekker aan
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Doei Palmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben weg, ben er vannacht weer kort
Doeihoei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |